Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään 5+0. Mitään oireita ei ole, tai ne vähäisimmätkin on kadonneet. :wideyed: Viivat testissä tänään aamulla oli melkein tasavahvat, jos huomenna uskaltais tehdä vielä digin ja katsoa näyttääkö viikot oikein. Pitäiskö clearbluen näyttää muuten +3 viikkoa missä vaiheessa? o_O 3 viikkoa oviksesta eli hedelmöitymisestä? En ole vielä neuvolaakaan varannut, en jostain syystä ole sisäistänyt tätä raskaana olemista yhtään vielä. :grin

Osalla voi ilmeisesti olla tosi oireetonta. Itellä ny 4+3 ja melko oireetonta mitä oon ymmärtäny et vois osalla jo olla enempi näin alussa.
Mua kans kiinnostaa, et mistä päivästä näkyy 3+ digissäo_O lopetin toissapäivänä testien teon ja aattelin että testaan vielä kerran digillä(en oo semmost kokeillu ennen) sit ku pitäis näkyy 3+

Osalla voi ilmeisesti olla tosi oireetonta. Itellä ny 4+3 ja melko oireetonta mitä oon ymmärtäny et vois osalla jo olla enempi näin alussa.
Mua kans kiinnostaa, et mistä päivästä näkyy 3+ digissäo_O lopetin toissapäivänä testien teon ja aattelin että testaan vielä kerran digillä(en oo semmost kokeillu ennen) sit ku pitäis näkyy 3+

Ei mulla edellisissä raskauksissakaan ole liiemmin oireita ollut, mutta jotakin pientä etomista ja heikotusta, sekä armoton pissahätä koko ajan alussa. Nyt ei sitäkään.. Tai sitten muistan väärin ja alkanut vasta vähän myöhemmillä viikoilla. o_O

Käsittääkseni sen digin pitäis näyttää ne viikot hedelmöittymisestä, mutta meinaako se sitten sitä oletettua ovulaatiopäivää vai mitä?​

Mulla digi näytti 3+ kun viikkoja oli rv5+1.
Varoituksen sana kuitenkin että ei se välttämättä aina näytä oikein. Itse luin kokemuksia niin joku oli saanut vielä rv 6 2-3 testiin ja silti oli kaikki hyvin. :happy:

Hmm ehkäpä siis viikon päästä uskaltaudun tekemään tommosen diginki vielä:woot:

Mä odottelen, että digit tulisi postista niin pääsisi seuraamaan viikkojen nousemista. :nailbiting: sunnuntaina tein yhden ja sain siihen 1-2 (silloin viikot oli about 3+5 - 4+1).

Mulla näytti 4+6 digiin 3+. Olin kyl henkisesti varautunu, että ei vielä ois näyttäny. Kolme päivää aikasemmi näytti vielä 2-3.

Mutta niinku muutkin on jo sanonu, niin niissä saattaa olla paljo erilaisia tuloksia.. Että ei ihan kannata sokeesti vaan luottaa niihin. :confused: itselle toi kyl helpotusta kun testit lähti nousuun. Ja jos ei ois lähteny niin hätähän siinä ois tullu. :hungover:

Aarhg. Mulle iski ihan jäätävä ripuli. Tais IS not nice. Meidän piti lähteä mökille tänään, mutta kattellaan huomenna uuestaan. Nyt täällä palvelen sohvan nurkassa ja taivaan vessassa. Mutta koska kaikella on hopeareunus, niin oon saanu nyt hoidettua kaikkia opiskelujen aloitukseen liittyviä juttuja. Kivempi ne on ehkä hoitaa nyt, kun paniikissa sit sunnuntaina kotiin tulleaaa.

Eilen oli eka neuvola, kuukautisten mukaan la olisi 7.4.21. Eli nyt oltais 6+3

Tuntuu kuin olisi ekaa kertaa asialla, oon unohtanut täysin kaiken!

Kerroin raskaudesta työparille, inhottais keksiä tekosyitä käynneille. Muuten oli tarkoitus pitää asia omana tietonamme, mutta eikös odotustilassa ollut miehen veljen vaimo, kun tulin vastaanotolta :’D
Mutta muille sitten vasta ehkä lähempänä sitten rv-12..

mukavaa viikonloppua!:hello

Eilen oli eka neuvola, kuukautisten mukaan la olisi 7.4.21. Eli nyt oltais 6+3

Tuntuu kuin olisi ekaa kertaa asialla, oon unohtanut täysin kaiken!

Kerroin raskaudesta työparille, inhottais keksiä tekosyitä käynneille. Muuten oli tarkoitus pitää asia omana tietonamme, mutta eikös odotustilassa ollut miehen veljen vaimo, kun tulin vastaanotolta :’D
Mutta muille sitten vasta ehkä lähempänä sitten rv-12..

mukavaa viikonloppua!:hello

Onpas siellä ajoissa neuvola! :wideyed: Mä sain ajan johonkin 9+4. Saas nähdä kuinka pitkälle ultra sitten menee, kun neuvolan jälkeenhän senkin voi vasta varata, että saa sen lähetteen sinne. :meh:

Minullakin on neuvola vasta 9+6. Täällä on ohjeena eka neuvola muistaakseni rv 8-10 ja nt-ultra rv 11-12.

Tein ekan positiivisen testin pari päivää sitten ja tänään uuden. Hankalaa sanoa raskausviikkoja kun en tiedä kierron pituutta. Tein lääkkeellisen tyhjennyksen kesäkuussa ja varmistin sen onnistuneen negatiivisella raskaustestillä muistaakseni 26. kesäkuuta :scratch menkat alkoi sitten 15. heinäkuuta ja nyt olen raskaana... niin onkohan se sitten 4 vai 5 viikko menossa. En tiedä vielä uskallanko soittaa ensi viikolla neuvolaan, edellisen keskenmenon myötä sitä tuli niin varovaiseksi :smiley-ashamed008

Tein ekan positiivisen testin pari päivää sitten ja tänään uuden. Hankalaa sanoa raskausviikkoja kun en tiedä kierron pituutta. Tein lääkkeellisen tyhjennyksen kesäkuussa ja varmistin sen onnistuneen negatiivisella raskaustestillä muistaakseni 26. kesäkuuta :scratch menkat alkoi sitten 15. heinäkuuta ja nyt olen raskaana... niin onkohan se sitten 4 vai 5 viikko menossa. En tiedä vielä uskallanko soittaa ensi viikolla neuvolaan, edellisen keskenmenon myötä sitä tuli niin varovaiseksi :smiley-ashamed008
Entäs jos tekisit sellaisen viikkonäytöllisen testin? Tai sitten vain soitat neuvolaan ja kerrot huolesi; he voivat määrätä vaikka verikokeen tilanteen selvittämiseksi. Mutta menkkojen perusteella ne tossa vaiheessa varmaan la:n laskee, kun kierto vaikuttaa olleen aika "normaali". Ja hyvä niin! :happy:

Valtaisan suuret onnittelut uudesta mahdollisuudesta ja suuresti onnea matkaan! Onnea on, ettei edelliset pettymykset ole este uudelle onnelle. :love7

^ Kiitos onnitteluista! <3 Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin!

Niin, ehkä soittelen neuvolaan ja selitän tilanteen. Luultavasti he laskevat noiden kuukautisten perusteella la:n eikä tarjoa mitään ylimääräisiä.

Onpas siellä ajoissa neuvola! :wideyed: Mä sain ajan johonkin 9+4. Saas nähdä kuinka pitkälle ultra sitten menee, kun neuvolan jälkeenhän senkin voi vasta varata, että saa sen lähetteen sinne. :meh:

täällä eka neuvola on siis sitten kohta kun on plussannut, siellä käydään läpi mitä pitäs milloinkin tehdä.
Rv 9 on täällä labra, sitten rv12 ultraan

mulla ensi viikon tiistaina jo neuvola ja viikot silloin 6+3. Eli täällä ainakin on ajoissa eka neuvola ja sitten onkin tasan 4vkon välein neuvolapäivä jos esikoisen ajoista ei oo mikään muuttunut. Verikokeet rv10 ja eka ultra rv11-12

Aargh miksi joku ylempi voima ei vaan voi kertoa meneekö kaikki hyvin vai ei. :banghead: Mulla olisi tänään hyvä mahdollisuus soittaa neuvolaaan ja varailla ekaa aikaa mutta en uskalla :sad001 Koko ajan takaraivossa sellainen tunne, että jos nyt intoilen heti niin jotain sattuu... loppuviikon olen töissä ja sieltä on hankala soitella neuvolaan ja mun työajat on sellaiset, että se pitäisi tehdä työn ohessa. Eli jos nyt vaan olisi järkevä, soittaisi tänään kotoa mutta en uskalla :nailbiting:

Hyvin se menee @Iiris_ , mä pyöritin sulle jo numeronkin valmiiksi. :wink Anna mennä vaan! :hello2

Siellä on ammattilainen sua vastassa ja kuuntelee varmasti jos haluat vaikka muutaman sanan jännityksestäsikin puhua. Se on kuule kaikki tai ei mitään, all in! :Heartred

Takaisin