Esikoinen haaveissa 2017

Deb: Aamulla sitten uutta testiä jos olis jo vahvempi! :-) Mä en nyt kännykän näytöltä näe vielä, mutta jään jännäämään ja toivotaan että vahvistuu. Aattelin huomenna taas itekin testailla, jotenkin en plussaan omalla kohdalla nyt usko, vaikka mahaa ja selkää jomottaa tänäänkin ja lämmöt on ollu koholla jo 6pv.. :O nii ja lisätään vielä sen verran että ruokahalu on ihan järkyttävä, voisin syödä kokoajan ja mitä vaan. Eilen söin mm. paketillisen pipareita :D hyvin tyhjenee kaapit kaikista jämistä.

Muokattu viimeksi:
Joo mulla kans järkyttävä nälkä 10min päästä siitä kun oon vetänyt mahan täyteen :grin mulla ei nyt oo testejä jemmassa niin en voi aamulla ainakaan tehdä, mutta luulen et huomenna päivällä ja sit seuraavana aamuna. Tarvittaessa vielä tietenkin lisää mutta sen näkee sitten :)

Vielä pillereiden sivuvaikutuksista, että nyt reilussa viikossa lopettamisen jälkeen olen täysin vahingossa laihtunut melkein kaksi kiloa, ruoka ei etenkään aamuisin tahtoisi yhtään upota. Pillerit selvästi syöpötyttivät. Toki tämä voi myös olla tasaantumista joulun ja reissun aikaisista ylenpalttisista syöpöttelyistä, kun muutama kilo tuli lihottua. Mutta sikäli harmillista tämä ruokahaluttomuus, kun nyt raskautta yrittäessä haluaisin pitää painon vakaana, jotta elimistö uskaltaa majoittaa vuokralaisenkin. Muutoin kyllä mieluusti tahtoisin eroon kerrytetyistä joulukinkuista takamuksella. :D Painoa ei siis kuitenkaan liikaa nyt ole.

Toivotaan Debille vahvistumisia! :)

Lisäsin itseni vielä listaan:

YRITTÄJÄT

tiiamariia
/ yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.

Äh täällä taas nega testi, dpo12. Ei auttanu vaikka koitin kuinka kirkkaassa valossa käännellä, en saanu edes viivanpaikkaa näkyviin...

Äh, tylsä homma MayDay88 :sorry: Mutta kyllähän se siitä vielä plussaksi voi muuttua! Mulla itsellä kierto aikalailla samassa vaiheessa kuin sulla. Kp27 / dpo 13 (ei varma), muttei ole mitään kummempia oireita. Aika skeptinen olen onnistumisesta. Vielä olen pystynyt vastustamaan testaamisen, mutta perjantaina testaan ellei menkkoja aiemmin ilmene :cool:

Mulla on typerä tunne kun ei oo testejä kaapissa ja eilen veti kuitenki haamut D: ei kai sitä voi muuta kun päiväpissasta, siitä tein eilenki ja kai se on voinu vähän vahvistua :nailbiting:

Malttaisitko Deb huomisaamuun odotella testaamisen suhteen? :wink Jos tänään ostat testin, niin aamulla voisi olla jo selkeämpi ero viimeiseen testiisi.

Ekan haamun jälkeen ei todellakaan malta odottaa yhtään lisätestien tekemistä! Mä en ainakaan malttanu. Aamuin illoin testasin ekat 2-3 päivää muistaakseni. Ja sain vielä iltapäivällä parempia viivoja kuin aamulla. Pystyin siin pidättämään n. 4 tuntia eli ei ollut mitään laimeeta iltapissakaan. Kun ostaa pari pakettia Preck Checkejä kaupasta, ovat niin halpoja ettei tarvi rahanmenoa miettiä! Mutta täytyy toki varautua siihen että muutos viivoissa on minimaalinen tai ei ollenkaan.

Mä ostan jokatapauksessa varmaankin 2 rfsu:n pakkausta mitkä sisältää kaks liuskaa, niin voin rauhassa testailla nyt päivälläkin :D

Tilasin just 12 kpl erittäin herkkiä 10mIU liuskatestejä. :-D saapahan sitten ens kierrossakin testailla.. muuten, noi millä mä nyt oon testannu on ollu vaan 25mIU että minä tyhmä nyt elättelen toiveita että se olis siitä kiinni..

Oiskohan tää nyt oikeesti totta, meinas laatta lentää aamukahvista :grin

Lähden ihan kohta kauppaan ostamaan testejä, oon jo valmiiks tässä pidätelly ni voin tehdä sen tossa kahen maissa tai vähän aiemmin :D

Oi tulispa testeissä vahvistuneita tuloksia <3 Mayday mälsää, että tuli negaa! Onko teillä kokemusta , että vaikuttaako antibiootit negatiivisesti raskautumisen yritykseen?

Äyyh, tajusin juuri, että miehen kanssa vietetään viikonloppu eri puolilla Suomea ja silloin juuri on maagiset 2 viikkoa kulunut pillereiden lopetuksesta/vuodon alusta ja oletettavaa, että just sillon ois ovu... Ei oo reilua! Minulla kun on järjenvastainen tunne, että tärppi tulee joko tässä kierrossa taikka sitten joutuu odottelemaan piiiitkään, niin haluis kaikki panokset tähän nyt. :dontknow En osaa selittää. Pitänee vain talletella juuri ennen lähtöä ja heti palattua ja toivoa, että se riittää. :sad001

Mangusti, hyvin voi riittää tuo talletus, siittiöt elävät kumminkin n. 3-5 päivää. :) Ja kyseessä kumminkin vain viikonloppu, eikä pidempi aika! Yritä olla stressaamatta, niin kehosi on vastaanottavaisempi tärpille! :wink

Täällä taas, ovulaatio oli eilen/tänään tms? Toissapäivänä ja eilen heilutettu peittoja, tänään hiljaista on ollut, molemmat ihab kuoleman väsyneitä. Joten piinaa piinaa!

Kiitos rohkaisusta, Vaapukka! :) Koitan olla stressaamatta, joskin saattaa käydä samoin kuin kovasti yrittäessä nukahtaa - mitä enemmän yrittää, sitä vaikeammaksi käy. :P Mutta pitää keskittyä enemmän kivoihin juttuihin kuin turhaan huolimiseen.

Lähinnä tullut nyt seurailtua teidän muiden jutteluita täällä. On jännää, ihanku katsoi jännittäää draamaa, et miten kenelläkin menee! :D Tsemppiä kaikille!
Itsellä kauheata oireiden kyttäämistä, kun menkkojen olisi tarkoitus alkaa sunnuntaina. Olen tuntevinani kaikennäköisiä oireita, vaikka onkin tosi epätodennäköistä tärpätä heti pillereiden jätön jälkeen

Mä luovutan ja rupeen odottelee tätiä.

IMG_20170125_112434~2.jpg

Takaisin