Mä sovin hyvin tonne hemipan ja emppu13 väliin, kun on LA 10.12. 
Mulla sattunut hassusti, että kaveriporukasta on mun lisäksi 3 raskaana ja meistä neljästä raskaana olevasta on 3 ensikertalaisia. Lasketut ajat koko porukalla 4 kk sisällä. Lisäksi törmäsin tänään yhteen kaveri, jolla LA marraskuussa eli vauvantuoksuista loppuvuotta tiedossa mun kaveripiirissä...toivottavasti kaikki pikkuset pysyy matkassa.

Mulla sattunut hassusti, että kaveriporukasta on mun lisäksi 3 raskaana ja meistä neljästä raskaana olevasta on 3 ensikertalaisia. Lasketut ajat koko porukalla 4 kk sisällä. Lisäksi törmäsin tänään yhteen kaveri, jolla LA marraskuussa eli vauvantuoksuista loppuvuotta tiedossa mun kaveripiirissä...toivottavasti kaikki pikkuset pysyy matkassa.
Tervetuloa uudet uudet, vaikka itsekin olen vasta tulokas
ja viestiä alkoi pukata.. No suotakoon se ilo hänelle :)
Yksi neuvola käynti siis takana ja ensimmäisessä ultrassa käyty viime maanantaina, jossa todettiin kyllä kaiken olevan kunnossa. Vantaan piirissä asustelen ja viikkoja nyt 13+1
Vastasi mittoja ja oli kehittynyt niin kuin tähän asti on pitänytkin, sekä niskaturvotus ok.
Vähän samanlaista infoa löysin sitten itekkin aikana kaiveltua että joillakin paikkakunnilla ensimmäinen ultra korvaa tuon ensimmäisen lääkärin tarkastuksen, mutta kiitokset vielä vastauksista