Esikoinen haaveissa 2017

Höh, toivottavasti vielä tärppäis :) Täällä ovulaatio huuruissa taas toiveikkaana ja innoissaan, mutta silti tuntuu, että tuskinpa sitä plussaa kuiteskaa tulee ..
 
Meilläkään ei vielä tärppiä näy. Tähän asti menty ovikseen ajoittamalla . Tässä kierrossa sit päätettiin kp5 eteenpäin eli heti kun menkat loppu säntillisesti joka toinen päivä. Eihä se aina nii kaunista ole mutta nyt ei voi ainakaan siihen kaatua... [emoji23][emoji23]
 
YRITTÄJÄT
tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Toiveissa:Heartred / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16/ kkm10/16
Wonderwall / yritystä 8/16
Mirellan/ yritystä 10/2016
Carol / yritystä 4/17
chenet/yritystä 6/17/kkm 4/17

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.
[MayDay] LA 28.12.
Loreeen LA 7.1.
Niittipyssy LA 8.3.
Kotikisu LA 22.2.


Hei vain:helloTulen tännekin kuumeilemaan kanssanne:p Tosiaan vasta yk2 menossa ja dpo4, voi kun voisi jo testailla! Muuten jos itsestäni sen verran että olen 23v ja vauvakuume kasvaa kasvamistaan, varsinkin kkm jälkeen. Tällä hetkellä yritän aikuislukiota pusertaa kasaan ja sitten ovat ovet auki! Paitsi että tulispa plussa pian, niin saisin lisää miettimis aikaa mikä musta tuliskaan isona:dance008
 
Tuntemuksista sen verran, että on nyt tissit kipeytyny sivuista ja päältä, veto pois ja nälkä! Söin kulhollisen broileripastaa ja 45min päästä nälkä.. Jänniä aikoja eletään:nailbiting:
 
Mikä päivä aj
Tuntemuksista sen verran, että on nyt tissit kipeytyny sivuista ja päältä, veto pois ja nälkä! Söin kulhollisen broileripastaa ja 45min päästä nälkä.. Jänniä aikoja eletään:nailbiting:
Mikäs päivä ajattelit testailla ? :) Täällä dpo 4 ja aika matelee :arghh:
 
Mikä päivä aj

Mikäs päivä ajattelit testailla ? :) Täällä dpo 4 ja aika matelee :arghh:


Ehkä viikonloppuna olis hyvä! Sunnuntaina ois dpo 10, jos sillon näkyisi jotain:wideyed: Huomenna, eli siis nyt kun on jo keskiviikko, pitäis tulla herkät testit kotiin. Itteni tuntien sormet syyhyää jo heti kun paketin saan hyppysiin : D Ärsyttää muuten tämmönen kukkuminen yöllä kun ei saa unta! Yhtään kyllä en tiiä liittyykö tää mitenkään koko raskausasiaan, mutta tuntuu että ovulaation jälkeen saa pyöriä joka yö..:dead:
Mites sie meinasit testailla? :) Ojj jospa tulisi molemmille plussat +++ ♡
 
Mulla ollu ovistuntemuksia tässä viime päivinä. Joten vielä hetki menee ennen kuin pääsee testaamaan. Jos tää on ovis nii viikkoa "etuajassa" tällä kertaa. [emoji4]
 
Mites muilla menee ?:) Täällä dpo8, mutta vahva tunne, ettei oo tärpänny.. Samanlainen kipu kohdunsuulla, mikä muissakin kierroissa ja dpo 10 on yleensä alkanu tiputtelu.. jos tiputtelu ei ala niin sit ehkä testaan :)
 
Täällä just dpo10 ja kaikki tuntemukset hävinny.. Ihan semmonen olo ettei tärpänny:sorry: Aikasemmassa raskaudessa mulla oli jo viikkoo ennen menkkoja järkyttäviä menkkajomoja jotka kesti plussauksen jälkeen vielä pari viikkoo, nyt ei mitään, 5päivää tädin saapumiseen.. Luulenpa vaan, että pian yk3 alkaa!
 
Täällä just dpo10 ja kaikki tuntemukset hävinny.. Ihan semmonen olo ettei tärpänny:sorry: Aikasemmassa raskaudessa mulla oli jo viikkoo ennen menkkoja järkyttäviä menkkajomoja jotka kesti plussauksen jälkeen vielä pari viikkoo, nyt ei mitään, 5päivää tädin saapumiseen.. Luulenpa vaan, että pian yk3 alkaa!
Joko testasit ? :rolleyes:
 
En oo vielä testannut kun oon reissussa. Kunhan kotiutuu niin testailen. Outoja mahatuntemuksia ollut kun oon käyny uimassa järvessä.
 
Tiputtelu alko, nyt dpo 11 tai dpo 12, metsään meni tämäki kierto :sad001 Tämä oli yk 4 kohdunulkoisen jälkeen ja oon jo nyt iha uupunu tähän yritysrumbaan ..
 
Täällä alkoi eilen kp27 tuhruttelu ja tänään kp1 eli hanat auki.. Vaikka kierto yleensä kellontarkka 29pv. Mikä lie vaikuttanu sitten.. Mutta yk3 alkakoon! Tällä kertaa pitää kokeilla greippimehut ja punkut :D
 
Kesä voi lyhentää kiertoa! Mulla samasta kokemusta ja nyt tämäkin kierto ja oviksen aika oli viikkoa ennen normia. Nyt peukut pystyssä, en tiiä miten vieläki malttanut oon olla testaamatta mut ollu toisaalta niin paljon hommia uudessa työssä että ei oo ehtiny miettiä. Huomenna haen testin :)
 
Kp 1 :banghead::arghh: Ketuttaa kyllä ku pientä oravaa, mutta eikai se auta ku lähteä uuteen kiertoon.. mitäköhän vippaskonsteja sitä vielä koittais :rolleyes:
 
Takaisin
Top