Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uusi huhtikuisen odottaja ilmoittautuu mukaan! :greet025

Sain plussan jo yli viikko sitten cb earlylla dpo 9, kun oli niin selvät oireet niin oli pakko saada varmistus :rolleyes: digi näytti 2-3 viime keskiviikkona dpo 13. Yksi digi vielä odottaa kaapissa ja teen sen joskus ensi viikon lopussa ja toivon, että näyttää 3+.

Meillä on ennestään poika 1 v 5 kk ja ihanaa saada hänelle sisarus! :)

Tsemppiä kaikille, elämme jänniä aikoja :joyful:

Siis yritin nyt uudestaan ettii, mut ei löytyny play kaupasta ei sitten millään. Googlen avulla sit löyty, mutta "ei ole käytettävissä maassasi". Noh, pitäkäöt tunkkinsa, ehkä pärjään noilla kahdella!

No johan on! Mulla kuitenki kans ihan android ja hyvin toimii :confused005

Minäkin nyt joukkoon :) Fiilikset menee laidasta laitaan ja nyt menin lukeen jotain keskenmeno keskusteluja niin rupesin stressaa sitäkin.. args. Ei pitäs lukea mitään kauhujuttuja näinä aikoina..

Millonhan tulee salainen ryhmä tänne huhtikuisiin o_O sitä ootellaan kovasti :happy093.

ainiin, piti itselläkin olla 20 viestiä kirjoitettuna et pääsee siihen :D täytyy pistää vauhtia :D

Täällä tällä kertaa kemiallinen raskaus. Hcg oli niin alhainen, että on todennäköisesti jo laskussa. Onnea teille muille odotukseen!

Pahoittelut Minnihiiri :sad001

Täällä ekatyöpäivä loman jälkeen.. ja oon ihan poikki. Pakko jaksaa olla hereillä kun mies lähtee isompia kuskaamaan treeneihin. :wacky:
Jotenkin tosi malttamaton raskauden suhteen.. ei millään jaksa odottaa että viikot etenee.:rolleyes:

Jee hyvä!! :woot: eiköhän asia sitten etene!
Jokaisen pitää itse laittaa viestiä, että haluaa salaiseen ryhmään, sillein siihen pääsee! :) Muistaakseni kaksi kertaa viikossa lisätään jäseniä sinne.

Jokaisen pitää itse laittaa viestiä, että haluaa salaiseen ryhmään, sillein siihen pääsee! :) Muistaakseni kaksi kertaa viikossa lisätään jäseniä sinne.
Kun koko ryhmää ei vielä ole. Siitä tässä oli kyse. Ei siitä kuinka sinne pääsee.

Kun koko ryhmää ei vielä ole. Siitä tässä oli kyse. Ei siitä kuinka sinne pääsee.
Niin sittenhän se kai luodaan, kun sinne ensimmäinen haluaa/täyttää vaatimukset. Ei sitä näy missään ennen kuin on päässyt sinne.

Niin sittenhän se kai luodaan, kun sinne ensimmäinen haluaa/täyttää vaatimukset. Ei sitä näy missään ennen kuin on päässyt sinne.

No ei se nyt ihan niin mene, vaan ylläpitäjä luo ryhmän, kun 400 viestiä on täynnä. Sitten tulee ohjeet kuinka sinne pääsee yms.

No ei se nyt ihan niin mene, vaan ylläpitäjä luo ryhmän, kun 400 viestiä on täynnä. Sitten tulee ohjeet kuinka sinne pääsee yms.
No sitähän minä tarkoitinkin, että kun kriteerit täyttyy :hilarious: Eikä sitä voi nähdä, kuin ne ketkä ovat siellä sisällä. Vai näetkö itse vaikkapa Maaliskuiset 2021 salaisen ryhmän? Ohjeet on jo nähtävissä.

Takaisin