Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisin varovaisesti liittyä mukaan keskusteluihin. Sain eilen ihan puun takaa plussan. Edellistä tehtiin tosissaan. Oli keskenmeno ensin ja sitten tarvittiinkin Letrot, että vauva saatiin alulle.
Niin nyt sitten tuli luomuplussa, kun vauva on 5kk.:wideyed: Imetän edelleen.

Voisin varovaisesti liittyä mukaan keskusteluihin. Sain eilen ihan puun takaa plussan. Edellistä tehtiin tosissaan. Oli keskenmeno ensin ja sitten tarvittiinkin Letrot, että vauva saatiin alulle.

Ohhoh! Elämä osaa yllättää. Tervetuloa messiin

Ihanaa! Onnea teille koko perheelle. :Heartpink

Ihanaa ja jännittävää :love7
Tervetuloa mukaan.

Onnea teille! Itsellä oli keskenmeno viime vuoden lopulla ja nyt vasta saatiin plussa :) Eli kauan se vei periaatteessa...

Heippa! Täällä opettelen käyttämään tätä foorumia, toivottavasti saan viestin perille ja oikeaan paikkaan

Täällä kirjoittelee eilen plussannut kahden lapsen äiti. Lapset 5v ja talvella 7v.

Miten nyt jännittää paljon enemmän mitä aikaisemmista? Tuntuu kun ensimmäistä kertaa olis pappia kyydissä.. huh!

Mukavaa iltaa kaikille!

Paljon onnea kaikille plussanneille.:Heartred Kiva, kun tulee uutta porukkaa. Tääl ei juurikaan mitään uutta. Ei oireita ja varhaisultraan vielä 1,5 viikkoa. Mun pää räjähtää varmaan ennen sitä. Tänään ruokana ollut lihamureke ällötti, mut sekin oli varmaan ihan vaa jtn kuviteltua.

Onnea plussanneille :smiley-bounce013

Sanokaa sit joku kun kuulette siitä salaisesta ryhmästä jtn uutta. Pyynnön laitoin eilen

Jee, lisää huhtikuisia tänne :smiley-bounce016 onnea kaikille plussista!

Ei oo kuulunut salaisesra ryhmästä vielä mitääno_O

Toi banneri olis kyllä kiva.:p
Mä oon nyt yrittänyt kirjoittaa viestejä, että saisin sen 20 täyteen.:rolleyes: Vähän vaan noloa kirjoitella jotain hölynpölyä, niin jotain sisältöä pitäisi keksiä.:grin

Heippa kaikille!
Liityn varovaisesti joukkoon. Plussa tuli ja yllätti. Ikää on 37 vuotta ja ennestään kolme lasta; 11,9 ja 7 veet. Ja nyt olisi sitten ilmeisesti iltatähti kyydissä. Pelottaa, jännittää, mietityttää, kauhistuttaa - ja olo on aika onnellinen
Onko täällä muita joiden lapsilla tulee näin isot ikäerot?

Heippa kaikille!
Liityn varovaisesti joukkoon. Plussa tuli ja yllätti. Ikää on 37 vuotta ja ennestään kolme lasta; 11,9 ja 7 veet. Ja nyt olisi sitten ilmeisesti iltatähti kyydissä. Pelottaa, jännittää, mietityttää, kauhistuttaa - ja olo on aika onnellinen

Onnea ja tervetuloa!

Meidän lapsille ei ihan noin isot ikäerot tule, mutta melkein. Vanhimman ja tän nyt kyydissä olevan välille tulis 10 vuoden ikäero, ja kuopuksen ja tän 6 vuoden.
Ihan kiva varmasti ja pystyvät jo jopa vauvan kanssa oikeasti auttamaan.

Heippa kaikille!
Onnea!:) Minä olen 39v ja mulla on 5kk vauva ja sitä edellinen 10-vuotias.:grin Tämä edellinen raskaus jännitti ja ihan jopa pelotti, kun niin pitkä aika välissä, mutta kaikki sujuikin tosi hyvin!

Kiitos!
Kiva kuulla että kuitenkin vähän isompia ikäeroja muillakin tulossa. Aikanaan nuo kolme ensimmäistä tupsahtelivat tiiviiseen tahtiin niin tämä on uusi kokemus. Ja jotenkin ajattelen että varmaan ihan hyvälläkin tavalla. Juuri tuo auttamisaspekti(isommat voivat jo hiukan auttaa), ja kuormittavuus voi olla hiukan erilainen kun on kolmen sijasta yksi joka tarvitsee apua kaikessa ja heräilee öisin

Takaisin