Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sitähän minä tarkoitinkin, että kun kriteerit täyttyy :hilarious: Eikä sitä voi nähdä, kuin ne ketkä ovat siellä sisällä. Vai näetkö itse vaikkapa Maaliskuiset 2021 salaisen ryhmän? Ohjeet on jo nähtävissä.

..... ei ole.
Tulee vielä erikseen, että huhtikuisten salainen ryhmä on nyt avattu. Katsohan nyt itse tarkemmin sitä maaliskuisten puolta niin näet.

Vai miksi en ole salaisessa ryhmässä? Täytän kaikki kriteerit ja olen laittanut ylläpitäjälle viestiä.

Meillä ei tälläistä vielä ole.
Mutta huoli pois, eiköhän kohta ole!

Liitteet

• 20200803_192353.jpg
    20200803_192353.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 11
..... ei ole.
Tulee vielä erikseen, että huhtikuisten salainen ryhmä on nyt avattu. Katsohan nyt itse tarkemmin sitä maaliskuisten puolta niin näet.

Vai miksi en ole salaisessa ryhmässä? Täytän kaikki kriteerit ja olen laittanut ylläpitäjälle viestiä.
Kyllä ne ohjeet on noissa meidän kiinnitetyssä julkaisuissa.

Meillä ei tälläistä vielä ole.
Mutta huoli pois, eiköhän kohta ole!
No kyllä sinä sitten näet kun meille tulee se salainen ryhmä, että mitä tarkoitan sillä, ettei sitä näe kuin ne ketkä siellä on :)

No kyllä sinä sitten näet kun meille tulee se salainen ryhmä, että mitä tarkoitan sillä, ettei sitä näe kuin ne ketkä siellä on :)

No mikä salanen se oliskaa jos sen kaikki näkis? :laughing025 selkeästi et nyt ymmärtänyt lainkaan mistä täällä puhutaan. Me tässä odotellaan, jotta tulisi se ilmoitus "huhtikuisten salainen ryhmä on nyt avattu - näin pääset sisään" tai mitä ikinä siinä nyt lukikaan. Ei odoteta että yhtäkkiä ilmestyisi salainen ryhmä jossa me kaikki maagisesti oltais mukana :confused2

No mikä salanen se oliskaa jos sen kaikki näkis? :laughing025 selkeästi et nyt ymmärtänyt lainkaan mistä täällä puhutaan. Me tässä odotellaan, jotta tulisi se ilmoitus "huhtikuisten salainen ryhmä on nyt avattu - näin pääset sisään" tai mitä ikinä siinä nyt lukikaan. Ei odoteta että yhtäkkiä ilmestyisi salainen ryhmä jossa me kaikki maagisesti oltais mukana :confused2
Jep, pitääpä koittaa muistaa olla seuraavalla kerralla puuttumatta teidän keskusteluihin! :meh:

Pakko sanoa sen verran että monsteran kanssa puhuttiin nimenomaan siitä, että salaista ryhmää ei ole vielä perustettu ja nyt kun ehdot täyttynee, niin se pitäisi ylläpitäjien toimesta perustaa. Ja juuri viesti tulikin että se perustettu ja nyt päästään liittymään sinne :) kirjoittamalla tulee helposti väärin ymmärretyksi ja tästä keskustelusta ei kyllä kenenkään tarvitse mieltä pahoittaa:grin

Voi apua! Nytkö koko jengi siirtyy salaiseen?! Mä oon niin alottelija että enhän mä täytä vielä mitään neljän viikon karenssia :arghh::sour:o_O:hilarious:

Luulenpa, että meitä mahdollisia siirtyjiä salaiselle puolelle on vielä niin vähän, että suurin osa keskusteluista käydään vielä julkisella puolella. Laitoin myös itse sinne juuri liittymispyynnön, mutta lisäyksiä tehdään vain tiistaisin ja perjantaisin.

Nii ja yllättävän nopeesti se neljä viikkoo menee! Seuraatte sit perässä. :happy: minäki pistin just liittymispyynnön menemään.

Tottahan me täälläkin höpistään, että mahdolliset uudetkin pääsee salaiseen ryhmään, ettei täällä yksin tartte spämmätä kahtakymmentä viestiä putkeen :laughing025

Kamalan tylsää aikaa tää alkuraskaus. Ei oikeen tapahdu mitään ja kaikki vaan ressaa :dead: menispä aika vähän edes nopeempaa, et pääsis jo tuntemaan pieniä potkuja :love017

Kamalan tylsää aikaa tää alkuraskaus. Ei oikeen tapahdu mitään ja kaikki vaan ressaa :dead: menispä aika vähän edes nopeempaa, et pääsis jo tuntemaan pieniä potkuja :love017

Samaa mieltä.. voispa hypätä vaikka jonnekin rv13 paikkeille.:grin

Tottahan me täälläkin höpistään, että mahdolliset uudetkin pääsee salaiseen ryhmään, ettei täällä yksin tartte spämmätä kahtakymmentä viestiä putkeen :laughing025

Sanos muuta. Ne kaikki konkreettiset asiat on parasta raskaudessa; maha, ultrat ja potkut yms. Kauheen pitkä aika odottaa. :grin

Voi apua! Nytkö koko jengi siirtyy salaiseen?! Mä oon niin alottelija että enhän mä täytä vielä mitään neljän viikon karenssia :arghh::sour:o_O:hilarious:

Sama täällä, liityin foorumille vasta vajaa viikko sitten :arghh:

Sanos muuta. Ne kaikki konkreettiset asiat on parasta raskaudessa; maha, ultrat ja potkut yms. Kauheen pitkä aika odottaa. :grin

Mua kyllä kauhistuttaa vähän ajatus mahasta. Katoin eilen jotai kuvaketjua jossain ja kolmatta odottavalla oli jo viikolla 12 ihan todella iso vauvamasu. Siis ihana masu ja kaikkea, mut APUA! Odotan kans kolmatta ja silti toivon sitä ensimmäisen raskauden söpöä, pientä ja hillittyä mahaa. Oonkohan vähän pinnallinen :laughing021

Mä vähän kauhulla ootan milloin maha alkaa kasvaa ja missä vaiheessa se on niin iso että ek voi piilotella. Kun on niin monta raskautta takana niin pullahtaa varmaan pian esille. :hilarious:

Takaisin