Ensikertalaiset

Oon kanssa huomannut, että jos on koko päivän menossa eikä ehdi huilaamaan, niin tulee vatsa araksi ja tukala olo. Mutta ainakin toistaseksi mennyt ohi huilaamalla, niin en ole osannut huolestua. Muutenkin päätin tänää hyvin menneen rakenneultran jälkeen, että nyt alan nauttimaan tästä raskaudesta ja lopetan kaiken turhan stressaamisen! :angelic::happy:
 
Mä oon Pauliina ottanu noi samanlaiset olot sillä ett kroppa vaan muistuttaa lepäämisestä. Töissä on vaa jotenki tosi vaikee ottaa iisisti. Tuntuu heti siltä että laiskottelee turhaan.
 
Tosi hyvä toi linkki Tarzuli!

Hei, onko muuten joku jo hakenut äitiysavustusta? Ja otitko pakkauksen? Täällä mietin, että millon hakisin, kun haluaisin tuon tämän vuoden pakkauksen.. Niin mietin että onko ne jo jaossa, tietääkö joku vai vieläkö viime vuoden pakkauksia on jäljellä? :)
 
Tosi hyvä toi linkki Tarzuli!

Hei, onko muuten joku jo hakenut äitiysavustusta? Ja otitko pakkauksen? Täällä mietin, että millon hakisin, kun haluaisin tuon tämän vuoden pakkauksen.. Niin mietin että onko ne jo jaossa, tietääkö joku vai vieläkö viime vuoden pakkauksia on jäljellä? :)
On jo jaossa 2016 vuoden pakkaus..
 
Tosi hyvä toi linkki Tarzuli!

Hei, onko muuten joku jo hakenut äitiysavustusta? Ja otitko pakkauksen? Täällä mietin, että millon hakisin, kun haluaisin tuon tämän vuoden pakkauksen.. Niin mietin että onko ne jo jaossa, tietääkö joku vai vieläkö viime vuoden pakkauksia on jäljellä? :)

Joo, hyviä vinklejä tossa linkissä. Tosin kaikkihan on yksilöllistä... Veljeni inhosi yöllä nepparipukuja ku unissaan piti saada nepit kohilleen, samoin ystäväni piti enemmän vetskaripuvuista...ja joku sanoi että vikkelä vauva saa potkimalla pois sukalliset potkuhousut että sukat ja normipöksyt pysyy paremmin. Eli varmaan bebestäkin kiinni mikä sopii kellekin.
 
Moikka kaikki!
Oon ihan uusi täällä ja ihmettelen vielä kaikkea. Ollaan yritetty kaksi kiertoa, joista jälkimmäinen ilmeisesti kuitenkin tärppäsi. Menkat kuitenkin tuli. Mutta ne oli oudot, ensinnäkin ne alkoivat päivää liian aikaisin ja kestivät neljän päivän sijaan kolme. Petyin, koska olin ihan varma, että oli tärpännyt. Eilen aamulla kävin vessassa ja ajattelin, että pitää alkaa tikuttaa taas ovista. Aikeet jäi, kun paperiin pyyhittäessä jäi vähän veristä vuotoa, mutta ei tullut suojaan saakka. Tein raskaustestin ja sain haalean plussan. En uskonut tulosta, joten kipaisin apteekkiin hakemaan digitestin ja testi sanoi, että olen raskaana 1-2 viikolla. :cat:

Soitin aamupäivällä neuvolaan, koska mietin, että olisiko raskaus mennyt kesken. Neuvolatäti sanoi että ei syytä paniikkiin, että raskaus on viikolla 5+2 ja että kuukauden päästä neuvolaan. Neuvolatäti sanoi, että seuraavatkin kuukautiset saattaa vielä tulla. Eli nyt sitten odotellaan. Oon innoissani, vaikken tiedä, missä mennään. :smiley-bounce016
 
Tervetuloa, Pikkuinenmyy, ja onnea plussasta :Heartred Jos haluat jutella lähempänä omaa laskettua aikaasi olevien kanssa, etsi lokakuun/marraskuun ryhmä, tämä on heinäkuisten :) Toki olet myös tervetullut jutskaamaan tänne!! Itekin pyörin vähän missä sattuu :D
 
Liityn tähänkin ketjuun vähän jälkijunassa.
Ensimmäistä omaa odotetaan - kokemusta paljon muuten mulla vauvoista ja lapsista kummilasten, hoitolasten, siskon lasten ja muiden väylien kautta, eli ei niin uutta - mutta sitäkin ihmeellisempää.
Tää pieni miehenalku täällä mun sisällä tuo joka päivä uusia ajatuksia ja tuntemuksia mieleen ja kehoon - ihanaa!
Ollaan 33v. Yhdessä kohta kaks vuotta, yritettiin ehkä 6 kiertoa (aktiivisesti, ovulaatiota seuraten), siis ei pitkään, mut vähän jo kerkes takaraivossa kumisemaan että ehkä ei saadakaan.
Nyt viikkoja täynnä 27 ja joitakin päiviä päälle :Heartred
 
Takaisin
Top