Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea!:) Minä olen 39v ja mulla on 5kk vauva ja sitä edellinen 10-vuotias.:grin Tämä edellinen raskaus jännitti ja ihan jopa pelotti, kun niin pitkä aika välissä, mutta kaikki sujuikin tosi hyvin!

Onpas kiva kuulla että on mennyt hyvin! Mietityttää oma jaksaminen ja asioiden sujuminen nyt vähän eri tavalla kuin parikymppisenä.
Teille tulee sitten kokemus myös pienestä ikäerosta tämän kyytiläisen kanssa! Jännittäkö se?

Millaisin fiiliksiin täällä porukka on?

Mulla on jotenkin tosi levollinen ja tyyni fiilis. Tästä on pitkään haaveiltu ja onneksi tärppäsi äkkiä kun yritykseen päästiin! Jännittävää seurata, että miten homma kehittyy ja mitä tämä aika tuo tullessaan :happy:

Niin joo, kirjoitteleeko joku muistoja ylös? Itseä vähän houkuttelisi tehdä joku kirja tai muu vastaava :joyful:

Oisinpa tehnyt esikoisen kohdalla. Olisi tosi kiinnostavaa nyt peilailla tätä odotusta edelliseen. Kiinnostava ajatus!

Tällä kylällä tänään ollut pinnalla koronan toinen aalto, joten kysyisin mitä ajatuksia korona ja raskaus herättää? Vai herättääkö mitään?

Tällä kylällä tänään ollut pinnalla koronan toinen aalto, joten kysyisin mitä ajatuksia korona ja raskaus herättää? Vai herättääkö mitään?

Hei täällä on raskaus ja korona topic, siellä vähän jo keskustelua :)

Onpas kiva kuulla että on mennyt hyvin! Mietityttää oma jaksaminen ja asioiden sujuminen nyt vähän eri tavalla kuin parikymppisenä.
Teille tulee sitten kokemus myös pienestä ikäerosta tämän kyytiläisen kanssa! Jännittäkö se?
Mulla oli ehkä oman iän vuoksi kaikenlaista kremppaa raskauden aikana, joita alle kolmekymppisenä ei ollut. Ja sen koin vähän raskaana, kun nyt vanhempana sitä raskauden kulkua jotenkin stressasi paljon enemmän. Tieto lisää tuskaa.:shy: Siinä ei kannata ottaa musta mallia.:grin
Niin itseasiassa mullahan on kolme niitä vanhempia lapsia sieltä edellisestä suhteesta ja pieni ikäerokin tullut jo koettua.:joyful: On mulla rehellisesti sanottuna kuitenkin huono omatunto tämän nelosen puolesta nyt tämän uuden raskauden vuoksi.

Oisinpa tehnyt esikoisen kohdalla. Olisi tosi kiinnostavaa nyt peilailla tätä odotusta edelliseen. Kiinnostava ajatus!

Tätä mä just mietinkin että sitä olis kiva lueskella sitten mahdollisen seuraavan kohdalla ja miksei muutenkin :happy:

Onko muilla hiukset alkanut rasvoittumaan enemmän? Mä pesen hiukset normaalisti 2-3 päivän välein ja silloinkaan ei ole paha tilanne. Mutta nyt oli toisen päivän kohdalla jo ihan käsittämättömän kamala tilanne, oli pakko tehdä jotain ennenkuin kauppaan pystyi menemään :grin

Onko muilla hiukset alkanut rasvoittumaan enemmän? Mä pesen hiukset normaalisti 2-3 päivän välein ja silloinkaan ei ole paha tilanne. Mutta nyt oli toisen päivän kohdalla jo ihan käsittämättömän kamala tilanne, oli pakko tehdä jotain ennenkuin kauppaan pystyi menemään :grin

Jejep ja naama rasvoittunut :confused:

Täällä! Hiukset koko ajan ällön rasvaset, naama kukkii edelleen, hehkeää oloa ei oo liiemmin näkynyt:grin en ymmärrä hiuksia kyllä, mietin jo että pitää lähteä ostaan uudet shampoo ja hoitoaine jos vika niissä. Ihan vasta ostin myös älykalliin ihonhoitosetin niin silläkään ei tee mitään kun naama näyttää tälle:bag:

"Onneksi" en oo ainut tämän ongelman kanssa :grin Pitää kans keksiä joku tasapaino tän yllättävän rasvaisuuden kanssa. Edes tuon naaman kanssa, että ei ihan valtoimenaan kukkisi kun töihin palaa :hilarious:

Satuin löytämään apteekista ilmaisen vauvaoppaan! Nappasin sen mukaan ja vaikuttaa kyllä kätevältä kun siinä on paljon kaikenlaista tietoa. Nähtävästi Vau on siinä ollut mukana tekemässä :joyful:

Ajattelin vinkata jos joku muukin kaipaa tietopakettia :happy:

Liitteet

• 15966926964142919043273389849043.jpg
    15966926964142919043273389849043.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 5
Muokattu viimeksi:
Liityn mukaan, maanantaina näytti digitesti 2-3 viikkoa. Tosi malttamaton olo jotenkin, ja vähän kauhistunutkin. Mut kaipa se tästä ku sisäistää tän onnistumisen ja viikot kuluu. :happy119

Apua! Nyt holahti ihan kirkasta verta ihan kunnolla.
Mihinkään ei kuitenkaan satu.
Voiko olla ihan normia?

Monstera toivottavasti vuoto on harmitonta. :hug013
Monilla taitaa olla raskauden aikana veristä vuotoa eikä ole tarkoittanut välttämättä keskenmenoa.

Olen kuullut/lukenut myös tuosta että vuoto on hyvin yleistä plus jollakihan tulee menkat koko 9kk ajan. Toivottavasti olisi vaan harmitonta:smiley-angelic001

Hilirimpsis!
Meidän lomareissu sai ihanan päätöksen, kun tänään hotellin vessassa tein positiivisen raskaustestin!
Vähän yllätti, kun meidän kakkosta saatiin odotella kunnolla, ja tää tärppäs sit heti toisella kierrolla, kun alettiin yrittää.
Meillä siis esikoinen 11/15, kakkonen on 6/19 ja nyt sit viimeiseksi tulis huhtikuinen. Takana kaks kiireellistä sektioo ja kohtu on sen verran kiinnikkeinen, ettei tän jälkeen enää kestä raskauksia.... Että vähän haikeaa myös.

Takaisin