Ensimmäinen

Tiitiäinen92

Oman äänensä löytänyt
Todella epävarmaa on vielä tämä, mutta en voinut olla kirjoittamatta. Tänä aamuna tein raskaustestin, johon sain haalean vaaleanpunaisen haamun.. En usko raskauteen, ennenkuin teen muutamanpäivän päästä uuden testin, ja saan siihen ehkä vahvemmat viivat.

Tämä olisi toinen raskaus minulle. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon 2.2.2012 rv9. Keskenmenon jälkeen ajattelimme odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä, jotta LA olisi uudessa raskaudessa helpompi selvittää. Kuukautisia maltettiin odotella viitisen viikkoa, kunnes sain ovulaatiotestiin plussan 10.3. Ennen testin tekoa harrastimme seksiä mieheni kanssa ensimmäisen kerran keskenmenon jälkeen.. Ilman ehkäisyä. Kun tämän jälkeen tein positiivisen ovistestin, ja kerroin asiasta miehelleni, ajattelimme, että jos sellainen tuuri käy, että yhdyntä pitkästä aikaa sattuu juuri samalle hetkelle ovulaation kanssa, ja tulen raskaaksi, emme voi kuin kiittää onneamme! Eikä tuosta nyt sitten haittaakaan ole, kun sain ovulaation testillä kiinni ja pystymme hedelmöityshetken perusteella selvittämään LA:n suurin piirtein.

Koska ovulaatiotesti näyttää plussaa 24-48h ennen ovista, päätimme, että hedelmöitys tapahtui 11.3, eli LA olisi 2.12.2012. Siihen uskotaan siis niin kauan, kunnes LA ultrassa selviää tarkemmin, jos sinne asti tällä kertaa päästään.

Pelottaa kuitenkin tuo haamu.. Uskaltaako siihen luottaa, vai odotanko rauhassa ennenkuin iloitsen? Teen uuden testin parin päivän päästä, toivottavasti viiva vahvistuu!
En oikein uskalla olla iloinen.. Raskautta ollaan toivottu kovasti, yritys alkoi viimevuoden puolella. Tulin raskaaksi ensimmäisen kerran heti e-pillerit lopetettuani, ensimmäisestä kierrosta. Nyt tulin taas heti raskaaksi ensimmäisestä "yrityksestä". Keskenmenon jälkeen raskaustoiveista huolimatta on ollut vähän sekava fiilis.. Pelkäsin uutta raskautta, koska tiesin, että alkaisin taas pelätä keskenmenoa.. Ja jotenkin epäilyttää, kun se kävi taas näin helposti. Liian helposti.  Kauhuissani tässä nyt pelkään vuodon alkamista.

Huokaisen helpotuksesta vasta rv 12+0, jos sinne asti päästään tällä kertaa..


Pahoittelen pitkää viestiä! Taisi olla jonkinlainen avautumisen tarve..
 
Hei. Otan osaa keskenmenosta. :( se on ikävä juttu! Itse olen kokenut sen jo viisi kertaa...
Monien kuukausien jälkeen lauantaina sain haamuplussan! Jospa nyt päästäisiin pidemmälle kuin viikolle kahdeksan. :) Pakkohan se testi on tehdä vielä parin päivän päästä uudestaan :D
 
Heippa Tiitiäinen92 ja hilmau.. Täällä kanssa yksi epäuskoinen, joka on tehnyt vasta testin. Vähän samoilla mennään, että tosiaan uskaltaa varmaan rentoutua vasta rakenneultran jälkeen, jos silloinkaa, mutta onnellinen olen kuin mikä <3 Onnittelut myös teille!!
 
JES!Tein toisen testin ja tuli kunnon plussa. Tekisi mieli huutaa koko maailmalle että olen vihdoin raskaana! Johan sitä onkin yritetty.. Mutta mutta aamulla alkoi kauhea alavatsakipu. Toivottavasti ei mitään vakavaa. 
Onnea myös Myy1 toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
En tiiä oonko ihan pöpi, mutta jotenkin on vahva tunne siitä että olisin raskaana.. :) Ja sit toisaalta välillä tuntuu vahvasti siltä että en kuitenkaan ole. Ärsyttävää tämmönen odottelu! :(
Ovis oli siis laskurin mukaan 20.3. eli tasan viikko sitten. Vasta. Voiko viikon päästä jo alkaa raskausoireet?! Mulla tuntui oikealla puolella alavatsassa tosi kova vihlaisu pari päivää sitten (kiinnityskipua??). Ja sen jälkeen vähän väliä vihlonu alavatsaa. Rinnat kipeytyi eilen. ÄÄÄHH mitä jos mä vaan kuvittelen kaiken..

Toivon siis kovasti olevani raskaana, ja jos nyt tällä kertaa onnisti, niin laskettu aika olis joulukuussa. :)

Onnea teille plussanneille! :)
 
Hei Tiupu! Mulla ainakin alkoi raskaus oireet heti pari päivää oviksen jälkeen. Pieniä menkkakipuja (liekkö niitä kiinnityskipuja jo?) ja rinnat todella kipeät ja koko ajan tulevat kipeämmäksi !!! :/
Toivotaan ettei tuntemuksesi jää vain kuvittelun puolelle. :)
 
Hui, nyt tuli ihan sellanen olo että nyt ois ihan tosissaan napannut! :D
En kyllä muista että ennen kuukautisten alkua mulla olis aikasemmin ollut rinnat tälleen kipeenä.. Siis eihän nää hirveet kipeet ole, ennemmin arat. Eilen oli vaan nännit arat mut nyt tuntuu arkuutta myös tuolla rintojen sivussa, oikeestaan vaan vasemman rinnan sivussa. Ja joo, mulla oli myös muutama päivä oviksen jälkeen ihan niinku menkkakipuja, siis tosi vähän aikaa kesti, ehkä max 10 minuuttia. Alavatsaa ja alaselkää jomotti.
Mä oon niin malttamaton että tekis mieli käydä ostamassa jo raskaustesti! :D Mutta järkikin sen sanoo ettei testissä varmasti viel mitään näkyis. Kuukautiset pitäis alkaa vasta noin viikon päästä, jos nyt sitten alkaa. :)

 
Hei hilmau, miten pitkällä raskautesi nyt on? Minulla vasta viikkoja se 4. Voi kun aika menis nopsaan ja pääsis varhaisultraan varmistamaan tilanteen :)
 
Viikolla neljä mennään myös täällä :) Huomenna laskujeni mukaan viikolle viisi. Jos nyt sinne asti päästään edes näiden kipujen kanssa :(
 
Heippas!

Koitin kaikin voimin taistella vastaan etten tänne vielä tulis notkumaan mutta... tiedättehän te kun ei malta olla pois :D
Meillä on takana v.-09 alotettu lapsettomuushoito pidettiin välissä taukoo ja nyt jatkettiin silloisesta hoidosta pakkaseen saaduilla nöpönenillä. Ensimmäinen sulatus tehtiin viime syksynä ja siitä tulinkin raskaaksi. Tämä ihanuus kuitenkin päättyi rv7+3 todettuun tuulimunaan. Toiveissa oli, että ois keretty uusi kyytiläinen saada viimevuoden puolella mutta toisin kävi. Tyhjennyksestä seuraskin sitä ja tätä nyt kaks viikkoa sitten kyytiin laitettiin kaksi alkiota.

Tästä siirrosta sitten koitin sinnitellä etten testaa liian aikasin mutta kun ei malta niin ei malta :D
Testasin ihan yli aikaseen ekan kerran ja sain haamun :o sen jälkeen on testailtu joka toinen päivä ja viiva on vahvistunu. Varsinainen testipäivä oli tänään ja vahva lussa paukahti :) Jos osaan oikein laskee niin meillä sattuu LA 2.12 ... oiskin aika hauska 21212 tai jos menis niin paljon yliajalle että tulis 121212 :P
 
En yksinkertasesti voi olla tulematta pohtimaan tätä asiaa tänne..

Siispä siis, meillä on kohta puolivuotias vauva ja nyt epäilys että oon raskaana uudestaan! Imetän vielä eikä kuukautiset ole vielä alkaneet.
Sanottakoon, että meillä sänkypuuhat on sattuneista syistä vähäiset, joten mahdollinen hedelmöittymisaika on helppo laskea. Mietin tuossa 15. päivä miksi lämmöt ovat koholla. Luulin että olin tulossa sairaaksi.
Nyt kuitenkin suurin piirtein tasan viikko tuosta minulla alkoi alavatsakivut, jotka ovat jatkuneet tähän asti. Hmmmm.. Voihan tämä tietysti johtua tulevista kuukautisista, mutta minulla ei ole koskaan ollut alavatsakipuja (ainakaan näin voimakkaita!) näin pitkään ennen kuukautisia. Eli silloinhan täsmäisi just, että lämmönnousu onkin johtunut ovulaatiosta, eikä flunssasta!

Huomenna pitäisi tulla herkkiä testejä postissa. Mitä sanotte, voivatko näyttää huomenna jo plussaa, kun laskurin mukaan silloin olisi rv 3+5? Jos olisin raskaana, LA sattuisi siihen 7.12 aikoihin. :) Tenaville tulisi hiukka yli vuosi ikäeroa. 

Hassua tästä tekee se, että esikoista yritettiin vuoden verran aktiivisesti ja mukaan mahtui keskenmeno. Nyt tietysti olisi mahtavaa, jos kakkonen tulisi heti perään. Km:n uhka toki pelottaa.

Paljon onnea plussanneille! +
Tarrasukkia matkaan. Toivottavasti pääsen liittymään odotukseen. :)

Fuyu
 
Hei! Minäkin varovasti ilmoittautuisin joukkoon :)

Tein testin muutama päivä sitten, ja haaleaa plussaa näytti. Toinen testi olikin sitten jo aivan selvä! Pakko kai sitä on uskoa, masussa kasvaa taimi :) Vaikka vähän järkytyksenä tämä tuli, kun puhdas vahinko tämä oli, vähän on ajatukset vielä sekaisin.. Mutta eiköhän tässä pian totu ajatukseen! Kauhea kun monet täällä ovat yrittäneet pitkään ja saaneet keskenmenoja, ja itse tulen tänne huutelemaan kuinka vahingossa pamahdin paksuksi..vähän huono omatunto on..

Laskettu aika on omien laskujen mukaan 3.12, mutta eihän tuo nyt yhtään varmaa ole, kun kiertokin on vähän omituinen.. Mutta mutta. Mikäs viikko tässä nyt sitten olisi menossa? Mulla ei ole ihan selvää vielä kuinka nää viikot ja päivät lasketaan. Ollaankos me nyt kaikki viikolla viisi?

Sori tyhmät kysymykset jo nyt, kaikki on niin uutta ja outoa.. Mutta jännittävää :)

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
Hei taas :) Täällä ollaan siis onnellisesti raskaana, tein uuden testin pari päivää haamun jälkeen ja vahvat viivat sieltä tuli! Pistän ihan kuvat teille. Ensimmäisessä haamu ja toisessa plussa :)

 




Hyvältä tuntuu, mutta iloinen ei oikein uskalla olla.. Keskenmenon pelko on kuitenkin vahva, ja toivon vaan että olisi äkkiä ensimmäinen kolmannes ohi, että uskaltaisi olla onnellinen.

Onnea muillekkin plussanneille,toivotaan että meillä kaikilla menee kaikki hyvin!
 
Satunen, onneksi olkoon! emoticon Jos sulla on LA 3.12, niin olet menossa viikolla 5. :) Sulla on rv 4+5 eli 4 täyttä viikkoa ja 5 päivää. :) 

Tiitiäinen92, onnea sinnekin vahvistuneesta plussaviivasta! emoticon Paljon tarrasukkia pikkukaverille! Mun eilinen viiva oli samanlainen kuin tuo sun aikaisempi! Oireet on kuitenkin selvät, joten plussahan se on. :) Maanantaina vielä varmistellaan. 

Omaa, alavatsakivut jatkuu. Vähän kyllä pistää hirvittämään, ku sitä keskenmenoa saa pelätä. Mutta toisaalta kivut on jatkunu jo pitkään ilman mitään vuotoja. Mä oon kyllä tosi malttamaton, kun kattelen jo nimiä ja tuplavaunuja. x) 

Fuyu rv 4+1

 
Hei Tähtisade, meillä ilmeisesti sitten samat viikot jos minunkaan laskuni yhtään pitävät paikkaansa! Eli 2.12 olisi tämänkin Pienen LA, jos kaikki hyvin menee :)

Itsekin mietin tuossa pari päivää sitten tuota 21212 juttua :D
 
ehkä raskaana...ehkä ei....jos on vahingossa tärpänny niin laskettu aika olis 5.12 menkkojen mukaan.....tilanteeni tällä hetkellä tämä: kiertopäivän 20 tienoilla oli omituista viikon kestävää menkkakipua ilman menkkoja ja kuvotti grillin haju.........pahaa oloa aina välillä ja muutenkin ainakin olevinaan raskausoireita....itkettää välillä niin pirusti jne. tiistaina olis pitäny menkat alkaa ja siitä asti ollu ihan menkkaolo ilman menkkoja ja edelleen välillä semmosta pahaa oloa....torstaina tein negan....mutta mutta oireeni tuntuvat kyllä viittaavan kovasti raskauteen?! =) Se olisi sitten meidän perheen kolmas jos tosiaan olisin raskaana =) Kokemuksia eli voikos nämä olot johtua muusta kuin raskaudesta?!en edes ajatellut raskauden mahdollisuutta ennen kuin tossa kieropäivä 20 tienoilla kun rupesi olemaan noita oireita......
 
pemppu, kovasti kuullostaa minusta ainakin siltä, että raskaana olisit! Olet varmaankin jo tehnyt uuden raskaustestin ja mitä luultavimmin saanut positiivisen tuloksen :) Toivottavasti tulet kertomaan kuinka kävi! Kirjoituksestasi päätellen raskaus olisi tahattomuudesta huolimatta mukava juttu?

Täällä on edelleen kaikki hyvin. Tänään rv 5+0, joten ei kyllä vielä uskalla hurratakkaan. Viimeksi keskenemno tuli viikoilla 8+0, ja sinne on vielä pitkä matka. Kovasti pelottaa ja toisaalta on niin ihana olo.. Se nyt tuntuu kaikista parhaimmalta, että ainakin tiedän, että meidän on helppo onnistua raskautta yritettäessä. Molemmilla kerroilla kun raskaus alkoi ensi yrityksestä :) Toivotaan vaan ettei ensimmäistä tarvitse kolmatta kertaa yrittää!

Käyn jatkuvasti täällä tarkistamassa jos joku olisi kirjoitellut jotakin :D Mieheni ei halua jutella raskaudesta juurikaan ahdistumatta, hän kun pelkää keskenmenoa yhtä paljon kuin minäkin. Täällä saan rauhassa purkaa vauvapaineitani :)
 
Pemppu, toivotaan että olisit raskaana. :) Millon ajattelit tehdä uuden testin? Voihan se olla, että ovulaatio olikin hiukan myöhemmin ja siksi testi näytti vielä negatiivista. Tietysti on mahdollista, että oireet ovat vain tavallisia PMS-oireita. Mutta kyllä sitä usein erottaa raskauden oireet ja kuukautisten oireet toisistaan, varsinkin jos on aikaisempia raskauksia takana. Toivottavasti testi näyttäis sulle plussaa! +++

Mulla tää Vau sekoilee jotain omiaan. Ensin oli poistanut mun alkuperäisen käyttäjätunnuksen ja nimimerkin kokonaan. Nyt sitten poistaa aina tuon mun FuyuK nimimerkin ja vaihtaa Alias ei ole valittu. Joudun aina laittamaan sen uudelleen sinne.. Huoh. Salasanankaan vaihto ei toimi. Lähti vähän palautetta. Mutta ettette ihmettele jos tuo Alias ei ole valittu näkyy teillekin. Se olen minä. :) 

Huomista oottelen jännän äärellä. Varmistustestit saapuvat. Tuntuu jotenkin hassulta tämä toinen raskaus. Ei ole niin paljoa kaikkea tutkittavaa ja mietittävää. Oon niin kamalan malttamaton näissä asioissa. emoticon

Toivotteko te tyttöä vai poikaa, vai onko mitään väliä? Aijotteko kysyä rakenneultrassa sukupuolta

Ite en kyllä yhtään osaa sanoa, mut tyttöjen vaatteita on sikamäärä! Pikkuveli tytölle ois kanssa kiva (ja ois shoppailtavaa emoticon ). Ite oon isosisko ja pikkuveli on 2 vuotta nuorempi. Lapsena oli kivaa yhdessä, eikä ollut turhia riitoja. Sukupuolta aijon kyllä kysyä, saa nähdä sitten saanko sitä tietää. :)

Fuyu & pikkunen rv 4+2
 
Fuyu, toivottavasti nimimerkkiongelma selviää, ärsyttävää tuommoinen! Minä taas rupesin katselemaan tuota tickeriäni.. vau:n mukaan siis tänään viikot 5+0 ja tickerissä lukee 4+6.. laskevatkohan nuo viikot jotenkin eri tavalla vai olenko merkannut päivämäärät jompaan kumpaan väärin.. Täytyy tarkistaa.
 
Takaisin
Top