Esikoinen haaveissa 2017

Voi höh Deb :-\ mulla ihan sama fiilis kans.. muuten,se testi josta laitoit aiemmin kuvan, cb plus, niin mä sain kans viime kierrossa yhdellä sellaisella vahvan viivanpaikan. Tein niitä testejä silloin yhteensä neljä ja muut oli ihan puhtaasti negoja.

Majia: En oo niinkään varma et ois tosi epätodennäköistä. Lääkärit ovat jopa sanoneet, että usein ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen on normaalia hedelmällisempi. Ovulaatioita voi tulla myös useampi kuin yksi. Ei tietenkään kaikilla mene näin. :)

Majia: En oo niinkään varma et ois tosi epätodennäköistä. Lääkärit ovat jopa sanoneet, että usein ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen on normaalia hedelmällisempi. Ovulaatioita voi tulla myös useampi kuin yksi. Ei tietenkään kaikilla mene näin. :)

^^Mä oon myös lukenut tästä. Tässä yksi syy, miksi halusin heti pillereiden lopettamisen jälkeen yrittää "kunnolla". Aluksi suunniteltiin, että himmailtais kuukauden verran ja sitten vasta todella yritettäisiin.

Tänään tuli testattua nega. Pillereitä edeltävästä ajasta muistelen, että kiertoni olisi ollut hiukan keskivertoa pidempi, mutta menossa on kuitekin jo kp29, niin luulisi jo näkyvän jos jotain olisi meneillään. Tällä viikkolla on ollut ihmeellisiä unia joka yö, ja sellaiseen heräsin tänään eikä enää nukuttanut. Oon jostain lukenut, että joillain on ollut plussaamisen yhteydessä tälläistä, niin rohkaistuin testaamaan... Taisi vain olla jännitystä siitä, jos olisikin heti tärpännyt :D

Kotikisu, meilläkin menossa tosiaan yk1 heti pillereiden jälkeen. Ollaan kyllä panostettu tähän kiertoon siinä toivossa, että meil kävisi onni heti alkuun. Mutta jotenkin mut on vallannut epäusko, en tiedä miksi. Ehkä se kuuluu tähän prosessiin..

Jos sulla ei oo tietoa oviksen ajasta, niin sehän on voinut olla loppupuolella kiertoa? Ja muutenkin, vielä mun musta aikaa testailla ja saada se plussa. :)

Tänään kp19, joten päälle viikko niin pääsee ite viimeistään testailemaan. Luultavasti malttamattomuus iskee. :D

Kotikisu, samaa mieltä Vaapukan kanssa, ovu on voinut tapahtua vähän myöhemmin (etenkin kun sanoit, että normistikin keskimääräistä pitempi kierto), ja joillain käy plussa näkymään vasta menkkojen oletettuna päivänä, jos ei myöhemminkin. Eli vielä voi ehtiä plussaksi muuttua. :)

Täällä odotellaan malttamattomana sitä ovua, One Stepin testiviiva oli jo lähes yhtä tumma kuin kontrolli. Että kohta toivon mukaan saattaisi... :shy:

Kiitos tsempeistä Vaapukka ja Mangusti! Toivottavasti ollaan miehen kanssa oltu tarpeeksi ahkeria, loppukierrosta ei tullut niin useasti pupuiltua... Mutta pidetään pieni toivon kipinä vielä yllä :)

Vaapukka on kyllä jännä paikka tämä eka kierto ilman ehkäisyä! Mäkin suunnittelin että testaan vasta perjantaina, mutta kummasti jo laatikkoon ostetut testit veti puoleensa ;) Tsemppiä piinailuun siis!

Toivottavasti Mangusti saat oviksen näkymään ja pääsette kunnolla hyödyntämään mahdollisuuden :)

Huomenta, täällä dpo14 puhdastakin puhtaampi nega. Mutta aamulämpöjä kun katsoo niin meneekin kierto uuteen järjestykseen, kirjottelin tästä enemmän tonne raskaaksi 2017 ketjuun.. mulla kun ei km:n jälkeen ole vielä kierrot tasaantunu niin täti voi saapua koska vaan tällä tai ensi viikolla..

Voi kun muistaisin edes kunnolla sen ku jätin pillerit 2v sitte pois. Ei me miehen kanssa sillon puhuttu muuta kun et ei aloteta uutta ehkäsyä, lapsi tulee jos tulee. Nyt siitä on sit tullut vähän sellanen epätoivo että no miksei se kuitenkaan oo tullut. ?

Toivotaan että Kotikisulla ja Maydaylla kuitenkin muuttuisi vielä plussaksi! :)
Deb tuo on niin harmillinen tilanne, tsemppiä sinne hurjan paljon, toivotaan että se plussa pian tulisi!

Täällä kp10 ja huviksee tein ensimmäisen ovistestin ikinä! Noo, hailakka viivahan sinne vaa ilmesty, niinku ajattelinkin. Ovista siis odotellaan täälläkin kovasti :)

Dep: kaksi vuotta tuntuu kyllä jo pitkältä ajalta piinailla. Ikävä tilanne! Joskus aiemmin taisit kirjoittaa, että et tutkimuksiin halua mennä huonojen uutisten pelossa. Voisiko niistä kuitenkin olla mahdollista saada jotain hyötyjäkin ulos? En tiedä siis yhtään mitä kaikkea siellä tutkitaan yms, mutta eikai niitä ihan turhaakaan tehdä jos niistä ei kukaan koskaan saisi apuja?

Dep: kaksi vuotta tuntuu kyllä jo pitkältä ajalta piinailla. Ikävä tilanne! Joskus aiemmin taisit kirjoittaa, että et tutkimuksiin halua mennä huonojen uutisten pelossa. Voisiko niistä kuitenkin olla mahdollista saada jotain hyötyjäkin ulos? En tiedä siis yhtään mitä kaikkea siellä tutkitaan yms, mutta eikai niitä ihan turhaakaan tehdä jos niistä ei kukaan koskaan saisi apuja?

En tainnut (ainakaan tähän ketjuun) sellaista sanoa, mutta kieltämättä ajatukset on sen suuntaisia että mitä jos testatessa käy ilmi jotain sellaista? Kyllä mä oon ajatellut että jos tää mitä mulla nyt on (pyyhkiessä paperiin jää verensekaista vuotoa, hyvin vähän eikä joka vessakäynnillä) on täti joka on tulossa kylään, niin ensi kierrolöa voisin käydä gynellä. Joskin viime kerralla testailtiin vaikka mitä ja todettiin ettei ole ongelmia, tämä oli n. puolitoista vuotta sitten.

Voisiko olla mahdollista että kun kaksi päivää tiputellut, ja haaleita haamuja tullu, niin tää ei oliskaan täti tulossa vaan alkuraskauden vuotoo tms? Oon hämmentyny, yleensä kun täti tulee, tiputtelee muutaman tunnin ja sit alkaa vesiputous, ja nyt tiputtelee jo toista päivää.

Deb, se voi olla että oli tuossa raskaaksi 2017 -ketjussakin, ellen ihan totaalisesti ole sekoittanut johonkin toiseen :facepalm: Toivotaan että sun oireet oliskin alkuraskautta, eihän sitä voi vielä tietää varmaksi.

Nyt iski pahoinvointi ja tiputtelu loppu muutama tunti sitte? :eek: Kannattaiskohan tehdä testi vielä huomenna :D

Joo testing testing! Ja kuvaa meillekin. Peukkuja kaikille eri vaiheisiin! :-)

Jep pidättelen nyt, mulla on 3 testiä. Teen yhden nyt illasta kun oon sen 4h pidätelly (rfsu liuska), sit aamulla cb plussan ja sit kun lähdetään Kanarialle pe-la yönä/la aamuna ni siellä jos ei ala ni ens viikolle jää sit yks rfsu :) Jos siis ei täti tuu, mikä näyttää hyvin epätodennäköiseltä (?) koska tiputtelukin loppu muutama tunti sitte kokonaan :angelic:

Ja multakin tsempit kaikille muillekin, oon vaan niin hämilläni omasta tilanteesta etten osaa kommentoida aina muiden juttuihin :facepalm: Luen kyllä kaiken ja aina lukiessa tulee mieleen mitä mihinki vastaan, mutta mulla on ADHD ja se vähän tuppaa näihin aikoihin korostumaan kun lääkkeiden vaikutus lakkaa, ja unohdan kaiken sekunnin päästä siitä ku oon jotain lukenu :oops:

Plussatuulia ja tärppejä teille :signs003

Tsemppiä ovisbongailuun teille, keillä se nyt ajankohtaista!

Odottelen Debin tilanteen selviytymistä! Ehdottomasti testikuvaa tänne!! :D

Tein tossa äsken ja testi näytti tältä (!!):

IMG_20170126_184946~2.jpg

Anteeks epäselvä kuva, muttamutta onko se ohut punainen viiva vai näänkö mä omiani? :wideyed::grin

Takaisin