Elomammojen kesätapaaminen

hillevi

Keskustelun kolmiottelija
Tammimammat 2017
Ajattelin nyt ihan kunnolla laittaa vireille tän homman. Oman otsikon alta myös hieman helpompi löytää tämä juttu :)

Pitäiskö ensin ehdotella hieman, että minkälaisia mahdollisuuksia tapaamispaikalle.
 
Voi ois kyllä mahtava tavata teidät kaikki! Täältä vaan on niin pitkä matka sinne mistä suurin osa tätä porukkaa vissiin on, että ehkä se on liian pitkä reissu tuolle pikkuselle :sad001
 
Helsinki :wink *oma lehmä ojassa* vaa me reissataan loppu kesästä nii voidaan tulla moikkaan pohjosempaankin. Ja voidaan pojan kans kaksin tulla jonnekin päin päiväreissuun. Ehdotelkaa toki.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Miulle sopii niin Itä-Suomi, Länsi-Suomi, Etelä-Suomi kuin Oulun seutukin. :D Me voitais ihan mielellään kesällä pistäytyä jossain muualla, kun ei välttämättä hirveästi muuten tule matkusteltua. Eli olemme avoimia ehdotuksille. :wink Ajankohdastakaan ei ole niin justiinsa, kun ei suurempia suunnitelmia kesälle ole.
 
Tää on kyl tosi vaikea..
Etelä-suomi ainakin, mutta jos sattuu pidemmältä omaa kotia niin riippuu ajankohdasta ja siitä, että tehtäisiinkö joku reissu samalla..
Päiväreissun minkä voisin tehä ois max 1,5h/suunta Lahdesta mihin suuntaa vaa :grin
 
Mul on se ongelma etten uskalla liikkuu mihkää. Ku ei sitä autoo oo meil kummalkaa, ja bussil en uskalla lasten kans lähteä, jotenki turvaton olo tulee niis. Varsinki toi "kasi-bussi" mikä kulkee orimattilan ja lahden väliä on sellanen et joka kerta ku sillä kulkee, ni aina joku juoppo tunkee samaa autoo, ja jos huono tuuri käy ni yrittää tunkee viel juttusilleki :mad: Ja se et vauva olis vaunuis jossai käytäväl; ajatuski kammottaa, on toi väli kumminki sen verran pitkä et ehtii monta kolaria siinä tulemaan (ainaki mun pään sisällä). Lähin juna-asema on lahes, ja junal vois harkita kulkevan jos joku liittyy matkaseuraks. Junal oon kerran kulkenu hesaa, joten ei senkää käytöstä oo kokemusta :smiley-ashamed008
 
mulla on kans vähän sama,autolla en uskalla ajaa,bussilla ei pysty kun pitäs kantaa istuinta mukana ja junalla vois mennä vaa parin tunnin pätkän.taidan jäähä kotio.
 
Etelä-Suomessa heinäkuussa! Helsinki tai Lahti parhaiten :) vaikka pohjosessa asustelen nii taidetaan olla pojan kans reissussa siellä päin heinäkuussa..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Bettie me voidaa tehä omat tärskyt kotieläinpihalle eväiden kera :) Esikoisistammekin voisi olla seuraa toisilleen :wink
 
Joo toi olis kyllä kiva paikka Tampereella toi koiramäki särkänniemessä ja kiva kun särkänniemeen pääsee tänä vuonna sisälle ilman ranneketta niin voi käydä pelkästään vaikka tuolla koiramäessä. Mut korkeasaari vois myös olla kiva :)
 
Ite oon vähän sitä mieltä, että tollaset paikat menee siihen et yks kattelee tuolla ja toinen ja kolmas tuolla. Porukka hajoo eikä ehi höpistä ku pitää kattoa niitä juttuja missä ollaa. Siks olis ehkä kiva ihan vaa viltit, lelut ja eväät johonki kivaan paikkaan ja istua siinä ihan rauhassa höpisemässä lasten leikkiessä :)
 
Jep. Ehkä joku ihana puisto/ranta tms ois kiva. Levitetään vilttejä ja syödään eväitä ja ipanat saa leikkiä. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei voi olla tosi. Tiutsi jo kirjoittanu iha saman asian ku itellä oli mielessä, ja mä en huomannu. Ei pitäis vasta heränneenä lukea mitään ku ei nuppi rekisteröi.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top