Elokuun kuulumiset

kylläpäs väsyttää. taputan itseäni olalle, kun olen ollut reippaampi, kuin moneen viikkoon..
mutta en haluaisi näin väsynyt olla jo tähän aikaan..
Huomenna olis viimeinen uimakoulu päivä sitten.
 
Mä olin kans tänään tosi väsynyt. Pari päivää neljän alle nelivuotiaan seurassa oli mulle ilmeisen rankka kokemus.
 
Sitä kun tajuaa et esikoispoika lähtee kainalosta ja menee omaa sänkyy :arghh: Se on niin reipas ja isopoika mukamas :happy: Itsehän itken itseni hiljaa uneen :nailbiting::wink

Elokuu lähteny vauhdilla, oltu kaksin pojan kaa päivät, nyt mun ollessa sairaslomalla. Viikonlopuksi vähän ohjelmaa kaksin miehen kanssa, piiiitkästä aikaa ja viimeinen viikonloppu kipsin kanssa, JEEEE! :joyful:
Mahassa käy ahkera touhuuminen! Ei jää enää huomaamatta sekään :hilarious: Tänään on ollut kaiken kaikkiaan kiva päivä pitkään aikaan, menny sillai kivuttomasti ja pääsee ajoissa nukkuu :)
 
Eilen kotiuduin sairaalasta ja tämä päivä on menty ilman kipulääkkeitä. Eli nopeeta ne suonen sisäiset antibiotit alko vaikuttaan ja nyt jo elämä hymyilee, vaikka väsynyt olenkin ollut vielä tämänpäivän. Loppuviikko on saikkua ja se siirtää mun kesälomaa viikolla eteenpäin. Ens keskiviikkona loppuu tuo suunkautta otettava antibiottihoito. Kaksi antibiottia sain, flagyl ja kefexin nimiset.
Onko kellään muulla ollut ikinään sylkirauhasen tulehdusta?
 
Täällä myös väsymystä ja päänsärkyä myös lisäksi :sad001 jotenkin huono päivä tänään kyllä kun piti tota puhelinta lähteä viemään.
 
nyt toivon kyllä totaalisesti, että yksi etappi päästäisiin etiäpäin.. Meillä olisi tarkoitus hankkia tila-auto, mutta pystymme ostamaan sen vasta torstaina.. Jospa siihen mennessä sitä ei olisi jo myyty..
 
Täällä kans ihan jäätävä päänsärky varmaan kolmatta päivää. Tunnen sen jumikohdan tuolla oikean lavan alla, mistä kinnaa... :meh: Pitkiä päiviä ollaan vietetty esikoisen kanssa kaksin kotona, kun mies on mennyt melkein joka päivä suoraan töistä vielä bänditreeneihin ja tullut vasta iltapalaksi kotiin. Vettä sataa ja olen antanut taaperon katsoa liikaa paloautovideoita, kun olen vaan niin väsynyt. :hungover:
Noh, viikonloppuna miehellä ei ole yhtään keikaa, saadaan olla koko porukalla yhdessä. :happy:
 
Väsymys täällä kans liikaa. Eilen kaveri sanoi että näytän huonovointiselta ja kovin kalpealta. Lieköhän hemoglobiini pudonnu. Kaupassa ja vanhemmilla kissiä hoitamassa ja oon ihan loppu. Yritin siivota ja laitoin ruokaa... Verenpaine oli äsken 100\65 ja pulssi 110! Pitänee maanantaina mainita lääkärille etten voi kovin hyvin...
 
No nyt on puhelin huollossa :sad001 parisen viikkoa kait kestää ennen kuin tulee takaisin..

Pääsin pahvilaatikoista eroon kun tänään kävi eno hakemassa meiltä muutosta jääneet pahvilaatikot :) eipähän tarvinnu heittää pois niitä.
 
Mäki jouduin fuji viemään tytön puhelimen huoltoon kun tiputti sen asfaltille ja näyttö rikki. No ei siinä. Illalla kiikutti mulle tabletin ja sanoi ettei tiedä mitä tapahtu, mut näyttö halki! Ja ei kahta ilman kolmatta. Aamulla kuului vessassata kolinkolin plumps! Ja poika tuo käteeni märän puhelimen "äiti mun puhelin tippui vessanpönttöön!" Onneks alkaa pian koulu niin loppuu tuo sählinki.........

Molemmat ovat kaikenlisäksi arestissa kun näyttivät kimpassa minulle keskisormea ja ovat käyttäytyneet kuin nuorisorikolliset koko kuluvan viikon. Mä oon vaan niin loppu etten kestä yhtään poikkipuolista sanaa...
 
Muokattu viimeksi:
Joo toi on kyllä pyllystä :sad001 en ees tarkkaan tiedä että mikä ihme tossa puhelimessa oli mutta sekosi ihan totaalisesti kyllä :sad001 itellä on semmonen periaate että jos muksu rikkoo puhelimen niin sit se saa jonkun halvan tilalle. En rupea maksamaan satoja euroja sen takia että rikkoo puhelimen.
 
Mä otan aina suosiolla Gigantista happy care tuotevakuutuksen laitteisiin mitkä meille ostetaan, kun nämä riiviöt (ja ehkä vähän äitikin) elää hetkessä ja vahinkoja sattuu. Tytön puhelin on jo toista kertaa näytön vaihdossa siihen vakuutuksen hintaan. Säästöä kyllä tulee kun tietää että jotain hajoaa jokatapauksessa... :D
 
Joo no toi on tietty kans :) jos se on niin sit ehkä kannattaakin vaihtaa. Mietin just kans tota omaani että jos ei olis ollu takuuta niin olisin ostanu uuden puhelimen halvalla sit vaan..
 
2L lettuja paistettu. Taitaa jäädä aamupalalle, kun makkaraperunat syötiin äsken. Vanhin tyttäristä jäi toiseksi yöksi mummolaan, ja toiseksi vanhimman ystävä tuli yöksi.

Tänään sain ommeltua jopa pari penaalia :D. Tulevalle eskarilaiselle sekä lapsen kaverin synttärilahjaksi.
Ja korjasin myös isännän hupparin taskun XD. Kuinkahan kauan sitäkin on odotellut..
 
nyt tuli himo makkaraperunoihin :hilarious: mies eilen ja tänään viihdyttämässä firman asiakkaita eli mulla tilaa possuilla myös. Tosin eilen söin paketin kindersuklaata ja pikkupussin ässämizejä niin tänään ei makeat maistu. nachoja tuolla kyllä Olis ja läjä leffoja ❤
 
Anoppi osti tabletin.. Ilmeisesti joku Elisan kytkykauppa tms.. Ostin ite tossa joku aika sitten gigantista poistossa olevan tabletin joka on ihan huomattavasti parempi ku mitä toi uusi anopin ostama on.... Sanoin miehellekin että jos ite olisin ton tilannu niin palautukseen menis kun ei sovellu yhtään mun käyttöön noin huonolla näytöllä. Ei pysty mitään pitkiä tekstejä lukemaan kyllä tuolla laitteella.

Huomenna pääsen vihdoinkin hakemaan mun nojatuolin serkulta! Ja samalla varmaan saadaan keittiöön lamppu ja hoitopöydän päälle alusta :)
 
Me mennään myös huomenna hankkimaan huonekaluja. Muutettiin tuossa muutama kuukausi sitten ja remontti yhä loppuviilausta vajaa ja yhä puuttuu kaikki lamput katosta, uusi sohva ja pari mattoa tarvittaisiin ja tulevaan lastenhuoneeseen ei olla hankittu vielä mitään. Rahatkin on aika finaalissa joten huono yhdistelmä :wideyed:.

Tuosta hoitopöydästä tulikin mieleen, että pitää varmaanhankkia jostain vaan se alusta ja laittaa se pesukoneen päälle. Ei nimittäin oikein mahdu hoitopöytää meidän kylppäriin ja siellä se varmaan kuitenkin on kätevin.
 
Melkeen olin jo unohtanut nämä mahakipuyöt... Heräsin pissahätään ja vatsakipuun. Kävin vessasa ja laukasi tosi kovan vatsakivun. Tuntuu että ilmaa mahassa tai jotain... Pitkä kuuma suihku auttoi hetken. Nyt ei auta kun maata ja odottaa että paranee... Ja jos muistan oikein niin nämä jatkuu aina pahempina synnytykseen asti. Alkaa suoliston tila loppumaan vissiin...
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top