Ensimmäinen ilmoittautuu

Heippa kaikille!

Nyt vihdoin ja viimein uskalsin kirjoittaa, kun alkaa raskaus tuntua todelliselta. Positiivinen testi tehty jo 01.06. enkä meinannut todeksi uskoa. Laskettu aika olisi (ainakin tän sivuston laskurin mukaan) 6.2.2012. Ensimmäinen neuvola varattu ja se on 7.7.(rv.10) Tällä hetkellä menossa siis rv 6+5.

Ensimmäinen lapsi yrityksessä. Naimisiin mentiin viime heinäkuussa ja yritystä takana 10kk. Tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta, että lapsi olisi tulossa. Itse olin vahvasti siinä uskossa, että ei olisi mulle näin "helppoa", sillä omilla vanhemmilla meni 8 vuotta hedelmöityshoidoissa ja tuloksena saivat vaan yhden lapsen (mut). Mulla on myös leikattu endo noin 1,5vuotta taaksepäin.

No nyt vaan toivotaan että pikkuinen jaksaa sinnitellä loppuun asti. Itsellä oireina ollut pahoinvointia, rinnat on turvonneet 2kuppikoolla ja ovat todella kipeät (öisin herää jos vaihtaa asentoa), valtava väsymys (ilmat 1tunnin päikkäreitä ei voi elää) ja vatsa on ollut turvoksissa pari viikkoa (kaikki vaatteet ahdistaa). Onneksi oireiden pitäisi vähentyä 12 viikon jälkeen (näin olen ainakin kuullut muilta mammoilta).

Tsemppiä kaikille helmimammoille!
 
Täällä olis yks lisää helmikuulle
Toinen olis tulossa ja todennäköisin LA 17,2.
Vantaalla asusttellaan miehini ja ja 1.3v tyttären kanssa
Ikää on kertynyt mulle jo huimat 21.v
Minnekäs muut on menossa synnyttämään itte aattelin mennä kättärille tälläkin kertaa. Olin siellä viimeksikin ja tykkäsin todella paljon
 
Hei

Voisin minäkin kai esittäytyä. Toinen tulossa laskettu aika 8.2.  asun riihimäen ja hyvinkään välissä..eka poika syntyi 18.2.2005 eli 6v pojan äiti. ikää minulla 24 vuotta.

Mahtavan paljon jo nyt tullut joukkoon  =)

 
Hei!

Uskallankohan minä vielä kovasti tänne kirjoitella, kun arvion mukaan mennään vasta viikolla 5 ja mitä tahansa voi vielä tapahtua..
Mutta otetaan riski emoticon

Eli esikoista odotetaan miehen kanssa täällä Helsingisssä. Itse olen 23v., mies 31v.
Odottelen tässä, että tuo kello löisi 12 ja pääsisin sitä neuvolaa tuonne kuukauden päähän varailemaan :)
 
Moi,

minäkin ilmoittaudun mukaan. LA laskurin mukaan 5.2. ja neuvola vasta ensi viikolla. Nyt siis viikko 8 menossa. Ensimmäinen olisi toivottavasti tulossa, jos kaikki menee hyvin :)
 
Minäkin nyt ilmoittaudun, tuntuu ihan pöllölle kun tunti sitten tein testin ja heti hirveä nettirumba päällä emoticon.

Onnea kaikille odotteluun, minulla laskurin mukaan 19.2. aika, mutta katsotaan nyt nämä ensi viikot ihan rauhassa. 
 
Heippa kaikki!

Täällä yksi mamma lisää joukkoonne. Laskettu aika olisi 25.2. (kaks päivää oman syntymäpäivän jälkeen, jännää!)  Meillä siis toinen vaavi tulossa, esikoinen, poika, on nyt 1v 5kk eli pari vuotias, kun tämä pikkukakkonen syntyypi. Ihanaa!
 emoticon
 
Täällä ilmoittautuu yksi. 24 vee ja toinen raskaus. Ensimmäinen onnistui kerran "yrityksellä" ja saimmekin kauniin tyttären joka viipyi luonamme vain hetken. Aino tyttömme syntyi käynnistämällä  30.7.2010 vain menehtyäkseen kolme tuntia myöhemmin. Suru oli suuri ja on edelleen, vain muuttanut muotoaan. Vuoden vaihteessa päätimme alkaa yrittää toista, vaikkemme tiedä vieläkään voiko tapahtunut toistua. Aloitimme tulee jos on tullakseen periaatteella, mutta kuinka ollakkaan itku tuli aina kun menkat alkoi. Kunnes oli huvin vuoksi pakko toukokuun lopulla yrittämällä yrittää ja katsoa toimiiko. Ja se toimi! Plussa 16.6, menkat myöhässä päivän. Oli pakko testata uudelleen su 19.6 =) Nyt viikkoja 5+3 <3
Onnemme kukkoloilla, saa enkelityttäremme sisaren, mutta miten paljon sitä voikaan pelätä. Mitä jos? Toivotaan parasta, sillä jos tämäkin syntymänsä jälkeen kuolee ilman kunnon syytä enempää emme yritä.
 
Minäkin tänne voisin ilmottautua keskusteluun mukaan. Tein tuossa juhannusaattona positiivisen raskaustestin ja sitä nyt ollaan tässä miehen kanssa hieman ihmetelty. Vaikka ihan yritys oli päällä yms. niin siitä huolimatta oli aikamoinen ylläri. 

Itse olen pian 21 v ja mies 28 v. Ensimmäinen on tämä joka toivon mukaan sitten selviää loppuun asti :). Laskettu aika laskureiden mukaan olisi 26.2. ja vaikkei se olisikaan ihan täysin oikein (kierron pituus aika epäselvä tässä tilanteessa) niin eipä se kyllä kauas varmastikaan jää. Eli täytyy toivoa, ettei sitten tuo vauva putkahtaisi karkauspäivänä maailmaan :D. 

Viikkoja kasassa tasan viisi, jos olen kaiken oikein ymmärtänyt :D. Neuvolaankaan ei ole näiden pyhien vuoksi tullut soiteltua, mutta heti huomenna pitää ottaa luuri käteen ja soittaa.
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan, toissapäivänä pärähti plussa ruutuun ja la ois 25.2. Toista odotellaan, esikoistyttö on 11kk ikäinen :) Niin ja itsellä ikää 23v ja asustamme Riihimäellä. Voi olen pahoillani edellisen kirjoittajan puolesta :(
 
Varovasti uskaltaudun minäkin tänne ilmoittautumaan. Tänään eka neuvolakäynti, jännää. Vaikuttaisi siltä, että odotan esikoista. Viime hetkille tämä nyt sitten jäi, kun ikää minulla on jo 40 vuotta (miehellä 46v ja tämä on myös hänelle ensimmäinen). Kaksi vuotta yritettiin ihan luomuna ja nyt vasta tärppäsi tai oikeastaan hommaan ryhdyttiin kolme vuotta sitten, kun menin gynelle tarkistuttamaan, että kaikki on kunnossa. Ei ollut, jouduin myoomanpoistoleikkaukseen, jota ensin odotin puoli vuotta ja sitten toivuin siitä toiset puoli vuotta. Pitkän yrityksen vuoksi en vielä uskalla iloita täysillä, kun ensin täytyy nähdä ultrasta, että siellä on joku ja oikeassa paikassa.

Ai niin, teitähän tietysti kiinnostaa la! Tämän foorumin laskurin mukaan se on minun oma syntymäpäiväni eli 16.2.
 
no jos sitten minäkin..

Neljättä lasta nyt odotan, LA 27.2 tuon laskurin mukaan. Vanhemmat muksut ovat 9, 8 ja 1v. Asumme Lahden ja Riihimäen puolessa välissä, Päijät-Hämeessä siis. Kaikki aikaisemmat synnytykset olleet sektioita, joten nyt edessä sitten riskiraskaus. 

Emme kyllä mitenkään tätä lasta yrittäneet/toivoneetkaan, mutta pakko sitä on alkaa pikkuhiljaa tottumaan ajatukseen että jotain siellä on. Ensimmäistä ultraa odotellessa.. emoticon
 
Hei!
Uusi äiti ilmoittautuu joukkoon :) la olisi laskurin mukaan 25.2.
Eli olen etelästä lapin erämaille muuttanut 22 vuotias 10 kk pikku tytön äiti ja nyt sitten pikkukakkonen ilmoitti tulostansa sen kerran pienen "vahingon" jälkeen... toisaalta oli se vauva kuume jo heräilemässä jälleen, joten vahinko oli aika tahallisen tietoinen
mutta suunnitelmissa oli odottaa aivan muutama kuukausi pidemmälle jotta saisi töissä kaiken järjestykseen kakkonen kun on syntymässä sesongin keskelle kaikista kylmimpään aikaan.

Oireita ei muuten ole paitsi tämä järkyttävä uupumus.. tuntuu että voisi nukkua kellon ympäri jos saisi, mutta pahaa oloa odotellessa. Viime raskaudesta kolme ensimmäistä kuukautta kun meni vessassa.
Onnea meille kaikille odottajille ja jarrusukkia jalkaan pikkuisille että pysyvät vauhdissamme mukana :D
 
Moikka!

Minäkin tänne nyt sitten varovaisesti uskallan ilmoittautua mukaan.. Plussan tein 2,5 viikkoa sitten, LA olisi 19.2! Eli tänään olis viikkoja kasassa 6+3! <3

Tänään kävin jo alkuraskauden ultrassa kun en saanut mielenrauhaa (aikaisemmin ollut tuulimuna ja luulin 12.viikolle asti olevani raskaana mutta sitten se selvisi vasta ekassa ultrassa). Ja tänään ultrassahan selvisi että "toukka" on 4,2mm ja syke löi jo kovasti! <3 Mutta vielähän tässä pelottaa että voi tapahtua mitä vaan.. Pitäis varmaan kuitenkin soittaa jo neuvolaan.
 
Kaippa tääkin tänne ittensä nyt sitte pukkaa. Eli kolmosta odottelen. Superi Luomu Ylläriä siis. Poika on jo 7v. kohta 8 ja tyttö 11kk. Molemmat aiemmat raskaudet autettu alkuun hormooni hoidoilla. Tuota tyttöä ei edes luomuna lähdetty yrittämään kun oli jo aika selvää siis lääkäreidenkin mielestä, että minun hormoneillani olisi aika pieni todennäköisyys raskautua ilman apuja......

Eli yhdet kukautiset kerkesin tyttösen jälkeen saamaan. Viikko sitten tein raskaustestin, koska paha olo oli tullut kaveriksi ja kovaksi, hurjaksi järkytykseksi sitten totesin kaksi viivaa ruudussa heti kun se edes kastui. Viikkoja pitäis olla kuukautisten mukaan nyt jo 8+5 eli LA menis 3.2.2012. Varmistuu ens viikolla kun käyn gynellä tätä "kesän pilaajaa" vilasemassa.
 
Oliskos joku muuten niin näppärä ja kokoin ns.listan lasketuista ajoista synnytys sairaalasta yms.emoticon
 
Päivä kerrallaan tääläkin eletään. Takana 3 varhaista keskenmenoa. Esikoinen olisi tulossa. 2 vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä, ja jospa tämä nyt olisi loppuun asti <3
Vaasalainen 22 vuotias, ja syntymäpäiväni kunniaksi uskaltauduin varaamaan neuvolaan ajan. Viimeksi ehdin varata neuvolaan ajan, ja päivän päästä sain perua sen. Isukki on 25.v
Laskureiden mukaan LA olisi 20.2 mutta kierron pituus ei ole mulla tiedossa :D 7+1 on nyt sitten, kun näköjään tuo kello meni yli 12 :) Neuvola olisi ensiviikon tiistaina. Toivottavasti kaikki menisi itsellä, ja teillä hyvin! Pelkoja on itsellä ihan hirmuisesti :(
 
No niin, nyt on sitten eka neuvola takana ja lasketuksi ajaksi annettiin 25.2. Verinäyte otettiin ja pissanäyte pitää huomenna käydä kipasemassa labraan. 

Kaikista eniten vituttaa se, että toi mun paino nousi niiden pillereiden lopettamisen jälkeen (kyllä, valitettavasti se meidän vaaka onkin oikeassa) joten tällä mun nykysellä painolla BMI on 26, joka meinaa sitä saakelin sokerirasitusta, kun aikasemmin mulla on ollut BMI 25, joka olis ollut vielä hyvä. Ei valmiiksi kyllä jo yhtään inspaa toi.

Muuten ei oikeestaan yhtään mitään vielä. Seuraava lääkäri aika saatiin 1.8. ja silloin kuulemma voidaan kuunnella jo sydänääniä! Ja siitä sitten hieman eteenpäin niin tulee olemaan ultra. Saa vaan nähä kun osuu kouluviikoille että miten sen kaa tulee sumplittua...

Lare ja Spyro 6+3
 
Takaisin
Top