Elokuun porinat ja jorinat :)

Pakko olla koska en oo saanu mitään viestejä kare laitoin sulle viestin tänne sun postilaatikkoon.
 
Pakko olla koska en oo saanu mitään viestejä kare laitoin sulle viestin tänne sun postilaatikkoon.
 
"Mira88 --->Kare meillä oli isukki pojankanssa kotona viimeviikolla muutaman tunnin kun minä olin kampaajalla ja todella hyvin oli täällä pärjännyt. Yhtälailla se isä osaa vauvaa hoitaa kun minäkin ja oppiipahan vauva olemaan ilman äitiäkin välillä,pullosta miekkonen juottaa meilläkin vauvaa aina välillä että vauva siihen tottuu. Olen samaa mieltä sunkanssas siitä asiasta että ei vauvaa jätetä isälle hoitoon vaan isä on yhtälailla vauvan vanhempi kuin äiti, hoitoon jättäminen on sitä jos sen vie esim.mummille ja paapalle. Ei tarvitse tuntea mitään syyllisyyttä että menet,saat vähän tuulettua ja omaa aikaa jaksat itse sitten paremmin vauvankanssa kun on vähän saanut olla ilman vauvaa. :) Minua rentoutti jo paljon se parturissa käynti vaikka kyse oli parista tunnista :)" <--- nimenomaan juurikin näin. Oon ihan samaa mieltä. ja niiinhän sitä sanotaan, että perhe ei voi hyvin  jos äiti ei voi hyvin . . 
ja äidinkin pitää päästä tuulettumaan. 

Shakira nimenomaan ! oma-aika on ehdotonta molemmille osapuolille- ei perhe pysy kasassa jos ollaan äiti ja isä. vaan täytyy päästä tuulettumaankin välillä ja nyt en tarkota sitä että pitäs mennä viihteelle. vaan nimenomaan jokaisella oma tyylinsä! :)
ja ennen kaikkea pitää muistaa hoitaa sitä parisuhdettakin! Vaikka vauvan kanssa on ihanaa eikä malttaisi kahdestaan mihinkään mennä  niiin kuitenkin. Tekee paljon päästä yhdessä vaikka ihan vain lenkille, leffaan tai syömään! :) näin lapsetkin voi paremmin :)

hui kamala mitä jännitystä täälä ollut. Onneksi nyt kaikki hyvin <3 <3 <3 
 
Takaisin
Top