Elokuun höpinät

Mä en käynnistetyssä synnytyksessä kokenu kipua niin pahaks ku sitä ajankulua!
Ilokaasu toimi iha ookoosti ja 2 annosta epiduraalia piti kivut hyvin kurissa. Ponnistusvaiheen kivuista en edes muista:grin

Mut mulla se synnytys ei ajallisesti edenny nopee! Oksitosiinilla käynnistettiin (vedet menny vuorokautta ennen) ja tosi hitaasti vaikutti mulla toi mömmö.
Olin ponnistusvaiheeseen päästessä tosi väsynyt, kuumeessa + tulehdus arvot noussu. Sektiosta puhuttiin, mut sit viimeset sentit avauduinki vauhdilla ja jollain ihmeen voimalla jaksoin ponnistuksenkin!
Kyl vaan naisen kroppa ihmeitä kestää synnytyksessä.

Mua vaa tulevassa synnytyksessä ahdistaa se, et jos taas kestää tosi kauan.
Olin ekassa piuhoissa kiinni enkä päässy edes liikkumaan tarpeeks! Turhauttavaa maata ja odottaa.
 
Ostiko kukaan muu sitä lidlin vartalotyynyä? Pitkästä aikaa tosi hyvät yöunet takana enkä ois jaksanu millään nousta ! Suosittelen :)
 
Yritin käydä ostaan mut olivat jo loppuneet, vaikka myyjä sanoi että puolta tuntia aiemmin oli täyttänyt viimeksi laarin täyteen tyynyjä :dead:
 
Odotan jo toista lasta ja ihan samat fiilikset raskaudesta. Tämä raskaana oleminen on vaan yhtä vaivaa toisen perään ja tosiaan odotan että lapsi syntyis. En tykkää yhtään jakaa kroppaani sikiön kanssa, kovat potkut sattuu ja inhottavat. Vaikea jotenkin myös käsittää että tosiaan syntyy toinen lapsi. Esikko vie niin ajatuksia muualle jatkuvasti. Tsemppiä sulle! :Heartred Myös nää negatiiviset ajatukset kuuluu olennaisesti äitiyteen. Rakastan valtavasti esikoista ja rakkaus tätä tokaa kohtaa on liikkeiden tuntumisen myötä alkanut jo orastavasti syttyä. Odotan niin sitä aikaa raskauden jälkeen. Vaikka silloinkin on hyviä ja huonoja hetkiä, niin lapset voi tyrkätä miehen hoidettavaksi välillä ja itse lähteä vähän lataamaan akkuja. Tässä raskaudessa on se huono puoli, että mies ei voi yhtään tauottaa mua :D
Jotenkin helpottavaa kuulla etten ole ainut jolla on tällaiset fiilikset. Mä kuitenkin tykkään ostella vauvalle vaatteita ja ties mitä, mutta sitten tää raskaus on vaan niin plöööh. Plus synnytyspelko ja kaikki. Mut eiköhän asiat ole sitten toisin, kun vauva on syntynyt.
Onneksi mies on todella innoissaan, niin helpottaa edes vähäsen tätä oloa :Heartred
 
Saako noita joitain keskusteluja mitenkään auki, mitkä nyt aukee mulla tyhjänä? Masut- ja Itse tehtyä vauvalle- keskustelut ei vaan aukea. :sad001
 
Saako noita joitain keskusteluja mitenkään auki, mitkä nyt aukee mulla tyhjänä? Masut- ja Itse tehtyä vauvalle- keskustelut ei vaan aukea. :sad001

En mä ainakaan oo saanu, osa viestiketjuista alko toimii päivittämisen jälkeen, osa ei :sad001
 
Takaisin
Top