Ensisynnyttäjät, koska olette tunteneet vauvan liikkeet selvästi?

Rv 16-17 ja istukka edessä. Se istukka ei ole kyllä vaikuttanut mun tuntemiin liikkeisiin yhtään, niin en oikein ymmärrä, mikä se puhe siitä vaimentavasta vaikutuksesta on.
Aina ollut sitten vahvat, hyvin tuntuvat liikkeet vauvalla mahassa.
 
Rv 13 alkaen, istukka edessä. Alkuun vaan satunnaisia ja rv 16 eteenpäin selviä päivittäisiä. Mutta ne ekat jo oli semmosia erittäin määrätietoisia puskemisia ennemmin kuin kuplia tms, jotka sittemmin tuli hyvin tutuiksi :love7
 
Mulla ensimmäiset liikkeet ajoittui siihen ehkä rv 18 tienoille, neito kun potki pitkään vasten mun virtsarakkoa niin en hoksannut mistä on kyse ennen ultraa :D mulla oli myös istukka edessä vaimentamassa iskuja.. Muutaman kerran muistan et tuntui hentoa kutinaa kyljissä mutta en tiennyt onko kyseessä vauva vai ilmavaivat kun oli esikoinen kyseessä :D
 
Mulla nyt esikoinen tulossa ja oli jotain outoja tuntemuksia rv 17. Niistä en oikein osannu sanoo mitä ne oli, mut rv 18 päätti potkasta ihan tomerasti. Ei jäänyt isällekkään epäselväks mikä se oli. Molemmat oltiin kyllä aika hämmentyneitä, mutta niin onnellisia. Sen jälkeen ei pahemmin hijaisia päiviä ole ollut. :D
 
Ekat liikkeet alko tuntumaan tällä viikolla just ku tuli rv17 täyteen.. lähinnä pienen pieni kupla ku poksahtais aina alavatsassa ja viel aina samassa kohtaa :P
Innolla ja kauhulla oottaen ku liikkeet voimistuu ja tulee selkeemmiksi ...
 
Ensimmäiset liikkeet tuntui 16+4 ja sen jälkeen on tuntunut aina silloin tällöin :) ihania pieniä töytäisyjä :Heartred niitä kunnon potkuja odotellessa!
 
Ensimmäiset pienet kuplamaiset liikkeet tunsin rv 18+5. Potkuja aloin tuntemaan joskus vähän päälle 20 raskausviikon. Nyt menossa 21+3 ja kyllä potkut tuntuu selvästi. Esikoista odotan :)
 
Hurjaa, että jotkut teistä tunteneet liikkeet jo noin aikasin :)

Mä kävin rv 20 toisessa ultrassa ja kätilö kysyi, että olenko tuntenut mitään liikettä kun ultrassa veivattiin ihan viimeistä päivää. Sanoin, että en ole tuntenut mitään. Seuraavana aamuna tästä, tunsinkin juuri nämä ilmakuplat :grin

Voihan se toki olla, että siellä on potkittu jo jonkin aikaa, mutten vaan ole tunnistanut liikkeitä. Nämä mitä silloin seuraavana aamuna ultran jälkeen tunsin, oli niin selkeitä ettei erhtyä voinut. Nyt siellä sitten vedelläänkin aika pitkälti pitkin päivää, ehkä muutaman tunnin pausseja joskus. Kovvoo mennoo!
 
16+4 tunsin ekat "kutittelut" mahassa. Sit kun niitä oli kolmena päivänä peräkkäin aloin olla varma et vauva se siellä hyörii :Heartred
 
Joskus viikoilla 15 eteenpäin tunsin ensimmäiset kuplinnat, olivat aika harvassa ja ei voinut olla varma oliko juuri pikkuisen liikehdintää. Kunnon potkut alkoivat viikkojen 19-20 tienoilla. Ja nyt alkaa olla ihan joka päiväsiä noi potkut :) Ensisynnyttäjä olen.
 
olisko siinä rv 19 tienoilla alkanut hennosti tuntumaan ja nyt viikolla 21 tuntuu jo selkeämmin. Ensisynnyttäjä kans ollaan
 
Mulla istukka edessä, joskus viikolla 18 tunsin jotain mistä en kuitenkaan ollut varma oliko se vauva vai jotain muuta, 21 viikolla aloin tuntea selkeästi.
 
Viikolla 17 taisi olla, isänpäivänä :) nyt viikko 30. Menossa ja jytkettä piisaa :wink
 
Viikko 18 alkoi tuntua jotain, mutta viikko 19 vasta olin sitten varma ja tunsin päivittäin, myös mies tunsi mahan läpi 19-viikolla.
 
Takaisin
Top