Heissu! Vinkatkaapa, miten kannattais toimia. Meillä tosiaan eka lapsi tulossa, ja on ensimmäinen lapsenlapsi isovanhemmilleen. Kaikki ovat tulokkaasta innoissaan ja haluavat hankkia jotain pienelle.
Ehkä pienimuotoinen ongelma on, että kaikki katselevat omin päin kamppeita, joita voisi hommata, sittereitä, vaunuja, pinnasänkyjä jne.
Ihanaa, että ovat innoissaan ja haluavat auttaa, MUTTA. Koska ollaan yritetty lasta todella pitkään ja oon muutenkin tarkka tyyppi, haluan itse päättää, millaisessa pinniksessä vauva nukkuu, minkälaisessa sitterissä se köllii ja millaisissa vaunuissa ulkoillaan. Ominaisuudet ja ulkonäkö on mulle tärkeitä, myönnän. Lisäks meillä on jo tiedossa, mitä me miehen kanssa halutaan hommata.
Eli voisinko nätisti sanoa isovanhemmille, että kiva kun kattelette eri vaihtoehtoja, mutta älkää hankkiko mitään ominpäin. Ja että jos haluatte osallistua varusteiden hankintaan, tässä olis tää ja tää, mitkä ollaan ajateltu hommata, ja joihin saa toki avustuksellisesti osallistua, jos tahtoo.
En nimittäin halua kotiin vuosiksi pyörimään mitään sellaista, mikä ei ole yhtään meidän näköistä, vaikka olisi hyvässä tarkoituksessa hommattu jne. Ja muutenhan meillä on kohta ties miten monet vaunut ja pelit ja rensselit... :D
Mikä ensimmäisen maailman ongelma!
Nessu 14+1