Enkeli-Daniel ♡

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Esikoinen2015, 29 joulu 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. niinushka Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Onnea rakennus puuhiin ja voimia torstaille.
  2. tiada92 Rakastunut foorumiin

Haluaisin kuulla uusimmat uutiset :) olette paljon mun mielessä :)
  3. Pähkinäinen Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ihana ♡

Täällä menee paremmin, huonoja päiviä on vähemmän ku hyviä päiviä :)
    Psykologilla kävin viime viikolla ja hän tsemppas tosi paljon ja kehui että saa vahvan ihmisen kuvan minun puheista, paljon on kyllä auttanu terapia ja vertaisten kans juttelu, tänään just käytii taas vertaisryhmässä :)
    Lumia yritetään häätää kovaa vauhtia että saatais kivi pikkuselle paikoilleen piakkoin :)
    Jännät päivät alkaa olla käsillä ku menkkojen pitäis alkaa perjantaina mut on ollu jo joitain oireita että plussakin saattais pärähtää, joten toivotaan ettei oo mitään mielen jekkuja vaan pikkusisarus olis tuloillaan :)
    Onnen kyyneleet silmissä oon teidän juttuja ja kuulumisia käyny lukemassa vaikken ookaan mitään kommentoinu.
    Viikon päästä alotan työt pitkästä aikaa joka vähä jännittää, mut eiköhän se hyvin mene :)
    Tasan kuukaus enää tatuointi aikaan ja sitä ootan kyllä paljon :)
    Nii ja ystävä sai viime kuussa kaks päivää ennen meijä LAta terveen tytön ja sitä oon käyny nuuskuttelee, eka kerta meni nii etten pystynykää kattoo vauvaa mut toisella kerralla ystävä järjesti nii että on vauvan kans kahestaan kotona jolloin sain rauhassa ensin romahtaa ja sit alkaa tutustuu uuteen tulokkaaseen, sen jälkee ei oo enää ahistanu mennä sinne :)

Siinäpä kuulumiset lyhykäisyydessään :)
    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ♡ ja paljon pusuja pikkusille ♡
    • Tykkää Tykkää x 26
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
    • Optimistinen Optimistinen x 1
    • Luova Luova x 1
  4. kkira Peruskäyttäjä Joulukuunmammat 2014

Pakko sanoa esikoinen, että hienosti käsittelet suurta suruasi. :Heartred Kyyneleet vaan valuu, kun luen kirjoituksiasi ja ajattelen mitä käytte läpi. :'( toivon kaikkea hyvää teille :Heartred
  5. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Todella vahva ihminen olet kyllä, Esikoinen. Ihana kuulla, että hyviä päiviä on jo huonoja enemmän. Pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pikkusisarus tarraisi matkaan mahdollisimman pian. :signs003
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  6. Untuva Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Halauksia Esikoinen! Oot ollu täälläkin mielessä. ♡♡♡
  7. tiada92 Rakastunut foorumiin

8. Eriika Rakastunut foorumiin

Aurinkoista kevättä Esikoinen! :) Kyllä elämä kantaa :Heartred
  9. knyttet Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Toivottavasti plussa tulee testiin :Heartred voimia ja aurinkoista kevättä teidän perheellenne! :)
  10. Ruppuruusa Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ihana kuulla että paremmin menee. :) kiva kyllä että jaksat meille kuulumisia kertoa ja toivotaan että se pikkusisarus sieltä antaisi itsestään merkkejä :Heartred
  11. Mirkusta tulee äiti! Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mäkin täällä kyynelehdin. Ihana myös että sulla on noin ymmärtäväinen ystävä että osaa omassa vauvakuplassaan ajatella myös sinua. Pidetään varmaan koko foorumi peukkuja plussan puolesta! ❤️
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 9
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kiva kuulla, että helpottaa.
    Pidetään täälläkin peukkuja pikkusisarukselle!
  13. tiada92 Rakastunut foorumiin

Hei mitä teille kuuluu?:)
  14. Pähkinäinen Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu :) eteenpäin mennään :) töitä kovasti tehään ja nyt päästään sunnittelee häitä ku kirkko ja hääpaikka on jo varattu ♡
    Ulkomaan matka odottaa joulukuussa, lähetään kaheksviikoks etelän lämpöön ja joulua karkuun :)
    • Tykkää Tykkää x 20
  15. Mammuska Peruskäyttäjä Helmikuunmammat 2015

Hei kuinka täällä jaksellaan?
  16. Pähkinäinen Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Moikka! Oon kirjotellu nyt vaan tonne salaiselle puolelle mut pika kuulumiset lentoa odotellessa (joka siirtyy ja siirtyy vaan) ollaan lähdössä 2viikoks thaimaaseen lomalle :) pikkusisarus kyydissä :wink
    • Tykkää Tykkää x 13
  17. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Ihanaa lomaa teille!! :)
  18. tiada92 Rakastunut foorumiin

Ihanaa lomaa :)
  19. Mammuska Peruskäyttäjä Helmikuunmammat 2015

Mä en kuulu sinne ihana kuulla paljon jarrusukkia pikkumatkustajalle ja ihanaa lomaa

Jaa tämä sivu