Sehän meni nopeestiNELJÄSATAAA VIESTIÄ MENI YLI!!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sehän meni nopeestiNELJÄSATAAA VIESTIÄ MENI YLI!!!![]()

Onko kellään käytössä mitään raskaussovellusta puhelimessa? En tiedä onko siitä mitään sen kummempaa iloa, että onko vaan turhake.. mietin että ladatakko vaiko pärjätä näin![]()
Miten voi välissä olla hirviän kylmä ja seuraavassa hetkessä kauhia hiki.. niinku sisäinen termostaatti ois rikki. Eka vedät villatakkia ja sukkia ylle ja hetkessä on hiki.. kylmiä väreitä ja nihkiää oloa. Plaah..
Mulla sama sovellus just niiden hedelmien takia kun on kivojaMulla on toi vaun ja sit preggers. Toi preggers on ihan hauska, ku näyttää aina jonkun hedelmän tms. kuvastamaan alkion/sikiön kokoa. Ihan hauskoja, melko turhia silti![]()

Mulla on oneplus ja löytyi kyllä play-kaupasta :)Hei onks toi pregger vaan applen puhelimille? En löytänyt play-kaupasta.
Mä joudun vielä kolme viikkoa odottelemaan, että pääsee salaiselle puolelle. Et älkää ihan hiljentykö tällä puolella :angelic:
.Hei onks toi pregger vaan applen puhelimille? En löytänyt play-kaupasta.
Siis yritin nyt uudestaan ettii, mut ei löytyny play kaupasta ei sitten millään. Googlen avulla sit löyty, mutta "ei ole käytettävissä maassasi". Noh, pitäkäöt tunkkinsa, ehkä pärjään noilla kahdella!Preggers ja löytyy ihan playkaupasta.