Elokuun höpinät

Aargh miksi joku ylempi voima ei vaan voi kertoa meneekö kaikki hyvin vai ei. :banghead: Mulla olisi tänään hyvä mahdollisuus soittaa neuvolaaan ja varailla ekaa aikaa mutta en uskalla :sad001 Koko ajan takaraivossa sellainen tunne, että jos nyt intoilen heti niin jotain sattuu... loppuviikon olen töissä ja sieltä on hankala soitella neuvolaan ja mun työajat on sellaiset, että se pitäisi tehdä työn ohessa. Eli jos nyt vaan olisi järkevä, soittaisi tänään kotoa mutta en uskalla :nailbiting:


Mulla oli ihan sama tunne, varsinkin kun oireet on tosi mitättömät. Päätin kuitenkin uskaltaa ja nyt olen koittanut kääntää ajattelua niin, että en voi ennalta miettiä ”mitä jos” vaihtoehtoja ja koitettava nyt nauttia vaan tästä oireettomuudesta ja alkuraskaudesta.

Tsemppiä :Heartred
 
Aargh miksi joku ylempi voima ei vaan voi kertoa meneekö kaikki hyvin vai ei. :banghead: Mulla olisi tänään hyvä mahdollisuus soittaa neuvolaaan ja varailla ekaa aikaa mutta en uskalla :sad001 Koko ajan takaraivossa sellainen tunne, että jos nyt intoilen heti niin jotain sattuu... loppuviikon olen töissä ja sieltä on hankala soitella neuvolaan ja mun työajat on sellaiset, että se pitäisi tehdä työn ohessa. Eli jos nyt vaan olisi järkevä, soittaisi tänään kotoa mutta en uskalla :nailbiting:

Riippuu tietysti paljon ihmisestä, mutta itse oon semmosella tavalla "taikauskonen", että jos sanon kaikenmailman kauhuskenaarioita ääneen, tuntuu kuin pienentäisin niiden tapahtumis mahdollisuutta. Itse ainakin sanoin neuvolan puhelimessa kaikki omat fiilikset myös siitä, että "nyt kun soitan tän ajanki ni salee menee kesken, tuskin siellä mitään on, katsotaan nyt alkaako vuoto ennen tätä aikaa" yms.
Tähän neuvolan tyyppi totesi, että kyllä, keskenmenoriskit on alussa suuremmat, mutta silti on myös todennäköistä, että kaikki menee hyvin. Ja itselläni oli puhelun jälkeen rauhallisempi olo siitä, että voi käydä kummin vain, silti tiedän mitä teen seuraavaksi.

Tietysti osalla ihmisistä sit on tunne, että jos sanon kamalan asian ääneen, tapahtuu se todennäköisemmin.

Silti olen sitä mieltä että kannattaa soittaa tänään neuvolaan Iiris:love7 saat tänään rauhallisemmassa ympäristössä sanoa kaikkia huoliasi.
 
Kiitos teidän kannustavista sanoista! :Heartred Mulla oli jo puhelin kädessä mutta en vaan pysty vielä. :sad001 Taidan jopa olla niin hölmö, että teen vielä parin päivän päästä kolmannen testin, jos oonkin nähnyt vain unta. Kyllä ihminen osaa olla hassu :grin
 
Minä kanssa varovaisesti liityn tänne :greet025 Tänään tein vahvan plussatestin, menkkojen mukaan olis 4+6 meneillään ja la 20.4. Oireina on toistaiseksi ollut vain yöheräämisiä ja valvomisia, vähän jännittää kun esikoisesta alkoi tasan 6+0 järkyttävä oksentelu joka kesti monta kuukautta, tuli heti sellanen olo että pitää nyt tankata kaikkea mahdollista ruokaa varastoon niin paljon kun vaan voi :hungry::grin
 
Tuonne varhaisultraketjuun jo kirjoittelinkin, ja tulenpa nyt tervehtimään tännekin!

Olen ensimmäistä kertaa raskaana, tai ainakin toivottavasti olen raskaana :woot: Sain testiin perjantaina ja tänään maanantaina haalean viivan. Jännittää ihan hirveästi, kun viiva ei ollut tummunut, se oli oikeastaan jopa haaleampi kuin perjantaina. Selvät viivat ne kuitenkin oli. Varhaisultra on kahden viikon päästä :nailbiting:

Kuukautiset on olleet vähän epäsäännölliset, enkä ole tikutellut oviksia, tarkat viikot ei siis ole tiedossa, mutta 4+ jotain kaiketi. Reilun viikon verran on ollut raskausoireilua, aluksi vähemmän, nyt päivittäin.

Toivon kovasti että pääsen tämän porukan kanssa jännäilemään omaa ja muiden raskauden etenemistä :happy:
 
Huhhuh kyllä tämä on raastavaa aikaa! :nailbiting:Vaikeinta on kun ei voi olla mistään varma, paitsi niistä kahdesta haaleasta plussasta.. Välillä olen ihan varma ettei tästä tule yhtään mitään, ja kun teen parin päivän päästä vielä kolmannen testin, että se varmaan on nega :arghh:
Seuraavalla hetkellä onkin taas ihan luottavainen olo! Ollapa kristallipallo o_O
 
Mullakin venyi neuvolaan soittaminen. 7. viikon käynnistyessä eilen kuitenkin sit uskaltauduin tarttumaan luuriin ja nyt olis sit parin viikon päähän aika varattuna.
 
Minä tein tänään kolmannen testin :smiley-ashamed008 ja uskomatonta mutta se on edelleen positiivinen :laughing002 Tää on kyllä ihan hölmöä, nyt lopetan tän testaamisen ja heti sopivan hetken tullen soitan sinne neuvolaan ja alan käyttäytyä niin kuin aikuiset. Pakkohan homma on saada käyntiin ja käy miten käy, ei se yks puhelinsoitto sitä keskenmenoa ehkä tee :sorry:
 
Minä tein tänään kolmannen testin :smiley-ashamed008 ja uskomatonta mutta se on edelleen positiivinen :laughing002 Tää on kyllä ihan hölmöä, nyt lopetan tän testaamisen ja heti sopivan hetken tullen soitan sinne neuvolaan ja alan käyttäytyä niin kuin aikuiset. Pakkohan homma on saada käyntiin ja käy miten käy, ei se yks puhelinsoitto sitä keskenmenoa ehkä tee :sorry:

Tsemppiä, tuttu tunne tuo neuvolaan soittamisen pitkittäminen!
 
Varasin nyt neuvola-ajan, täällä ensimmäinen onkin puhelinaika mikä tuntuu taas ihan pöljältä tehdä kun samat lätinät olen kuullut vasta huhtikuussa.
Ah, yhdyn tähän. Mä kävin viime syksynä neuvolassa ton kesken menneen raskauden aikana. Nyt on semmonen ole, etten niitä tarinoita millään taas jaksaisi ja ihan vaan pelkät lähetteet + tutkimukset riittäisi.
Mutta en valita. Ihana että on neuvola ja sen arvo mitataan kyllä vielä. Ehken takaraivossa nyt vaan hiertää jotenkin se viime syksy. :confused004

Neuvola-aika menee varaukseen omalla kohdallani vasta sitten 7.9. ar-ultran (7+5) jälkeen. Ei oo niin hoppua edellä mainitusta syystä. :smiley-ashamed008
 
Minäkin ehdin käydä edellisessä keskenmenneessä kerran neuvolassa ja antaa kaikki seulontakokeet. Nt-ultrassa asia vasta paljastuikin, ehtihän sitä aika pitkään luulla olevansa onnellisesti raskaana :sad001
 
Mä huomasin seulaverikokeiden tuloksista, ettei kaikki ole kunnossa ja vaadin päästä heti ultraan. Ja siellä tosiaan sitten todettiin kkm. En vaan yksinkertaisesti voinut odottaa sitä viikkoa nt-utraan, vaikka kuinka sitä yrittivätkin.
 
Mäkin varovasti liityn mukaan. Tää ehtis just ehkä huhtikuisiin jos kaikki menee hyvin. Yritystä takana nyt maaliskuusta asti ja yks tuulimuna viime vuoden keväältä, vieläkin tuoreessa muistissa niin kyllä jännittää:sad001
 

Liitteet

  • 20200819_115809.jpg
    20200819_115809.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 14
Ilmoittaudun mukaan joukkoon :happy:
Sunnuntaina tein plussatestin ja omien laskujen mukaan nyt ois 4+2 Ja neuvolan mukaan 5+0, asia tarkentuu sit nt ultrassa.
Neukku ajan sain 10.9 jolloin viikkoja n.8-9.
On tää outoa eikä jotenkin usko vieläkään, digiä postista odotellessa :wacky:
 
Mä huomasin seulaverikokeiden tuloksista, ettei kaikki ole kunnossa ja vaadin päästä heti ultraan. Ja siellä tosiaan sitten todettiin kkm. En vaan yksinkertaisesti voinut odottaa sitä viikkoa nt-utraan, vaikka kuinka sitä yrittivätkin.
Mä oon niitä yrittänyt jälkeenpäin katsoa olisiko niistä voinut jotain päätellä, mutta en osannut o_O ainakin ne näytti samalta kun esikoiseltakin aikanaan...
 
No niin, heti aamusta tuhruttelua, ja Clearbluen digitesti näytti negaa  Minun kohdallani siis Pregcheckin pe-ma haalenevat plussat tarkoitti varmaankin jotain kemiallista raskautta. Ehdin kuitenkin olla toiveikas..
Poistun siis takavasemmalle, kohti uusia yrityksiä.
Kovasti tsemppiä teille kaikille muille, toivottavasti minä täytin jo huonojen uutisten tilaston niin muiden ei tarvitse :greet025
 
No niin, heti aamusta tuhruttelua, ja Clearbluen digitesti näytti negaa  Minun kohdallani siis Pregcheckin pe-ma haalenevat plussat tarkoitti varmaankin jotain kemiallista raskautta. Ehdin kuitenkin olla toiveikas..
Poistun siis takavasemmalle, kohti uusia yrityksiä.
Kovasti tsemppiä teille kaikille muille, toivottavasti minä täytin jo huonojen uutisten tilaston niin muiden ei tarvitse :greet025
Voi kurjuuksien kurjuus! :sorry: Tsemppiä hirveästi ja toivotaan seuraavan tarraavan kiinni ja lujaa :Heartred
 
Takaisin
Top