Yonsku, onnea ihanasta yllätyksestä! Mukaan mahtuu aina :). Kiva, että sä oot sitten ainakin alkuraskaudesta selvinnyt ilman pahimpia kipuja ja oksetuksia
.Ja onhan sullakin tässä vielä muutamia kuukausia odotusaikaa jäljellä, ei tarvitse ihan vielä lähteä synnyttämään :P.
Mulla olisi ens torstaina toinen neuvola. Onko täällä ketään kuka on käyny toisessa, mitä sielä tehdään?? Kuunnellaanko sydänäänet? Toki on varmaan aika paikkakohtaista... Mutta nyt kun vauva on ollut monta päivää liikkumatta (yhteen aikaan tunsin useasti liikkeitä), niin pieni varmistus olisi kohdallaan, että kaikki on sielä hyvin :)
Mulla olisi ens torstaina toinen neuvola. Onko täällä ketään kuka on käyny toisessa, mitä sielä tehdään?? Kuunnellaanko sydänäänet? Toki on varmaan aika paikkakohtaista... Mutta nyt kun vauva on ollut monta päivää liikkumatta (yhteen aikaan tunsin useasti liikkeitä), niin pieni varmistus olisi kohdallaan, että kaikki on sielä hyvin :)
Mukavan kuulonen yllätys!

Seuraavan kerran neuvola vasta elokuun alussa kun oon käynyt toisessa ultrassa :) Tässä joka ilta mennyt sänkyyn aikaisemmin pötköttelemään jos sattuisi liikkeet tuntemaan, mutta ei vielä ole tuntunut mitn, no kaikki ajallaan :)
.hmmmm.... mietinkin, että koskas se oikeen sitten pitäs olla....
. Rakenneultraa odotellen, joka on 25.7. Tässä tuntee olevansa aika omillaan monta viikkoa, kun ei ole neuvolaakaan.. Kiva olis kuulla vavan "kuulumiset" vähän useammin. Juhannuksen jälkeen syke pompotteli 147 neuvolassa 
Kuulin tänään kaveilta (jolla 4. kuukauden ikäinen lapsi) että hänkin oli käynyt ultrassa ennen ekaa neuvolakäyntiä (vuosi sitten), koska tunnetusti kesälomien vuoksi aina ei neuvola-aikaa saa heti kun sitä haluaisi... Ole vain levollisin mielin, neuvolassa kyllä selitetään kaikki tarvittava ja aikaa annetaan myös sinun/teidän kysymyksille
Itse sain myös materiaalia kotiin raskaudesta ja odotusajasta. Itselleni tärkeintä on ollut saada kuulla sikiön sydämenlyöntejä