KaunisKauris
Jostain jotain jo tietävä
Mä huomasin seulaverikokeiden tuloksista, ettei kaikki ole kunnossa ja vaadin päästä heti ultraan. Ja siellä tosiaan sitten todettiin kkm. En vaan yksinkertaisesti voinut odottaa sitä viikkoa nt-utraan, vaikka kuinka sitä yrittivätkin.
Mitä bongasit tuloksista, että osasit alkaa epäillä?

Jos nyt vastasi 6+1 niin voithan sä laskea milloin rv 40 on täynnä? Jos haluat tarkan päivämäärän.

oon tätä kahvi asiaa miettinyt jo viime raskaudessa, että kahvi vaikuttaa keskushermostoon, joten aika tujua ainetta se on. Viime raskaudessa join sen max 2kuppia päivässä. Nyt uudessa raskaudessa siinä kierrossa missä lopetin kahvin juonnin, tulin raskaaksi. Nyt en oo enää jatkanut kahvin juontia paitsi ihan satunnaisesti kupin, jos tulee vieraita yms. Ainakin tää auttaa itteeni, että teen jotakin raskauden eteen (ja nukkunut paremmin kun lopetti kofeiinin) :)
Mä oon välillä miettinyt samaa, että mitä jos nyt tarvis mennä hammaslääkäriin, kun on yleisesti huono olo ja hampaita pestessäkin tulee nykyään monesti yökkäiltyä. Mulla on usein tapana miettiä sitä pahinta vaihtoehtoa ja murehtia asioita etukäteen (pessimisti ei pety- tyyliin