Elokuun höpötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huoh! Odottavan aika on pitkä. Ei millään jaksais odottaa, että pääsis kuuntelemaan sydänäänet. En tiedä onko tää jotain ensiodottajan normaalia pelkoa, mutta mulla on "hirveä" pelko jostain syystä siitä, että masussa ei ollakaan enää elossa. (Mun pelko varmaan johtuu suureltaosin laajalle levinneestä ihottumasta, mihin tk-lääkärit ei oo osannut sanoa mitään. Tässä odottelen samalla kiireellistä lähetettä ihotautipolille.)
Mitään vuotoja mulla ei ole ollut. Vähän normaaleja kasvukipuja vain. Ja ne vähät alkuraskauden oireetkin on hävinnyt. Maha tuntuu kasvavan (=kohtu työntää läskiä eteenpäin).
Heinäkuun vikalla viikolla oli ultra, jossa nähtiin käsiä heiluttava vauva ja kuultiin sydänäänet. Mutta siitähän on jo monta viikkoa! huoh!
Ensi keskiviikkona olisi seuraava neuvola. Jospa tää vajaa viikko menis äkkii. 

[:)] HELLOUTA [:)]

MIU: Ei heti kannata ajatella kauhukuvia raskausdiabeteksesta,jos janottaa [:)]
Raskaana ollessa nyt muutenkin janotus on kovempaa kuin tavallisesti [;)]
Mutta jos asia vaivaa sinua,niin kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää tädin mitata verensokeri.
Muahan ei janota oikeestaan yhtään sen enempää,vaikka mulla onkin häikkää sokereitten kanssa.

OMAA: Täällä ollaan paremmalla mielellä,vaikka joka paikka krenaa [;)]
No,ei nyt sentäs [:D]..Sokerit nyt vaan vähän heittelee ja nämä ah,niin ihanat raskausoireet senkus jatkuvat.
Joka päivä saapi vieläkin oksentaa ja aamupäivän jälkeen iltaan asti kärsitään päänsärkyä ja pahoinvointia.
No,tiistaina on menen yksityiselle noista sokereista ja samalla kysyn tästä päänsärystäkin.
Ei mulla ennen ole raskauksissa päätä särkenyt..höh.Mitä enemmän ikää tulee,sitä enemmän vaivat lisääntyy [;)][:D]

Eilen oli ihan järkyttävän ihanaa,kun käytiin sienimetsässä [:)]
Saatiin siis ihan hetkessä kori täyteen herkkutatteja [8D]
Illalla sitten vähän herkuttelin,kun mies paistoi osan sienistä rasvan ja sipulin kera [8D]
Pitäisi vielä tässä mennä sienimetsään,kunhan kerkeisi.
Menkäähän nyt muutkin sienimetsään [:)]

KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 14+3

Heh on se kiva kun kaikki tutut sanoo että kyl varmasti tulee poika mulle. Oon itsekin kyl sitä mieltä että kai se poika on.
Mut sen sit näkee rakenneultras..jos näkee.
Mut olot on ollu hyvät, ainoa kiusa on vaan viiltelyt tai sit jos tekee jonku äkkinäisen liikkeen niin kirpasee alavatsaan.
tänään tuli sit saatua äippävaatteita, farkkuja suurinosa :) tykkään farkuista.
Huomenna tulee sit 13 viikkoa :) nopeesti tuntuu tää aika jo nyt menevän vastahan mä tein raskaustestin :P

Heips pitkästä aikaa! [:)]

Mulla oli täällä sisko ja hänen 2v kuopus muutaman yön kylässä, ni en sitte kaikelta touhulta kerinny tänne lueskelemaan olleskaan. Mutta nyt oon lukenu juttunne ja taas kärryillä. [;)]

Yönsäde:
No jo nyt on oikeesti, että sinua vielä kidutetaan noilla oireilla!! Ei voi muuta sanoa, kuin taas kerran, että jospa ne loppuis vaan pian!!

Omaa:
Tosiaan vieraita oli meillä. Kävi aika raskaaksi tälle mammalle ku olin 6pvää putkeen töissä ja sitte vieraat tuli ja heti ekan vapaapäivän aamusta lähettiin Korkeasaareen ja keskustaa kiertelemään, tultiin vasta illasta kotio. Oli kyllä tavoistani poiketen ihan hullu päänsärky ja jouduin ottamaan muistaakseni raskauteni ensimmäisen särkylääkkeenkin. [8|] Onneks kunnon yöunet autto. [:)]
Sit ostin hm:ltä mammahousut ja -paidan, ihanaa kun on nyt taas järkevän näköset pitkät housut, jotka mahtuu päälle. [:)] Lähti sieltä kyllä aika paljo vaatetta myös Myttyselle, ja tänään kävin vielä kirpparilta kassillisen, kun löyty niin hyvin. Esim. kevyemmän puvun kevääksi löysin, laatupuku halvalla. [8D] Vitsi, en osaa yhtään ihteeni hillitä! [8|] [:D]
Nyt olen kaupoissa saanut ensimmäiset katseet masun takia. [:)] Jos laittaa tietynlaiset vaatteet, niin iltapäivällä masu alkaa olla jo aika kookas. [;)]
Neuvola-aika on nyt sitte ens viikolla, jee!! [8D] Onhan tätä ootettuki aika kauan.

Hyvää vointia mammat! [:)]

[:)] TERVEISET RETKELTÄ [:)]

MIMMU87: Hellouta ja tervetuloa takaisin
Tänään en ole oksentanut..jee.Kyllä tämä tästä [;)]
Do diin..siellä on shoppailtu oikein kunnolla [:D]
Tuolla menolla,kun teet vaateostoksia,niin joudut pian laittaa miehesi vaatteet vintille,kun valtaat miehen vaatetilat vauvanvaatteille [;)] *vitsi vitsi*

OMAA: Tänään en siis ole oksentanut..jee [:)]
Ja ihan sen kunniaksi lähdettiin ajelemaan aamusta klo.7 Helvetinjärvelle [:)].En tiedä,että tietääkö kukaan täällä kyseistä paikkaa?
No,kumminkin siellä käveltiin reittiä pitkin kohti Helvetinkolua.Helvetinkolulle kiivettiin..ei tietenkään mitään polkua pitkin [:D],vaan sitä kapeaa jyrkännettä pitkin ihan sinne ylös asti..hui.Ei muuten,mutta minäkun kärsin pyörrytyksestä ja korkeanpaikan kammosta,niin oli aika kauheeta sinne kavuta.Niin ja kankeetakin jo nyt [&o][:D]..mies sai yhdessä välissä työntään emännän pyllystä,että emäntä pääsi kiveltä kivelle.
Jeps,ihanaa oli.Ainoa huono puoli on tuo,että näköjään tämä on sääntö kuin poikkeus,että monen tunnin peräkkäisestä kävelemisestä/seisomisesta mulle tulee kipeitä suppareita ja pieni määrä ruskeeta vuotoa.
No,supparit kyllä kesti vähän aikaa eikä enään ole vaivannut,niin en vieläkään ole huolissani [:)]

NYT ON HUIPPE OLO NIIN FYYSISESTI JA HENKISESTI [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
KAIKILLE MUILLEKIN HUIPPEE OLOO [;)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 14+4

Heips!

Mulla kans outoa kipua ollut mahassa navanseudulla. Välillä sellaisia inhottavia vihlauksia, jotka melkein vie jalat alta, mutta kestävät vain hetken. No, tässä yhtenä päivänä tarvoin metsässä koko päivän, epätasaista maastoa ja ei menty mitään polkuja pitkin. Sen jälkeen alkoi mahaan sattumaan[:@]. Kipu oli ihan yhtenäistä koko loppupäivän. Ei helpottanut edes vaikka menin pitkäkseni. Olin tosi kipeä ja pelkäsin onko kaikki hyvin. Nappasin yhden särkylääkkeen ennen nukkumaan menoa. Sitten aamulla kipu oli poissa. Ajattelin, että olisiko ollut näitä kohdun venymiskipuja, jotka rasituksesta alkoivat. Oon ihan ihmeissäni, kun edellisessä raskaudessa ei mitään tällaisia ollut. Nyt tietty kaikki epämääräiset tuntemukset säikäyttää.

Olen kyllä jo jonkin aikaa ollut tuntevinani vauvelin liikuskelua mahassa, sellaista pientä kutitusta alavatsalla[:)]. Jännää... ekassa tunsin liikkeet muistaakseni vasta joskus viikoilla 19-20. Joten eiköhän siellä masussa kaikki ole kunnossa.

Paha olokin on alkanut helpottaa ja ruoka maistumaan[:)]. Väsymys vaivaa edelleen ja nyt iski ensimmäinen flunssakin kaupan päällisiksi. Mutta kyllä tämä tästä!

Hyviä vointeja kaikille!

[:)] MOIKKA MOI [:)]

SUKRIS: KIITOS peukutuksista [:)]
Tämäkin päivä ollaan oltu oksentamatta,joten jatka lisää sitä peukutusta [;)][:D]
En minä vielä näin pienistä suppareista hätäile [:D].Sitten jos kipeitä suppareita alkaisi tulemaan levossa tai mukaan tulisi kunnon verenvuotoa,niin sitten olisin jo paniikissa.
Nämä ovat vielä tällaista pientä [;)]
Mullahan on jännä juttu,kun mulla ei tule yhtään kipeitä suppareita vaikka kuinka nostelen ja kantelen painavia juttuja täällä.Eikä yhtään suppaile,vaikka joka päivä teen ihan normaaleita raskaita töitäni täällä.
Tuo patikointi monta tuntia putkeen laittaa näköjään vain nyt meikäläisellä näitä kipeitä suppareita aikaan [8|].
Täällä myös on tuota vihlontaa ja nippailua enimmäkseen íhan tuossa häpyluun yläpuolella sekä oikealla nivusessa.Ne ovat ihan normaaleita kasvukipuja/repäisykipuja/kohdunkannattimen venymisestä aiheutuvia kipuja.Ainakin siis minulla [:)].
Ja sinä odotat esikoista,niin sulla ei vielä masu ehkä kasva niin kohisten näinä alkuviikkoina kuin meillä uudelleen synnyttäneillä?
Eiköhän sinulla kaikki ole hyvin!!
Koitahan jaksella [:)]

(.) Meikäläinen täällä nyppii hirvikärpäsi päänahasta ja paidan alta [:'(]
Oltiin tänään sienimetsässä jälleen koko perhe.Ja noita ihania hirvikärpäsiä kyllä oli paljon.
Niitä on ihana noukkia joka paikasta pois..yök.
Mutta mukavaa oli [:)]..niin ja herkkutatteja löytyi jälleen ja paljon [:)]

KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 14+5

jenska mä uskon että dopplerin käyttö on täysin turvallista [:)] tässä yks "juttu" aiheesta : http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Raskaus/Sydanaanien-aarella/

tulin vaan nopeesti kommentoimaan, on laiskottelu pvä menossa, sitä jatkamaan[:D]

jaahas [;)] se olisi taas uusi viikko uusine kujeineen [8D]

16 vko näköjään tuli täyteen [:D][:D]

en tiedä mutta olen ihan sieluni voimissa, vaikken saa nukutuksi öisin kunnolla. vetelen sitten päikkäreitä työpäivän päätteeksi ja muuten voisin touhuta taas koko ajan jotain.

eipä kait ihmeelistä, tein taan vkl-kirppari löytöjä vauvoille.
[;)][;)]

myy77 eli sulla alkaa nyt 17. viikko? [:D] Täällä tänään 16+0, hirveesti liikkeitä ooteltu mutta ei vielä mitään kuulu.. :/ onko siellä hipaisuja edes tuntunut?

Onko muilla ollu ongelmia muistin tai näön kanssa? Mulla on muisti heikentyny ihan oudoksi, muistan tapahtuneen semmosia asioita välillä mitä ei todellakaan oo tapahtunu (siis ihan pieniä juttuja), mutta silti tosi outoa.. Kaverilla oli kyllä loppuraskauden aikana huonomuistisuutta, ei välillä muistanut ihmisten nimiäkään [:D] Sitten tuntuu että joutuu tietokoneen näytössäkin nenä kiinni olemaan että mitenkään näkee tekstejä, ja sitten tulee pääkipeää niin on jääny tämä koneellaki olo vähän vähemmälle.. Ennen ei oo kumpaakaan ongelmaa ollut, ja näkökin on aina ollu erittäin hyvä.. Sokeutuuko tässä raskauden takia [:D] [:D]

myy77: tiedän tasan tarkkaan tunteen!

Itsekin on ihan tööt kun tulee kotiin töiden jälkeen. Nyt on taas pieni tappelu menossa pomon kanssa. Olen töissä siis amerikkalaisessa firmassa. Olen suurasiakasmyyntipäällikkö, eli ei käytännössä ole työaikaa (vaan maksimituntimäärä). Nyt kv-pomot haluavat videokonferenssin klo 16 - 19. Se olis klo 14 - 17 heidän aikaa, eli ihan normiaikaa. No meikäläinen lähtee yleensä kotiin klo 16, tai jos tulen asiakkaalta saatan jo olla himassa silloin. Ja seuraava askel on suoraan sohvalle ja päikkärit. Olen ihan naatti.

Eli, kieltäydyin videokonffasta (jos olisi puhelinkonffa voisin osallistua kotoa, puolinukuksissa) johon pomo sitten vaan sanoi: tulet paikalle. EN TASAN TARKKAAN TULE [:@]! jotain järkeä sentään! En vaan pysy hereillä, ja jos mun pitää vielä sen jälkeen vielä ajaa n 20 km kotiin niin pelko on suuri että nukahdan rattiin.

Argh! Sorry, piti avautua jonnekin [:)]

Hej! [:)]

Yönsäde:
Joo, pitää tosiaan varmaan tehä kohta vauvan vaatteille tilaa, ja nimenomaan miehen vaatekaappiin. [:D] [;)]
Hyijyi kamalia hirvikärpäsiä! [:'(] Nyt taitaaki olla niiden kulta-aika, eikös ne syyskuun tienoilla oo enimmillään? [:'(]
Täälläkin peukutellaan sun oksentamattomuudelle! [;)] Jospa nyt tulis jo kolmas päivä ykäilemättä. [:)]

jenska:
Täältä jostain muulta palstalta näin (en kyllä muista kuollaksenikaan tarkasti, että mistä), kun joku oli laittanu linkkiä tuosta dopplerin käytöstä. Se oli joku englannin kielinen teksti, siinä oli, että koska ei oo niin tarkkaan tutkittu, niin suositellaan vaan yhtä kertaa viikossa kuunneltavan. Kun taas wastis oli löytäny tuon toisen, ihan kotimaisen linkin, joten ota näistä nyt sitten selvää. [:)] Voihan sitä neuvolasta kysellä, jos se painaa mieltä...

Omaa:
Nyt oon muutamana aamuna sängyssä köllötellessäni tuntenu Myttysen monotuksia ihan sarjoina. <3 Aiemmin oon tuntenu liikkeitä oikeestaan vaan istuessa. Ja tänään se varmaan venytteli, kun tuntu semmonen pitkä työntö tuossa kohdun yläreunassa. [:D] Huomenna alkaiski jo sitte 19. viikko, sitä neuvolaa täällä ootellaan ihan malttamattomina! [:)]

Maanantaita!

dreamer88 Joo, aika menee tosi nopeesti. Mutta sitten se rupeaa matelemaan. Alussa keskittyy siihen, että tulee se 12vko täyteen. Sen jälkeen madellaan, että tuntisi liikkeitä... Kyllä on malttamaton mutsi täällä [:D]

ssalla Mulla ainakin pätkii. Puhuttelin yhtä treenikaveria Tuulaksi viikko sitten, ja vasta sunnuntaina tajusin, että Leenahan se on! Näössä en ole huomannut muutoksia - vain ulkonäössä * hehheh *

Jenni74 Hyvä kun avauduit! Pystyisitkö osallistumaan vain puhelimitse videon sijaan? Entä jos olisit saikulla? Mullekin pomo totesi - puolileikillään onneksi - kun totesin, etten mä varmaan ota Ruotsin projektia (käynnistyy loppuvuonna), koska en saa sitten enää lentää. Totesi vaan, että: "Meneehän sinne laivoja päivittäin" [:@]

mimmu87 & Yönsäde Meillä (lue: mulla) ei vielä ole vauvatavarat vallanneet paikkoja, mutta mies rupesi ennakoimaan. Eilen illalla surffailtiin sohvalla erilaisia varastointiratkaisuja autotalliin. Lisäksi perjantaina mies kysyi, onko ok, jos tekiskin varastosta "Mancave":n? Saisi kuulema omaa rauhaa, ja mä saisin kodinhoitohuoneen, kun yksi makuuhuoneista (miehen työhuone) vapautuisi. Totesin vaan, että sittenhän me ei nähdä enää koskaan, kun kyhjötät siellä luolassas'. Mä voin kuulema aina pitsataksista päätellä, onko mies kotona vai ei [:D][:D][:D]

jurputusta... Viime viikolla käyttöön vihityt kivat H&M:n perusmustat mammahousut ratkesi persauksista taskun vierestä. Huomasin vasta kun otin pesukoneesta. *tuttaa!! Oliskin ollut saumasta, niin sais korjattua. En tiedä pitäiskö kirjoa jokin takamuskuvio vai mikä auttais. Nyt ei oo yksiäkään mukavia housuja - vanhat lannefarkut onneksi menee päälle.

Mul onneksee on ratkennut toi mammahousujen hankinta pulma. Sain siskon kaverilta ison nipun farkkuja jotka oli just siitä mahan kohdalta sen verran isoja että menee koko raskausajan päälle. Ja viel kaikki merkkifarkkuja itsellä ei oo ikinä varaa ostaa merkkifarkkuja. Onpahan ainakin siistit farkut joka hetkeen.
Viel pitäis hankkia masutuubit talven varalle ja paitoja, jollen halua että omat paidat venyy mahan kohdalta muodottomaks.
Kylhä sitä vois itekin tehdä masutuubit mut mun ompelutaidol ei onnistu, taidan nakittaa mun siskon siihen hommaan kun kummiski on taitava käsistään :D

Huoh illasta kun kävin nukkuu niin jo oli pirun kipee vatsa. ehkä johtuu siitä että vedin vähän liian kovalla vauhdilla lenkillä.
Kyl kaikki kirosanat kyl kuuluu sängystä kun yritin löytää jonkun sopivan asennon missä ei tuntuis niin pahalle. Kyl tais tulla kirottua mieski siinä samas vaikka ei kylläkään ole syypää siihen että vedin lenkillä liian nopeeta tahtia.

Miu79: Oliko ne uudet? Vie ihmeessä takaisin kauppaan! Harmi sinänsä. [:@]

ssalla: Kysytkin vielä, mitä?! Ai mikä päivä missä, kuka? Mulla ainakin keskittymiskyky ja muisti ihan kuutamolla..

Yönsäde: Jatkan kadehtimista...Helvetinkolu on aivan UPEA paikka, pari kertaa olen käynyt, wau. Ja nuo herkkutatit, voi ei. Mistä ihmeestä lähden koluamaan niitä täällä keskellä kaupunkia..[&:] [;)] Mulla myös pitkät kävelyt aiheuttaa kipuilua, ja esim. kantapäät (?!) tulevat aivan älyttömän kipeiksi..Ja siis samoilla kengillä kuljen kuin aina. Ei tällaista onkelmaa oo ennen ollut. JEEE! Oksuttomia päiviä siellä, peukut pystyyn!

(.) Päänsärky oli poissa yhden päivän..Niskat niin jumissa, ettei saata päätä kääntää, ihmekös tuo, että särkee. Kaveri yritti hieroa ja sanoi, että ovat kuin kilvet nuo hartiat. Hohhoijjaa. Närästystä olen saanut jota kuinkin pidettyä loitolla asidofilus-bifidus-jugurteilla, mutta niistä tuleekin sitten ilmavaivoja laktoosin takia. Suo siellä, vetelä täällä. Tissit vaan kasvaa, uudet, melkein käyttämättömät liivit alkaa tosissaan käydä pieniksi, kun kaverit joutuu huomauttelemaan, et nännit näkyy paidan läpi. [:D] Mutta hitto, mistäs polkaisen budjettia taas uusiin..? Erikoisliikkeet ovat ainoa paikka, mistä voin nyt löytää sopivaa kokoa. [:@]

Jotain kivaakin!! Sain taas mamafarkut- ja hameen ystävältä ja nyt alkaa tuntua, että on päälle puettavaa, kun ovat ystävät tulleet hätiin äitiysvaatteiden muodossa. Masua ei saa tungettua enää oikein tavallisiin kamppeisiin. Oli se sitten sitä läskiä ja sisuskaluja, mitä pikkuinen työntää edellään, niin vauvamahahan se on silti. [;)] Hipsuja on tuntunut aina välillä. Sitten kun on ne kerran huomannut, sitä meinaa olla heti huolissaan kun ei tunne lisää, vaikka näillä viikoilla tuntuu hassulta että on vielä mitään..!

Viidennellä kuulla ollaan, juhuu!!!

Moro kaikille [:D]

Siirryn suoraan omaan napaan: Mä tunsin toissailtana Köpin liikkeet ekaa kertaa kunnolla <3 olin käymässä maate, niin kaamee sarjatulitus "töks töks töks" tuntu mahassa [:)] .. Oon mä muutamaan otteeseen tuntenu jotain pientä "kuplan puhkeemista" masussa, mut nyt ihan kunnon mylläys [:D] Ja sama sit eilen kun tulin töistä ja painuin päikkäreille "töks töks töks".. Sellasia teräviä töksyjä.. Ei kai ne nyt muutakaan voi olla [8D] ??

Massukin näkyy jo [:)] Ihanaa!!

Moikka!

En ole tuntenut vielä liikkeitä/potkuja. Kovasti niitä jo odotellaan [:)] ja varmasti olen aivan sanaton kun niin käy.
Vielä 5 viikkoa rakenneultraan ja 7 viikkoa neuvolaan. Alkais nyt tuntua niitä potkuja vain´niin tietäis et kaikki on varmasti kunnossa. Vaikken epäile kyllä yhtään ettei olisi.

Pahin turvotus on lähtenyt vkl aikana ja vauvakumpu jäänyt, jee[;)]. Oli la pahoinvointia mut muuten oon voinut ihan hyvin. Aloin taas kävellä töihin ja takasi, tuntuu et auttaa heräämiseen aamuisin.

Töissä sitä samaa rataa, eli rauhas mennään eikä meinata!

Tsemppiä kaikille odottajille ja pidetään mieli korkealla kaikista kivuista ym. huolimatta!! Pian on pikkuiset täällä.

[:)] HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA [:)]

SSALLA: Sulla on RADE [:D]..eli Suomeksi RASKAUSDEMENTIA [:D]
Se on tuttu juttu mullekin ja varmaankin kaikille raskaana oleville [;)]
Älä siitä ole huolissasi [:)]..Se alkaa helpottamaan sitten,kun vauva kasvaa teini-ikäiseksi [;)][:D].Mutta silloin voikin jo tulla tilalle normaali ikädementia [;)][:D] *vitsi vitsi*

MIMMU87: Voit sitten suosiolla laskea peukut..Täällä oksenneltiin jälleen tänään [:'(]
Meinasin jo ihan oikeesti,että pääsin siitä Ykän persiistä eroon,mutta kakat sentäs.
Muta saimpa nauttia kaksi päivää Ykätöntä päivää..edistystä edistystä [;)]
Kyllä se tämä syyskuu on pahinta hirvikärpäsaikaa [:'(]
Oi joi..Olet jo tuntenut Myttysen kunnon monotuksia..ihanaa
Tsemppiä huomiseen neuvolaan ja heti sitten tulet kertomaan kuulumiset [;)]

MIU79: No voihan housut,mitä menivät tekemään [:'(]
Onneksi sulla sentäs ratkesi pesukoneessa ne eikä päällä,kuten eräällä [&o][&o]
Joo,silloin kun odotin Kakkosta,niin mulla oli päällä sellaiset myöskin H&M:ltä ostetut mammahousut.Olin silloin viimeisilläni.Mentiin kauppaan.Ja siellä kyykistyin hyllylle...kuului vain räts.Voi hemmetti..koko persus aukesi [&o][8|].En tiedä,että onko muo hävettänyt ikinä niin pajon kuin silloin,kun koko mun persuus oli "levällään" eli siis ne housut repesivät ihan totaalisesti niin,että koko sauma oli auki [:D].
Mies jäi jatkamaan ostoksia,kun minä juoksin..lukekaa:lyllersin autolle.

MAIZA: JEE..Sinä tiedät Helvetinkolun [:)][:)]!!
Siis se on ihan mahtava paikka [:)].Ainoa vaan,että muo oikeesti pelotti kiivetä sinne ylös niitä lohkareita ja jyrkännettä pitkin,kun tämä pyörrytys ja korkeanpaikan kammo mulla on ihan valtava.
Herkkutatit ovat ihan ykkösiä kanttarellien kanssa [8D][8D]
Täällä meillä niitä on niin paljon,että ihan myyntiin asti saataisiin.Nythän täällä Pirkanmaalla noita herkkutatteja ostettaisiin Italiaan ja niistä maksettaisiin se 5 euroa kilolta [:)].Ja tämä tulohan olisi ihan verotonta [:)].
Mutta meiltä on niin hemmetin pitkä matka lähimpään ostopaikkaan,ettei millään aika riittäisi sinne lähteä [&:].
Heh..sun pitää tulla meille retkelle ja käydä samalla tuolla herkkusienimetsällä [;)]
Onnittelut mammavaatteista..hienoa [:)]
Ja onnea hipaisuista [:)]

(.) Mitäs tänne..Tänään taas sain vieraakseni arvon herran Ykän,joka oli niin ikävöinyt meikäläistä,että päätti palata takaisin vanhan ystävänsä seuraksi [:@][;)]
No,positiivisesti kun jälleen yrittää ajatella,niin enintään enään 25 viikkoa tätä olotilaa [;)]

Huomenna on klo:13 sisuslääkäri.Tulen sitten kertomaan lääkärikuulumiset,kunhan kerkeen.

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 14+6

Heippa Kaikki tasapuolisesti ! [:)]

Jopas on ennättänyt sattua ja tapahtua. Se olisi viikko ja toinen neuvola kerta kutsuis :) 6.8 oli tuo varhaisultraääni, ja siellä se peppua nosteli ja oli oikein menevää sorttia. Sydänääniäkin kuunneltiin ^^

Lueskelin tuossa ettei Hyvinkäälle otettu ultraan vuodon takia. Itselläni oli vuotoa olikohan vkolla 9+4. Menin päivystykseen, käännytti takasin (vuotoa tuli aika hyvin) sano se päivystyksenheepo et "Joo, kesken se on menny jos vuotoa on ilmaantunu, mut tos ois toi numero tonne synnärille ni voit kysellä siltä jos tuntuu.

Me sitte ukon kanssa käveltiin suoraan synnytysosastolle, painettii nappia ja johan tuli kätilö. Anto vino pino papereita täytettäväks ja päästiin katsomaan oliko siellä vielä ketään. Olihan siellä :)

Mulle tarttu eilen kaverilta muutama säkillinen vauvanvaatteita (56cm-74cm) ^^ Neutraaleja enimmäkseen :) Sitterikin tarttui mukaan :) Lupasin miehelle et nyt saa hetkeksi jäädä vauvalle ostelut :P

Yönsäde:
Toin itseäni ilmi hieman vaikeaselkoisesti, eli siis huomenna vaihtuu viikko, mutta neuvola ei suinkaan ole vielä huomenna (valitettavasti), vaan torstaina. [:)] Sitä siis odotellessa.

Christina_:
No jopas on ollu törkee tuo päivystysihminen, ku on suoraan sanonu, että kesken menny. [:@]  Onneks saitte kuitenki asiaan selvyyden, ja kaikki nyt sitte hyvin! [:)]

rötkikselle onnittelut ekoista potkuista. <3

Maiza:
Minä en oo vielä joutunu tissiliiviostoksille, oon vaan ettiny mahollisimman korkeekuppisia liivejä kaapista. [:)] Tissit kyllä pallommat, painavammat ja kiinteemmät, mutta eivät varmaan vielä hirveesti kasvaneet. Sun pitää varmaan vaan kerralla ostaa kunnon kokoset, että mahtuuvat ainaki. [:D] Mutta ei liian isotkaan kyllä oo hyvät. Mahollisimman korkeet kupit jos on, niin sit ei tursu täytteet sieltä yli niin helposti. [:D] Minäki joudun menemään erikoisliikkeeseen, kunhan nää tästä alkaa kasvaa. Toivottavasti ei ihan vielä kuitenkaan, etten kovin monia joudu ostamaan raskausaikana.

Omaa:
Oon nyt ihan rakastunu näihin mammahousuihin. Toivottavasti nää ei nyt sit repeä ihan heti. [8|] [:-] Hm:n tunnettua laatua kun ovat. En taida uskaltaa pestä ollenkaan, saatika sitte pyllistellä näillä. [:D] [;)] Olin neljä päivää vapaalla, ni nyt töissä kaikki sitte ihmettelee, että oonpas kasvanu sillä aikaa. [:D] Liekö vaatteilla vähä merkitystä siinäki.

Takaisin