Elomammojen kesätapaaminen

Facessahan nää suunnitelmat pysyy salassa, joten sinne vaan kaikki sumplimaan. Ja jos ny jotkut face-vastaiset ei tuu, nii ehkä me voimme armollisesti ilmoitella sitten YV:n muodossa teille täälläkin... Buahahahaa... :smiley-bounce022
 
Sovitaan vaikka joku kuukausi ens alkuun ja sit koitetaan tähdätä sinne sopivaa aikaa? Kaikki ehtisi ainakin asennoitua tiettyyn kuukauteen.. Oisko jopa Elokuu? :D
 
Kaikki käy mulle kunhan si vaan tietää koska ja mihin niin saa suunnitella kunnolla sitä lähtemistä et millä tullaan jne :)
 
Mulle käy kaikki ajankohdat ja paikat tällänäkymin. Mun mielestä on mukava nähä uusia hemmoja ja toi on ihan tosi et mielummin jossain rauhallisessa paikassa kun kauheessa hälinässä kaikki menee semmosiin omiin ryhmiinsä. :) Mun mielstä kaikista paras tapaamispaikka olis yyteri, koska sinne on helpot kulkuyhteydet ja tosi moni muutenkin haluaa sinne kesäisin pulikoimaan. :) Saisivat meijän 1v:tkin samalla kosketusta suolaiseen meriveteen..Miltäs mammat kuulostaa?
 
Elokuu ei kyl välttämättä passaa, jos tarvii töihin lähteä. Heinäkuu helpompi järjestää jos samaan aikaan miettii jotain kesälomareissua..
Mutta yytri on liian kaukana, 4h/suunta ei kyllä onnistu :grin

Tai sitte pitää järjestää kaks tapaamista, eri paikkoihin :) ja paikalle tulee ne ketkä pääsee..
 
Ja kun noilla muksuilla kun on synttäreitäkin elokuussa aika monella. Silloin ois kiva olla kotona ja puhaltaa se yks pikkanen kynttilä kakun päältä :)
 
Näinpä. Heinäkuussa on toki muutama syntynyt jo, mutta suurin osa elokuussa, niin siellä ei aikataulut varmaan niin hyvin natsaisi. Ja hyvinhän me voidaan järjestää vaikka pari miittiä vähän eri suunnilla, niin on todennäköisempää, että ainakin toiseen pääsee paikalle.
 
Me reissataan elokuussa joten silloin päästään pidemmällekin, ku on varmaan asuntoauto matkavälineenä. Muulloin päästään vaa tässä etelässä pyöriin. Yyteri käy siksi, että appivanhemmat asuu siinä Yyterin vieressä ja käydään usein siellä. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Me tullaan, jos vaa ollaan sillon reissussa siellä päin. Liian pitkä matka meille tulla sinne päin, ellei samalla oo iha sukulaisreissussa. Sumplikaamme toki lisää. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top