Elokuun turinat

Kyllä nyt kurkkukivusta päätellen taitaa flunssaa pukkaa pahasti päälle, ilmankos on todella puhki
 
Mä en pysty hammaslankaa käyttää ollenkaan...takuuvarma oksennus! Joka aamu koitan langata, mut ei auta :/ hammaspesukin on toisinaan vaikeaa. Lähinnä rupee naurattaa nää oireet jo :)
 
Kerrankin näin jotain positiivistakin unta vauvaan liittyen; ristiäisiä suunniteltiin kovalla tohinalla :Heartred Tuollaisia unia sitä mielellään näkisikin painajaisten sijaan.
 
Onko kukaan teistä nähny unessa vauvan sukupuolta? Mie näin monesti edellisissä raskauksissa mutta nyt ei oo kyllä ollu. Ja joskus nuitten tyttöjen aikaan näin poikauniaki :D sitten ku tuli se että piti alkaa nimeä tytölle miettimään ennen ru:ta ni se oli varma merkki tytöstä :D
 
Mä oon nähny vauvaunia ennens raskautta ja yhden tässä raskauden aikana, ja aina niissä vauva on ollut poika :grin
 
Mä näin ihan kamalaa unta viimeyönä, toista kertaa jo samantyyppistä. Molemmis on pitäny luopua esikoisesta :sad001 vauvasta oon nähny vaan sen yhden unen.
 
Täällä on varmaa joku kuka on käyny raskausaikana ulkomailla. Mistä ruuasta kieltäydyitte, oliko suomesta käsidesiä mukana? Etc
 
Me käytiin esikoisen odotuksen aikana Madeiralla. En kieltäytynyt oikeestaan mistään siellä. Mun mielestä siellä oli hotellin ravintolassa jopa parempi hygienia kuin täällä suomessa. Esim. Ottimet ruokiin vaihdettiin jatkuvasti. Oikein pisti silmään. Ja buffassa ruoka oli kuumaa, joten sitä uskalsi syödä. Mun käsidesi, se on mulla mukana aina. Johtuukohan kenties siitä, että oon hoitaja :joyful:
 
Esikon raskaudessa oltiin itävallassa, sillon oli viel raskauspahoinvointia ni se vähä rajotti mut muuten söin kyllä aikalailla kaikkea. Ilmakuivattua kinkkua ym. En kehannu kauheesti valikoida ku oltiin miehen isovanhempien luona :rolleyes: tässä raskaudessa oon ollu norjassa ja virossa, virossa vähä tarkemmin katoin ja jätin miehen tartarpihvin ja graavikalat syömättä mut juustoja ym söin kyllä :) laivan puffetissa olin nirsolla tuulella ku ne on vähä epäilyttäviä.. käsidesi kulkee yleensä mukana ku on tuo pikku rähmänäppi messissä myös :joyful:
 
Okei kiitos vastauksista. Eilen vas tuli ahaa elämys et mitä jos sieltä tulee listeria ja toksoplasma ja KAIKKI. mut kait barcelona on suht turvallinen. :)
 
jooo, no jos kreikkaa menisin nii en mä varmaa varois paljoo ku reissaan siellä perheen luona 1-2kertaa vuodessa mut muissa maissa kyllä vähän haluun varoa, mutta kiitos vastauksesta :)
 
Roomassa esikon aikana. En muista vältelleeni mitään sen kummempaa. Varmasti meni fetat ja mozzarellat salaateissa, mutta muistaakseni söin kyllä pääsääntöisesti kuumia ruokia. Italialainen jäätelö maistui hyvin :)Taisin koko raskausaikana lähinnä vältellä vain homejuustoja ja raakaa lihaa sekä kalaa, poikkeuksena itse graavattu lohi. Esikon aikana toki nuo ruokarajoitukset olivat muistaakseni tämän hetkistä hövelimmät.
 
Takaisin
Top