Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla on myös preglife ja vaun sovellus. Tykkään ehkä tuosta vaun enemmä, kun siinä jotenkin paremmin on infoa. Apteekistahan sai sillon edellisessä raskaudessa ainakin ilmaseksi sellasen odottajan kirjan mikä oli ihan kiva.

Täytyy ladata ja kattoo noi muutki:grin

Onko kellään käytössä mitään raskaussovellusta puhelimessa? En tiedä onko siitä mitään sen kummempaa iloa, että onko vaan turhake.. mietin että ladatakko vaiko pärjätä näin :grin

Mä latasin just ton Preglifen, se vaikutti kyllä hyvältä. Mutta toki sitä voisi vielä testata jonkun muunkin täällä mainitun.

Miten voi välissä olla hirviän kylmä ja seuraavassa hetkessä kauhia hiki.. niinku sisäinen termostaatti ois rikki. Eka vedät villatakkia ja sukkia ylle ja hetkessä on hiki.. kylmiä väreitä ja nihkiää oloa. Plaah..

Kiitti sovellusvinkeistä, pitääpä kattoa tuleeko joku ladattua!

Miten voi välissä olla hirviän kylmä ja seuraavassa hetkessä kauhia hiki.. niinku sisäinen termostaatti ois rikki. Eka vedät villatakkia ja sukkia ylle ja hetkessä on hiki.. kylmiä väreitä ja nihkiää oloa. Plaah..

Täällä samaa liikkeellä, saa useampaan kertaan päivän aikana vaihdella vaatteita kevyempään ja paksumpaan suuntaan. Ja tosiaan hetkessä saattaa vaihtua tää olotila..

Mulla on toi vaun ja sit preggers. Toi preggers on ihan hauska, ku näyttää aina jonkun hedelmän tms. kuvastamaan alkion/sikiön kokoa. Ihan hauskoja, melko turhia silti :biggrin
Mulla sama sovellus just niiden hedelmien takia kun on kivoja:hilarious:

Muokattu viimeksi:
Mökiltä selvitty, mutta kyllä ystävä ihmetteli kun en mtn ottanut.. Tietää että yritämme, mutta uskoi pidättyväisyyden johtuvan siitä :grin

Muokattu viimeksi:
Mulla ladattuna preggers, preglife ja vaun sovellus. Tykkään kans tosta preggersistä noiden hedelmien takia. :grin

Täällä kans mökki-illoista jo selvitty, onneksi suht helposti. Mies joi yhden mulle tarjotun juoman salaa. :grin Juon muutenkin vähän, niin kukaan ei ihmetellyt, etten "juonut" enempää.

Mä joudun vielä kolme viikkoa odottelemaan, että pääsee salaiselle puolelle. Et älkää ihan hiljentykö tällä puolella :angelic:

Muokattu viimeksi:
Tääl ois kans ens viikonloppun kesäjuhlat ja vähän jänskättää et miten salaan sen, etten juo muuta kun alkoholittonii juomii. Viel ei kavereille haluta kertoo mitää. Kaksi viikkoa varhaisultraan

Me oltiin eilen myös kesäjuhlissa, jossa oli tarjolla alkumaljat ym. Minä annoin skumppalasini vaivihkaa miehelle sitten kun hän oli ensin juonut omansa :wink Ja toki muutamat tiesivät, että olen lupautunut kuskiksi kotimatkalle, niin eivät ihmetelleet mitään.

Hei onks toi pregger vaan applen puhelimille? En löytänyt play-kaupasta.

Mä joudun vielä kolme viikkoa odottelemaan, että pääsee salaiselle puolelle. Et älkää ihan hiljentykö tällä puolella :angelic:

Eiköhän täällä julkisella puolellakin höpinät jatku vielä pitkään! Toivon myös, että saatais paljon lisää uusia plussanneita mukaan:Heartbigred.

Preggers ja löytyy ihan playkaupasta.
Siis yritin nyt uudestaan ettii, mut ei löytyny play kaupasta ei sitten millään. Googlen avulla sit löyty, mutta "ei ole käytettävissä maassasi". Noh, pitäkäöt tunkkinsa, ehkä pärjään noilla kahdella!

Takaisin