Ensimmäinen ilmoittautuu

KatNip

Silmät suurina ihmettelijä
Hei vaan!

Täällä olisi eräs, jolla ilmeisesti la helmikuussa 2012. Tää voi tietty vielä muuttua, kun en vielä neuvolassa ole käynyt. Olen plussannut vasta viime torstaina. Kierto ollut sellaista 35. päivää sen jälkeen kun vuosi sitten lopetin e-pillerit, joten viikoista en ole ihan varma. :) Olen muuten Porista ja ikää 25v. Ensimmäistä odotamme avomieheni kanssa.
 
Heipsan

Täällä olisi toinen joka ilmoittautuu la 5.2, toista odotellaan, Tampereelta. Toivotaan paljon jarrusukkia meidän pienille matkaan. =) Sekä onnellisia odotuspäiviä. Vielä näyttää siltä, ettei ole muita oireita kuin väsymys ja jatkuva jano. Toivottavasti ei tulekkaan, vaikka jollekin oli sanottu, että se olisi merkki että asukkaalla olisi kaikki hyvin. Mutta oireettomana sain terveen pojan edellisestäkin raskaudesta.
 
Heippa!

1.5v yritystä takana ja VIHDOINKIN tuntuu siltä, että nyt pääsee oikeasti odottamaan! Ensimmäinen lapsi olisi tulossa, jos kaikki menee hyvin.

Pari viikkoa sitten, aikalailla oviksen jälkeen, kipeytyi rinnat ja nännit, jonka seurauksena heräsi se kuudes aisti ja äidin vaistot, että nyt se varmasti tärppäsi. Jouduin kuitenkin odottelemaan ensimmäistä mahdollista testipäivää ja eilen vihdoinkin päästiin testaamaan. Ensimmäistä kertaa ikinä tuli molemmat viivat esiin, vaikkakin haaleasti. Mutta tämän viikon lopulla olisi tarkoitus tehdä vielä varmistustesti ennen kuin uskallan todeksi tätä uskoa. Jos raskaus varmistuu, on laskettu aika 5.2.

Rinnat kipeytyvät yhä enemmän joka päivä ja mulla pyörii nyt mielessä kaikki mahdollinen. Muita raskausoireita ei ole ollut ainakaan vielä. En ole ikinä ollut näin onnellinen ja epävarma yhtäaikaa! Kun raskaus varmistuu, olen mielettömän onnellinen!

Itse olen tosiaan 22v Helsingistä.

Toivottavasti saadaan tänne pian lisää porukkaa :)

P.S. Mistä tuollaisen raskauslaskurin saa? Olen ihan uusi näillä sivustoilla... :)
 
Täälläkin yksi tänään plussannut ilmottautuu mukaan. Laskurin mukaan mullakin LA 5.2.2012.
Oulun seutuvilta ollaan ja ikää on jo ihan tarpeeksi. (30)
Tämä on toinen raskaus, ensimmäinen meni kesken viime joulukuussa. Eli ensimmäistä lasta tässä odotellaan. Yritystä takana jo pian kaksi vuotta. Saisi jo vihdoin onnistua!
Anteeksi sekava teksti, on vaan ajatuksen vielä jossain maatakiertävällä radalla aamuisen plussan jäljiltä. emoticon

Ooja: tickerin voit käydä tekemässä esim. tuolla, kun klikkaat tuota mun tekemää. Se aukaisee sulle sivun, missä voit sen tehdä. Sieltä kopiot koodin ja käyt lisäämässä sen omiin tietoihisi kohtaan allekirjoitus ja ticker.

Paljon peukkuja, ihmislimaa, jeesusteippiä ja tarrasukkia meidän pikkuisille!
 
Heips!

Niin tuon laskurin (ticker) saat esim. lilypie.com sivustolta. Sen tickerin html-koodi, jonka sieltä sivustolta saat myös, liitetään sitten siihen omaan allekirjoitukseen. Kun olet tehnyt tickerin lilypie-sivustolla, menet omalle sivulle ja siellä kohdassa muokaa profiilia, välilehti allekirjoitukset, on laatikko, johon sen kopsatun html-koodin voit lisätä.( HTML-koodi foorumeille)  Tää tuli nyt aika sekavasti varmaan selitettyä. Mutta voit myös hakea tuolta tämän sivun hakupalkista, kirjoitat siihen tickerit. Sieltä pitäisi löytyä keskustelu, jossa on ehkä ymmärrettävämmin selitetty miten sen tickerin saa omaan tekstiin. :D
 
Heiiiii onneksi olkoon Maikkie plussasta!!!! :) ja onnea myös muille helmimammoille :)
 
Samoin sinulle Senna89. :) Olettekos jo varailleet neuvola-aikoja? Minulla olis 15.6 eka käynti. Niin, ja miten muuten menee?
 
Hauskaa, että melkein meillä kaikilla olisi laskettu aika samana päivänä! Nyt vaan toivotaan, että kaikki päästään sinne asti, on tässä itse kukin jo näköjään yrittänytkin jo ihan tarpeeksi kauan... :)

Kiitos vinkistä tuon tickerin suhteen, täytyypi lisäillä heti kunhan saan varmuuden raskaudelle. En osaa vieläkään ajatella tätä todeksi, kun niin monena kuukautena olen itkenyt negaa ja nyt sitten yhtäkkiä olikin positiivinen.
 
Täälläkin yksi tuleva äiti ja laskurin mukaan laskettu aika myös 5.2.2012 :)
Odotamme mieheni kanssa ensimmäistä lasta ja olen 25-vuotias, kotoisin Joensuusta.
Minullakaan ei ole vielä ollut juurikaan oireita, välillä on mahaa nipistellyt ja väsymys painaa, mutta väsymys voi  tietysti johtua muustakin kuin raskaudesta. Ja olo on onnellinen <3
 
Laskettu aika olis laskurin mukaan 9.2.2012! Olen 31-vuotias, heinäkuun alussa 2 vuotta täyttävän pojan äiti! Raskaus on minulle neljäs; ensimmäinen oli tuulimuna, toinen raskaus tuotti ihanan poikamme, kolmas oli jälleen tuulimuna/varhaisessa vaiheessa spontaanisti keskeytynyt ja nyt tämä... peukut pystyssä et tämä onnistaisi <3
 
Rinttu mistäpäin olet? Mullakin täyttää poika syyskuussa 2v.

Pidetään peukkuja, että pieni alkaisi kehittyä kunnolla ja tulisi toinen pieni käärö teillekin. emoticon Oisin peukun kuvan laittanut, mut niitä ei enää ollut, eiköhän toikin käy.

Mua jännittää jostain syystä tämä toinen raskaus paljon enempi kuin ensimmäinen, ehkä tieto lisää tuskaa. Näin jo untakin keskenmenosta, onneksi oli vain unta. Inhottavaa jomotusta on lantion seudulla, etenkin iltaisin. Jota en ekasta raskaudesta muista, joskin kävin töissäkin sillon, että varmaankin hukkui nämä tuntemukset työnkiireisiin.
 
Hei!

Barbamama teki tänään perjantaina testin ja ilmoittautuu helmimammojen 2012 joukkoon! Laskuri näyttäisi että LA 8.2.2012. Kirjoittelen enemmän kunhan opin käyttämään näitä uusittuja sivuja...

Minulla pieni poika 1v9kk ja nyt kakkonen tulossa...jännää!


Terveisin Barbamama&"Pörrö"
 
Aurinkoinen; olen Kauhavalta Pohjanmaalta. Peukkuja sulle myöskin ja kaikille muillekin odottajille! :)
 
Oi ihanaa saada lisää onnellisia tänne, tervetuloa kaikille!

Tehtiin just tänään kolmas testi, joka näytti niin vahvaa plussaa ettei vahvempaa voi olla! Huomenna sitten soitetaankin neuvolaan ja varaillaan aikaa.. :) Mä oon niin ONNELLINEN!!

Nyt toivotaan kaikille paljon jarrusukkia, että kaikki menee hyvin <3
 
Heipä hei!

Täältä ilmoittautuu joukkoon mukaan 31-v ensimmäistä pienokaista toiveikkaasti odottava joensuulainen :) Laskurin mukaan la olisi 1.2.11
 
Moikka!

Mäkin varovaisesti ilmottaudun tänne, ja toivottavasti tällä kertaa saan pysyä mukana loppuun asti.. Kyseessä on toinen raskauteni. Ensimmäinen päättyi ikävästi (todettiin np-ultrassa tuulimuna rv 12). Ja nytten tasan pari kuukautta tapahtuneesta pärähti taas plussa testiin.. Kyllä jännittää, ja ar-ultrahan sitä piti heti varata.. Millään en enää kestäisi odotusta np-ultraan.. Painajaisia olen jo nähnyt moneen kertaan.. :(

LA laskureiden mukaan on 3.2.12 eli nyt mennään rv 5+3. Neuvola aika on jo varattu ja se on 15.6 ja ar-ultra on 20.6. Onko kukaan muu harkinnut ar-ultraan menoa? :)

Oireita ei kauheasti vielä ole ilmaantunut. Mitä nyt itkunherkkyyttä, rinnat on kovina ja nännit arat sekä pissahätä ja jano useammin kuin yleensä.

Täytän nyt kesällä 21v, kumppanini on 24v. Yritystä on takana puolisen vuotta. Asumme Pääkaupunkiseudun lähettyvillä.

Paljon onnea kaikille ja jaksamisia!
 
meillä on ensimmäinen neuvolakäynti vasta 28.6. Olisi kyllä tarvetta rauhoittavalle keskustelulle paljon aikaisemmin, koska ollaan ihan pallo hukassa ja peloissamme tän raskauden kanssa. Ar-ultrassa käynti on kyllä käynyt mielessä, mutta päätöstä ei ole vielä tehty. 
 
Yksi odottava äiti liittyy joukkoon. Laskettuaika 8.2. 2012. Hissuksiin mennään ja toivotaan että kaikki sujuu. Tämä on toinen raskauteni, syyskuussa syntyi esikoisemme. Emme vielä edes "yrittäneet" uutta raskautta, mutta näin onnellisesti kaksi viivaa ilmestyi menkkojen ollessa muutama päivä myöhässä. En ole huomannut mitään oireita vielä. No jonkin verran väsyttää, mutta laitan sen pojan yövalvomisten piikkiin. Ensimmäinen raskaus meni hyvin ilman kummempia oikkuja. Toivotaan näin myös nyt. Asustelemme Hämeessä.
 
Ilmoittaudun joukkoonne!

Yritin jo kirjoituksen lähettää, mutta en tiiä minne se katosi! :)
Esikoista odotellaan ja la. olisi 4.2.2012. Jännittäviä aikoja siis!
 
Moikkamoi! :)

Minäkin liityn joukkoonne. Viime menkat oli 27.4, mutta plussa pärähti ruutuun vasta tänään sanoen raskaana 1-2 eli ei varmaan pidä se helmikuun alun la paikkaansa vaan totuus on lähempänä puolta väliä :)

Olen tänään 22v. (ihana synttärilahja mulla!) tamperelainen ja yhden ihanan 9kk ikäisen pojan äiti. Tämä pikkukakkonen on ehtinyt olla haaveissa jo pitkään, mutta toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Vaikka ehti jo tuskastuttaa tämä kierron pituus..

Onnittelut kaikille muille plussanneille ja erityisesti Maikkielle, jonka kirjoituksia olen minäkin seurannut! Ihanaa, että sait vihdoin plussan :)

 
Takaisin
Top