Elokuun höpinät

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti Enska88, 16 elo 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Mä en käynnistetyssä synnytyksessä kokenu kipua niin pahaks ku sitä ajankulua!
    Ilokaasu toimi iha ookoosti ja 2 annosta epiduraalia piti kivut hyvin kurissa. Ponnistusvaiheen kivuista en edes muista:grin

Mut mulla se synnytys ei ajallisesti edenny nopee! Oksitosiinilla käynnistettiin (vedet menny vuorokautta ennen) ja tosi hitaasti vaikutti mulla toi mömmö.
    Olin ponnistusvaiheeseen päästessä tosi väsynyt, kuumeessa + tulehdus arvot noussu. Sektiosta puhuttiin, mut sit viimeset sentit avauduinki vauhdilla ja jollain ihmeen voimalla jaksoin ponnistuksenkin!
    Kyl vaan naisen kroppa ihmeitä kestää synnytyksessä.

Mua vaa tulevassa synnytyksessä ahdistaa se, et jos taas kestää tosi kauan.
    Olin ekassa piuhoissa kiinni enkä päässy edes liikkumaan tarpeeks! Turhauttavaa maata ja odottaa.
  2. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Ostiko kukaan muu sitä lidlin vartalotyynyä? Pitkästä aikaa tosi hyvät yöunet takana enkä ois jaksanu millään nousta ! Suosittelen :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Karoliinaaaa90 Peruskäyttäjä

Yritin käydä ostaan mut olivat jo loppuneet, vaikka myyjä sanoi että puolta tuntia aiemmin oli täyttänyt viimeksi laarin täyteen tyynyjä :dead:
  4. NindeOut Peruskäyttäjä

5. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Jotenkin helpottavaa kuulla etten ole ainut jolla on tällaiset fiilikset. Mä kuitenkin tykkään ostella vauvalle vaatteita ja ties mitä, mutta sitten tää raskaus on vaan niin plöööh. Plus synnytyspelko ja kaikki. Mut eiköhän asiat ole sitten toisin, kun vauva on syntynyt.
    Onneksi mies on todella innoissaan, niin helpottaa edes vähäsen tätä oloa :Heartred
  6. Anskulaine Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Saako noita joitain keskusteluja mitenkään auki, mitkä nyt aukee mulla tyhjänä? Masut- ja Itse tehtyä vauvalle- keskustelut ei vaan aukea. :sad001
  7. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

En mä ainakaan oo saanu, osa viestiketjuista alko toimii päivittämisen jälkeen, osa ei :sad001

Jaa tämä sivu