Elomammojen kesätapaaminen

Nyt känkkis voit löytää ryhmän. Laitoin YV:nä sen nimen, kun en ny muista et onks se ollu täällä jossain julkinen.. varmaan on ollu. No, eniveis...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Yyterissä en oo koskaan käyny, mutta se oliskin ollut kiva paikka käydä, eikä tampereelta olis pitkä matkakaan. Harmi vaan kun etukäteen ei tiedä säätä. Sataa kaatamalla ja mammat vaan makaa rannalla :) mut ajankohta olis varmaan paras viikonloppuna, niin olis kaikilla parhaat mahdollisuudet päästä paikalle? Huoh tulee haastavaa päättää paikasta.
 
Mä kannatan siis kahta eri treffipaikkaa, mekään ei kyllä keskelle suomea lähdetä :grin
 
Nii ei täs varmaan millää saada kaikkia samaan paikkaan.. :sad001

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei, pitäiskö tää homma tehdä vaikka niin että kaikki ilmottais missä asuvat/tai paikat missä majailevat mahdollisesti kesällä, jos ei yleisesti niin jollekki yv:llä ja sitte kun ois keränny kaikki ni kattois mikä/mitkä ois keskeisellä paikalla ja ehdottais niitä.. Tuleeko tästä mitää että jokainen huutele jotain ja toiset ei sinne ja toiset joo ja mä en ainakaa pysy kärryillä ilman paperia ja selvää listaa että kuka tulis ja mistä koska tuskin kukaa oikeesti lähtee ihan tän tapaamisen takia ajamaan edes 3 tuntia per suunta :grin
 
Mä oon ilmottanu jo. :D elokuussa Suomen kiertueella ja muuten käy uusimaa ja Pori. Ja mieluummin ilmoitan facessa tarkemmin ku täällä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Oisko ideaa tehä sellanen paikkakuntalista tänne ja sit jokainen tykkää niistä paikkakunnista mitkä kävis? Näin kenenkään ei tarttis kirjottaa palstalle missä asuu. (Jonkun vaan pitäs sit päivittää.. Itte en varmaan ehi.)

siis tarkoitan esim.

1. Helsinki
2.Tampere
3.Pori
4.Joensuu
5.Lahti
6.Jyväskylä
7.Oulu

ja sit ku joku tykkää vaikka nyt Helsinki ja Jyväskylä (joku täyttäs listaa tykkäyksien perusteella.) Miittinki/miittingit siellä mitkä paikkakunnat sais eniten tykkäyksiä?

1. Helsinki l
2.Tampere
3.Pori
4.Joensuu
5.Lahti
6.Jyväskylä l
7.Oulu
 
tykkäyksille voi tehä oman ketjun mihin ei höpistä yhtää mitää muuta :laughing001
Mutta mitkä kaupungit? huudelkaa haluamanne kaupungit niin tehdään ko ketju niille.. *ryhtyy tuumasta toimeen*
 
Helsinki (Uusimaa yleensäkin käy) ja Pori.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä idea tuo tapaaminen ylipäänsä. Kiva että keksitte sille ketjun perustaa. Kannatan myös useampaa tapaamista jonne tulee ketkä pääsevät. Kesämenot tietää vasta myöhemmin, mutta Helsinki ja Lahti sopisi mulle.
 
hesa/uusimaa yleensäkin ja pori...ööö...etelä-suomi :) kyllähän mulle kaikki piisaa vyötäröst' alaspäin :D
 
Takaisin
Top