Ensimmäistä odottavat

Check :wink salaisella puolella on jo tämmöinen , niin ei edes käyny mielessä et ois kiva tääl julkisellapuolella kans
 
Söpö vauvamasu puuttuu vaikka vatsan seutu on kasvanut, turvonneelta siis lähinnä näytän vielä. :shifty:
 
Täällä kans ensimmäistä odottava, on tämä niin ihanan jännittävää. Masu on alkanu kasvaa mukavasti viimeisten viikkojen aikana, se tekee kaikesta vielä todellisempaa . Hankintoja ei olla vielä tehty, netistä oon kyllä ihastellu kaikkia pieniä vaatteita. Odotus tuntuu paljon miellyttävämmältä nyt kun väsymys ja paha olo on helpottanu. Ja viikkoja mulla nyt 14+5. Vielä oon vähä hukassa tämän foorumin kanssa, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa :)
 
Mites teidän vauvamasut? Joko kaikilla näkyy? Itellä tuntuu että on edelleen vaan turvotusta, olo tuntuu lihoneelta :D Mut vauvamasua ei juurikaan erotu, ehkä ihan alavatsalta huomaa pikkusen jotain...
Alkaa jo huolettaa kun tuntuu että kaikilla muilla on jo söpöt vauvamahat. Onneks on neuvolalääkäri tällä viikolla, josko päästäis taas sydänääniä kuulemaan :)
 
Mä oon niin lihava ettei paljo vauvamasu erotu. Esikoisestaki vasta viimesen parin kk aikaan rupes erottaa että raskaana ollaan.
 
Ei näy vauvamasu paitsi selällään maatessa. Seistessä näyttää vaa lihonneelta. Masu on siis kasvanu kyllä, mutta se ei oo vauvamasun muotonen eikä näkönen.
 
Vatsanseutu on kyllä kasvanut -en sit tiedä näyttääkö enemmän lihomiselta vai vauvalta. Housut on selvästi alkaneet kiristää vyötäröltä, joten siihen pitää alkaa keksiä ratkaisuja piakkoin. Vauvasta tietävä työkaveri katsoi vatsaani suurin silmin vasta ja totesi, että "ei tuo kauaa enää salaisuutena pysy". Apua :joyful:!
 
Itse ehkä huomaan jotain, tosin sekin lähinnä kai turvotusta. Mutta mies, eikä muutkaan, jotka jo vauvasta tietää ei huomaa vielä mitään. Viikkoja 18+3
 
täällä jo selkeä pikku masu :) vaatteilla kyllä saa hyvin hämättyä jos tarve vaatii :D
 
Mies tokaisi eilen kotona, että tuota mahaa ei kyllä enää kauan peitellä ja että sehän kasvoi yhdessä yössä. Tiukoissa vaatteissa vatsan siis jos huomaa, mutta edelleen näyttää enemmän turpoamiselta, kuin vauvavatsalta. Vielä pari viikkoa rakenneultraan haluaisin peitellä..
 
Mulla on selkeä vauvamasu, rupee näkymään jo vaatteista läpi :) kovasti farkut kiristää ja todella epämukavat päällä :D viikkoja nyt 16+3
 
Samoin täällä ihan selvä raskausmasu, viikkojakin kyllä jo 21. :P

Mutta oon aika pienikokoinen ja ennen raskautta lievä alipaino (geenit), johon nyt tullut +7 kiloa :D
Mutta muualla ei tosiaan näy painonnousu kuin vatsanalueella ja neuvolassa joka kerta oltu vaan tyytyväisiä.

Hain tänään just työpaikalla itselleni äitiystunikan, meillä siis virka-asu ja ajattelin olla ajoissa liikkeellä. Saa nähdä milloin pitää ottaa käyttöön :)
 
Vatsa kyllä nousi yhtäkkiä, toki en ole mikään täysin laiha niin läskit vaan korostuu mutta ei paljoa enää peitellä. Mites teillä liikkeet? Jotenkin itellä haussa että onko ne nyt näitä vai ei. Nyt kyllä ihan sellanen olo et pakko olla, ei mulla yleensä näin kupruttele rv18+3 et eiköhä ne kohta ois tunnistettavissa.
 
Eka tulossa ja ikää yli 40... :wink. Miehen lapsetkin jo teinejä, joten kaikki vaate- ja tarvikepuoli on hommattava alusta saakka. En vaan ennen ens viikon rakenneultraa ole uskaltanut ostella mitään. Kattelen niitä hankintoja sitten sen jälkeen.
 
Takaisin
Top