Esikoinen haaveissa 2017

d95dacbef4b6f5f90f84b5654871b946

Mitä mieltä? Ihan "väärässä" vaiheessa kiertoa mut oon kuullu näistä testeistä niin paljon et näyttävät mitä sattuu.

Entä jos tää olis näyttänyt oviksen jostain syystä??

Olin jo vähä niinku unohtanu testailut, mutta tänään kun menkkoja ei vieläkään kuulunu kp33/31, joskus tosin pitempiäki kiertoja nytki varmaan kroppa vaan sekoilee.. mutta olin näkevinä tänään jonkun hailura viivan aconin 10ml testillä. Jännittää hirveesti tehä aamulla uus testi tai sitte alkaako menkat, kuhan nyt jotakin tapahtuis :arghh:

Olin jo vähä niinku unohtanu testailut, mutta tänään kun menkkoja ei vieläkään kuulunu kp33/31, joskus tosin pitempiäki kiertoja nytki varmaan kroppa vaan sekoilee.. mutta olin näkevinä tänään jonkun hailura viivan aconin 10ml testillä. Jännittää hirveesti tehä aamulla uus testi tai sitte alkaako menkat, kuhan nyt jotakin tapahtuis :arghh:

Onko sulla kuvaa nii vois tiirailla? [emoji4]

Ei, kun nakkasin sen äkkiä pois ku aattelin, että en rupea liikoja intoilemaan, ku oon ihan varma, että huomenna ne menkat kuitenki alkaa :D Kauankoha pitäs piättää, et vois tehä tuon toisen ? Oon kyllä juonu vettä aika paljon..

Piätä pipsu aamuun jos vaan pystyt :joyful: Haastavaahan se on, jos testi on kaapissa... Ei se kuitenkaan laimeesta pissasta näy ainakaan paremmin.

Oon tosi huono ottaa nuita kuvia ja tiedän, et oon tosi ällöttävä, mut kaivoin roskiksesta sen testin, missä luulin sen hailuran näkyvän, hailura tuli siis 5min testiajalla

Liitteet

• aviary-image-1497211720784.jpeg
    aviary-image-1497211720784.jpeg
    372.3 KB · Katsottu: 277
Moikka! Kirjottelin tänne pari vuotta sitten kun olin raskaana, tämä raskaus kuitenkin päätyi keskenmenoon/kohdunulkoseen rv 6+4. Nyt on sellainen tilanne että kp 40/28-30, perjantaina negatiivinen testi ja eilinenkin testi näytti negaa. Päänsärkyä, vatsanturvotusta, alaselkäkipua, nipistelyä ja välillä paineen tunnetta ala vatsassa. Mistäköhän mahtaa olla kyse?

Pipsu tietokoneelta ei kaikki hailurat näy niin hyvin, eikä mulla ole viivalaseja niin en uskalla liikaa tulkita tuota. Toivotaan nyt että tulevat testit näyttäisi jo selkeämmin! :)

Kyfi pahoittelut keskenmenosta! :( Pitkä kierto sulla meneillään. Toivottavasti olisikin toivottu syy tuohon. Varmaan voisit kääntyä terveydenhuollon puoleen jos kierto vaan pitkittyy ja silti testit negaa?

Täällä tänään testattu taas herkällä testillä, ja nyt tuli jo hiukan vahvempi viiva! Huh, toivottavasti se tästä lähtee :) Menkat pitäisi alkaa torstaina, niin siihen saakka jännitän kyllä tätä niin paljon.

Soitin terveyskeskukseen ja käskivät mennä labraan niin saa varmuuden tästä hommasta, jos sekin nega niin sitten vaan odotellaan josko ne menkat sieltä joskus suvaitsis tulla. Ensiviikolla jos ei vielä näy niin varataan aika gynelle ja lähdetään syytä etsimään sitä kautta. [emoji53] Meille myös olisi esikoinen enemmän kun tervetullut :)

Pahoittelut negoista! Vielä ehtii muuttua plussiksi. :)

Me käytiin tänään nt-ultrassa moikkaamassa tyyppiä ja kaikki oli niin hyvin kuin pitääkin. :) siellä se nukkui ja kun heräteltiin niin haukotteli, venytteli ja käänsi kylkeä. <3 vastasi viikkoja 12+0 eli jos joku muistaa ne mun onnettomat ovistikut niin niistä sen vahvimman haamun mukaan täsmäsi. :D eli pari päivää laskettua (11+4) vanhempi oli.

Mä poistan tän ketjun nyt suosikeista ja siirryn vallan tonne joulukuisiin. (Tai ehkä käyn välillä muistaessani kurkkimassa täälläkin...) Plussanneille onnellista odotusta ja muille nopeaa tärppiä. Kaikille voimia tulevaan, mitä se kullakin tuo mukanaan! :)

Miten sulta kyfi hoidettiin se km/ku? Mulla oli kans ku ja nyt vähä huolettaa voiko raskautua normaalisti kun on vaan yks tuuba :bored:
Tän aamun testissä ei kyllä ollu enää sitä hailuraakaan, tosin pissaki oli aika hailua kun heräsin yöllä vessaan. Menkkoja ei vieläkään kuulu, lähinnä nyt murehin onko mulla joku hormoonihäiriö.. Aattelin varata loppukuusta ajan yksityiselle gynekologille, että sais vähä vastauksia näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin :) "Onneksi" on ihan hemmetin kiireistä aikaa nyt töiden ja opintojen kans ennen kesälomaa ja saa ajatuksia muualle. Tsemppiä kaikille :)

Ei sitä mitenkään hoidettu, aluksi mulle sanottiin että ei saa syödä eikä juoda koska voidaan joutua leikkaamaan, mutta sitten toisella gynekäynnillä vasemmassa munasarjassa näkyvä "donitsimuodostuma" oli hävinny jolloin mulle sanottiin että kyseessä onkin varmaan ihan normaali keskenmeno, sitten seurailtiin niin kauan että HCG oli laskenut.. se kesä menikin sitten verta vuodattamalla. Ja sitten oli vielä myöhemmin kontrollikäynti ja silloin kaikki oli kunnossa.

Miten tilanteet kehittynyt?
Olisko Kotikisulla kuvia sun viivoista?:)

Mie täällä jännään huomista kun pitäis laskurin mukaan menkat alkaa huomisen ja sunnuntain välillä kp 28/30-(32). En tiiä miten oon pystyny näin kauan olemaan testaamatta vai pelottaako sen mahdollisen negan näkeminen niin paljon... Pitäis käyä vielä kaupasta hakeen huomiselle testi

Nyt onnistui kuvan lähettäminen! :) Tuo on siis viime lauantailta ja aika hyvin on vastaavat liuskatestit tummuneet viivan osalta. Tuosta ei varmaan sitä vielä edes erota :D Mutta jännittää silti pirusti...

Hyvin olet pitänyt itsesi Mirellan erossa testeistä :) Nyt plussatuulia sinne hurjasti! <3

Täällä menossa kp 9/26,nyt oli tädillä pitkä visiitti,kahdeksan päivää O.o Ekat neljä ihan kunnon vuotoa ja toiset neljä ihme tiputtelua.

Kp 1 eli täti kurvasi tänne taas. Kahdessa testissä oli jotain suttua mut jos ei näin aikaisin testaisi nii ei edes tietäisi.

Seuraava ovis olis miehen kesäloman alun huitteilla. ;) sitä kohden siis. Joku jossain toisessa ryhmässä linkkas siitä ientulehduksesta ja sen yhteydestä raskautumiseen. Nii ostin suuvettä ja hammaslankaa vielä. Kaikki keinot käyttöön siis :') greippimehua jo juon. En tiiä onko näistä nikseistä apua mut kokeillaan! :)

Takaisin