[:)] MOIKKA KAIKILLE [:)]
SUKRIS: No hyvä,jos mielesi on parempi [:)]
Heh..joo,olen todellakin VANHA konkari [;)][:D]..meinaten näissä vaivoissani *viheltelee*.Kerron sitten lisää tuossa omassa navassa,että mitä lääkäri sanoi [&o]
Huippea,että tilasit dopplerin [:)].Sillä ainakin sitten saa kuunnella aina vaavin sydänääniä,kun pelko hiipii mieleen!
Auts..ei kuulosta nuo sinun kipusi mukavilta [&:].
Pitäisikö sun kumminkin soitella jo neuvolaan ja pyytää,että vaikka lääkäri tutkisi noi sinun kipusi?
MIMMU: Ihanaa,että siellä ollaan ihan lovena mammahousuihin [:D]
Jos sulla on todellakin H&M:n mammahousut,niin laita niihin äkkiä jokin extra-kangaspala persuuden kohdalle,ettei käy kalpaten [;)][:D].
Ei vaiskaan..ehkä mulla on vaan niin tukeva pylly,ettei mitkään tavalliset mammapöksyt riitä niihin [:D]
MIU: Ei muuta kun samaa kuin Mimmullekin [;)]..Extrapaikkaa persuukseen [:D]
LÄÄKÄRIKUULUMISET:
Eli verensokereista eka..Sisätautilääkäri sanoi heti suoraan,kun näki mun paastoarvot,että ovat liian korkeita ja vielä kun ovat jo näillä viikoilla jo tuota luokkaa.
No,ikäväkyllä tiesin sen jo itsekin.
Nyt hän sanoi,että ihan varmana tulen tässäkin raskaudessa saamaan insuliinihoidon [:(]
No,sitäkin jo osasin pelätä.
Kiitos geenejen..meinaten,kun mulla on tätä ongelmaa [;)]
Hengenahdistuksesta puhuin myös ja hän kuunteli keuhkot.Keuhkot kuulostivat tukkoisilta.Sitten hän pyysi yskimään ja sanoi,että ompa kumeen kuuloista.
Tuomiona oli,että torstaina menen yksityiselle verikokeisiin ja spirometriaan.
Epäilynä on astma?
Mullahan on nuorena ollut rasitusastamaa,mutta silloinkaan ei kyllä näin kovaa hengästymistä ja puhinaa ollut.Mullahan tämä alkoi keväällä..outoa?
Mullahan keväällä oli se suurentunut imusolmukekin vasemassa soliskuopassa ja nyt lääkäri halusi varmuudeksi myös noi verikokeet otatuttaa.
Hei,kukas tällä palstalla oli,jolla oli myös hengästymistä ja rasitusastmaa taustalla?
Vai muistanko nyt ihan väärin [8|]
(.) Eipä tänne muuta erikoista..huonoa oloa pukkaa,mutta sekään nyt ei ole uutta [;)]
Ehkä illalla jaskaisi mennä vielä sinimettään?Se ainakin rentouttaa sekä mieltä että vatsaa [;)][8D].
Tosin meillä noita sieniä on vielä vaikka kuinka ja paljon varastossa [:D]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 15+0