Ensimmäinen ilmoittautuu

Moikka

Ilmoittaudumpa minäkin nyt sitten mukaan. Viikkoja 6+4 ja laskurin mukaan la olisi 24.2. Varhaisultraan olen menossa torstaina 7.7. eli kovin ei vielä uskalla hehkuttaa.

Pientä huimausta ja turvotusta rintojen arkuuden lisäksi on ollut, ei sen pahempaa...onnkesi on vielä säästynyt pahoinvoinneilta ja etovalta ololta :) 

Pohjois-pohjanmaalla asustellaan avopuolison kanssa ja tämä on ensimmäinen molemmille. Ikää molemmilla 28v.

Onnea kaikille odottajille ja aurinkoisia kesäpäiviä ;)
 
Heippa kaikille!

Tässä ilmoittautuu ensimmäistään odottava vanhempi rouva (joksi neuvolan terveydenhoitaja minua tänään kutsui), ikää 34. Tänään siis todellakin ensimmäinen neuvolakäynti, viikkoja takana 6+6 ja laskettu aika 22.2.2012.

Tässä vaiheessa olo on hieman epäuskoinen (siis minustako äiti, hahhahhaa!), snadisti hämmentynyt (varattavia aikoja, labraa, ultraa ???) mutta kuitenkin levollinen (jos muut pytyy niin kyllä minäkin). Taitaa olla aika normaalia?

En todellakaan ole aina halunnut äidiksi, joten odotan mielenkiinnolla eri ihmisten reaktioita kun asia joskus julki kuulutetaan. Tuskin maltan odottaa! Asiasta kai yleensä kerrotaan sen ensimmäisen ultran jälkeen, eikö?

Täytyy etsiä valmiiksi mahdollisimman väljiä vaatteita, jotta asia pysyisi vielä salassa hetken aikaa. Itsestä ainakin tuntuu että paljastava pömppö jo on...
 
Lakettu aika 5.2 ja pikkuista odotamme jo kovasti. 
Tänään kävin ensimmäisessä raskaus ajan lääkärissä ja näin myös ultrassa tulevan ihanuuden.
Jos olisin tiennyt että saan nähnä pikkuisen liikkeet ja pienen pienen sykkivän sydämmen niin olisin pyytänyt mieheni myös mukaan, mutta ensi kerralla sitten.

Pikkuisen koko vastaa täysin päivälleen laskettuja viikkoja ja päiviä. 
Olen niin onnellinen  ja nyt tuli kauhea sisustus into vauvan huonetta koskien.
En vain vielä halua aloittaa kun en tiedä sukupuolta. Haluan pojan huoneesta täysin vaaleansinisen ja tytön huoneesta täysin vaaleanpunaisen hattara unelman. 
Vahva tunne on itselläni että se on tyttö ja näin myös mieheni ja äitini on sanonut että tyttö sieltä tulee. :)
Ihanaa odotus aikaa kaikille ja ihania hetkiä jo maailmassa tepasteleville pikkujaloille. 
 
Ainiin olen 22vuotias tuleva äiti Lahdesta ja mieheni on 30vuotias vanhus (mieheni käski itse ton vanhus kirjoittamaan perään) :)
Kait sillä jotain Kolmenkympin ikäkriisiä on havaittavissa. Heh 
Esikoista odotamme maailmaan.
 

Heipähei kaikille! 

Minäkin voisin ilmoittautua joukkoonne! Esikoista odotan, ikää on 25 ja asun Oulun seudulla.  LA on alustavasti 14.2.2012 mutta tulee varmasti muuttumaan myöhemmäksi :)

Eka neuvola käynti on jo takana ja seuraava olisi tämän kuun lopulla. Toivottavasti siellä kuunnellaan sydänääniä ja että sieltä niitä myös kuuluisi! 

 
Heippa kaikille! toivottavasti ei oo vielä liian myöhästä ilmottautua tänne! siirryin tuolta "tammimammoista" tänne kun aluksi mun la piti olla 16.1. mutta se siirtyi ultrassa helmikuun 2. päivään. olen siis 23 vuotta, mies saman ikäinen ja ensimmäistä odotetaan... en uskalla paljastaa mistä päin olen mutta se tuskin on edes kovin olennaista :) tsemppiä kaikille helmimasukeille!! :)
 
Jos sinä Velhotar olet neuvolan tädin mukaan vanhempi rouva niin mikäköhän minä sitten hänen mielestään olen?!  Ikää nyt 40 ja la 41-vuotissynttärinäni.
 
Huutelen tässä vieraisiin...

Silveri, bongasin sun nimimerkkisi ja on pakko tulla onnittelemaan! Kirjoiteltiin syksyllä 2009 samanaikaisesti kuumeilijat ketjussa ja jäit mieleeni, koska olemme suhtkoht ikätovereita. Ihmettelin mihin katosit... Onnea ja hyvää odotusaikaa Sinulle!







 
Ihanaa, kjeev, että muistit minut! Piti ottaa taukoa, kun alkoi yritykset ja epäonnistumiset ahdistaa liikaa. En enää tullut foorumille, kun tuntui että kuumeilijoissa kuume nousi liian korkealle ja siitä tuli liikaa paineita. Nyt on kiva palata plussan jälkeen.
 
Mä voin liittyä siihen ikääntyvien kerhoon mukaan. Nimittäin mulla ikää myös 34v. Onneks mun neuvolan täti ei kehannu vanhaks haukkua
 
Heippa!

Minä vähän jälkijunassa tänne foorumille löysin . Meille on esikoinen tulossa, ja ovulaation perusteella LA on 4.2. Käytiin varhaisultrassa muutama viikko sitten, ja siellä sanoivat, että se olisikin 5.2., mutta neuvolassa taas ovat sitä mieltä, että se on 30.1. Ihme viidakko! No, parin viikon päästä on nt-ultra, joten eiköhän se siellä selviä sitten . Minä olen 25 ja avomieheni (joka saa reilun kolmen viikon päästä tuohon titteliinsä yhden i:n lisää) on 30. Ehditään kyllä kumpikin vanhentua vielä ennen vauvan syntymää.
 
Jospa mäkin uskaltaisin ilmoittautua täällä... Ensimmäistä odotellaan, yritystä takana tasan vuosi ennen tärppäystä. LA ois neuvolan laskujen mukaan 19.2. (eikä sen pitäisi siitä paljon heittää). Ollaan molemmat 28v. ja tuo la on melko lähellä mun synttäreitä, että jos syntyy ajallaan ehdin täyttää vuoden lisää. Neuvolassa kävin ensimmäistä kertaa tänään (8+3).
 
Moi! Esikoista odottava 29-vuotias espoolainen ilmoittautuu joukkoonne mukaan. Lasketuksi ajaksi arvioitiin ekalla neuvolakäynnillä lauantai 4.2.2012.
 
Heip!
Siirryn tänne tammimammojen listalta.. Ultrassa laskettu aika muuttui 31.1. -> 16.2., aikamoinen harppaus

Onko muita KOKSissa synnyttäviä?

Tammimammoilla oli muuten mukava lista, mihin oli kerätty nimimerkki, ikä, kuinka mones lapsi tulossa, paikkakunta ja synnäri. Saataiskohan tänne helmikuullekin tehtyä jotain vastaavaa kokoelmaa?
 
Moi, siirryn tänne maalikuun odottajista. Eilen kävimme ultrassa ja mittojen perusteella mennään 8+6, la 25.2. Ihana oli nähdä ultrassa pikkuisen sydänmen pompottelu <3 koko raskaus muuttui paljon todellisemmaksi. Meillä on huomenna eka neuvola, ja toivon kovasti että sydämen pompottelu kuuluisi jo doblerillakin.

Minä olen 35-vuotias 7-vuotiaan neitokaisen äiti Kuopiosta. Meillä on uusperhe. Tyttäreni asuu meillä, käy tosin joka toinen viikonloppu isällään. Mieheni pojat, 6 ja 9 v, ovat meillä joka toisen viikon. Tämä tulokas on sitten ensimmäinen yhteinen lapsemme :)
 
Eilinen eka ultra paljasti 6 viikkoa sitten kuolleen alkion. Nyt tyhjennys on tehty ja olo on todellakin tyhjä ja surullinen. Onnea matkaan teille muille. 
 
ToBmama: Voi ei :( Iso rutistus ja säkillinen jaksamista sinulle. Todella kurjaa enkä edes voi kuvitella miltä siellä teillä nyt tuntuu.

 Itsellänikin eka ultra edessä vasta ensi perjantaina ja kyllä se vähän jännittää, että onko siellä edes kukaan matkassa mukana ja jos näin, niin löytyykö niitä sydämenlyöntejä vai ei.
 
Hei kaikille!

Täällä yksi tuleva helmimamma ilmoittautuu myös :)
Olen eilen rekisteröitynyt tänne ja vielä ei taida olla homma ihan hanskassa, mutta kokeillaan tuleeko viesti perille..

Eli olen pian 30 vuotta täyttävä opiskelijaneitokainen ja avomieheni on 31. Tämä on ensimmäinen raskaus, joka taisi meidät hieman yllättää.. Ihan näin nopeasti en kuvitellut sen tapahtuvan.. Oma valmistumiseni jää näillä näkymin parista kurssista kiinni, mutta en voisi olla tällä hetkellä yhtään tämän onnellisempi! Toivon kovasti, että kaikki menisi hyvin! Laskettu aika olisi näillä näkymin 18.2.2012. Kävimme ensimmäisellä neuvolakäynnillä tasan kaksi viikkoa sitten. Varovasti kokeilimme kuunnella sydänääniä ja siellähän se tikutti, hirmuisen nopeasti. Silti tämä kaikki tuntuu vielä epätodelliselta, sillä olen ollut hyvin vähäoireinen. Ensimmäiseen ultraan (np-ultra) olen menossa ensi viikolla, jospa sitten uskoisin tämän kaiken olevan totta :)

ToBmamalle paljon haleja ja voimia!
 
Uusi äiti ilmoittautuu joukkoon iloiseen :)

Ensimmäistäni odotan. Laskettu aika on 5.2. (Sattui sama päivä kuin Maikkiella, ja vielä sama paikkakuntakin. Saa nähdä ollaanko yhtäaikaa synnärillä..)
 
Takaisin
Top