Ensimmäistä odottavat

Täällä myös odotellaan esikoista :) Viikkoja on nyt 13+0. Onneksi alun pahoinvointi on helpottanut, ja mitä muihin oireisiin tulee niin tissit on isot kun mitkä mutta niistä onneksi pahin kipu on helpottanut ja välillä on erikoinen tunne tuolla alavatsassa. Vähän niinkuin nipistelee. Mutta kuulunee asiaan.

On tämä vaan niin jännittävää ja pelottavaa aikaa. Vähän väliä mieleen hiipii pelko että jotain pahaa tapahtuu ennen laskettua joka on 7.11. Luulen että kun liikkeet alkavat tuntumaan niin mielikin rauhoittuu :)

Onnea kaikille :Heartbigred

Nyt onkin aikaa esikoista odotella kun tuli päätös että jään erityisäitiusrahalle, eli mammaloma alkoi jo nyt...Tarvinnee keksiä kaikenmaailman askartelua ja puhdetta että saa ajan kulumaan :happy:

Mukavaa mammalomaa :-D
Onko sulla työ sellainen että raskauden aikana ei suositella?

Tervetuloa MamiToBe :)

Itellä alkanut tosi paljon pelko helpottaa nt-ultran jälkeen :) Kovasti ootan että aika kuluu ja liikkeet tuntuisi ja masu kasvaisi :P

Täälläkin odotellaan esikoista! On tää kyllä jännittävää aika... Kaikki niin uutta ja ihmeellistä :) toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatais terve vauva maailmaan <3

MamiToBe, aika jees ois jäädä jo nyt mammikselle :P Tää mamma ei tuu pitää ollenkaan minkäänlaista äitiyslomaa, vaan heti kun pystyy niin täytyy rupee tekee 1-2krt/vko (yrittäjä kun olen...)

Zeni86: Kyllä vain, oma työ on sellainen että ei katsota olevan turvallista sikiölle.

Tässä taas on uneton yö menossa erilaisten pelkojen kanssa, saisi aika kulua ja liikkeet ruveta tuntumaan niin tässä osaisi olla ressailematta niin paljon.

Mingala: Yrittäjyydessä on aina puolensa ja puolensa :) Tällai yrittähäperheen kasvattina, kyllä sen muistaa että niin vaan vanhemmat puski töitä :)

Hyvää äippälomaa MamiToBe!

Mä sain tänään ajan np-ultraan. 19.5 päästään katsomaan mitä minille kuuluu, hui! Vielä kaksi piinaavan pitkää viikkoa odotusta mutta jospa kaikki olis hyvin ja sitten uskaltaisi vähän rentoutua :-)

Sulla tulee pitkä äippäloma MamiToBe. Hyvää äippälomailua! [emoji4]

Mulla on nyt rv 14+2 menossa ja nt-ultra takana ja keskiviikkona neuvolassa kuunneltiin sydänääniä. Ei sitä vaan näiden vuosien lapsettomuushoitojen jälkeen meinaa millään tajuta mitä tapahtuu [emoji4]

Ollaan kerrottu jo perheillemme ja useimmille ystäville. Kerroin ton ultran jälkeen nyt myös töissä. Kaikki on kyyneleet silmissä ottanut uutisen vastaan ja on onnellinen meidän puolesta. Tuntuu välillä oudolta muiden liikutus, kun itse ei vaan sisäistä koko asiaa. Ehkä sitten kun vatsa kasvaa ja liikkeet alkaa tuntua, niin ymmärtää paremmin [emoji4]

Tsemppiä kaikille odotukseen! [emoji4]

Sulla tulee pitkä äippäloma MamiToBe. Hyvää äippälomailua! [emoji4]

Mulla on nyt rv 14+2 menossa ja nt-ultra takana ja keskiviikkona neuvolassa kuunneltiin sydänääniä. Ei sitä vaan näiden vuosien lapsettomuushoitojen jälkeen meinaa millään tajuta mitä tapahtuu [emoji4]

Ollaan kerrottu jo perheillemme ja useimmille ystäville. Kerroin ton ultran jälkeen nyt myös töissä. Kaikki on kyyneleet silmissä ottanut uutisen vastaan ja on onnellinen meidän puolesta. Tuntuu välillä oudolta muiden liikutus, kun itse ei vaan sisäistä koko asiaa. Ehkä sitten kun vatsa kasvaa ja liikkeet alkaa tuntua, niin ymmärtää paremmin [emoji4]

Tsemppiä kaikille odotukseen! [emoji4]

Mulla nyt vasta 10+5, enkä oo töissä kertonu vielä. Toi on tosiaan yllättänyt mutkin, että melkein kaikki, joille oon sanonu, on alkanu itkeen. Itse en oo kertaakaan itkeny. Lähinnä oon ollu vaan hämmästynyt ja epäuskoinen. Meilläkin siis pari vuotta odotuksen yritystä ja kaikenaisia keinoja kokeiltuna.

Nyt tämä hulluus saavutti sen viimeisen pisteen :) Doppleri löysi tiensä postista kotiin ja johan sitä tuli heti testattua :) Hyvin löytyi ensin istukan viuh-viuh ääni ja sen jälkeen kun jatkoi hakemista niin pieni sydän rummutti menemään, ihan kuin olisi heppa laukannut :) Näyttö näytti laitteen laskevan sykkeen siihen 150 hujakoille :)
Kylläpä sitä pienestä raskausaivot tulee oikein iloiseksi :)

Takaisin