[:)] HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA [:)]
SSALLA: Sulla on RADE [:D]..eli Suomeksi RASKAUSDEMENTIA [:D]
Se on tuttu juttu mullekin ja varmaankin kaikille raskaana oleville [;)]
Älä siitä ole huolissasi [:)]..Se alkaa helpottamaan sitten,kun vauva kasvaa teini-ikäiseksi [;)][:D].Mutta silloin voikin jo tulla tilalle normaali ikädementia [;)][:D] *vitsi vitsi*
MIMMU87: Voit sitten suosiolla laskea peukut..Täällä oksenneltiin jälleen tänään [:'(]
Meinasin jo ihan oikeesti,että pääsin siitä Ykän persiistä eroon,mutta kakat sentäs.
Muta saimpa nauttia kaksi päivää Ykätöntä päivää..edistystä edistystä [;)]
Kyllä se tämä syyskuu on pahinta hirvikärpäsaikaa [:'(]
Oi joi..Olet jo tuntenut Myttysen kunnon monotuksia..ihanaa

Tsemppiä huomiseen neuvolaan ja heti sitten tulet kertomaan kuulumiset [;)]
MIU79: No voihan housut,mitä menivät tekemään [:'(]
Onneksi sulla sentäs ratkesi pesukoneessa ne eikä päällä,kuten eräällä [&o][&o]
Joo,silloin kun odotin Kakkosta,niin mulla oli päällä sellaiset myöskin H&M:ltä ostetut mammahousut.Olin silloin viimeisilläni.Mentiin kauppaan.Ja siellä kyykistyin hyllylle...kuului vain räts.Voi hemmetti..koko persus aukesi [&o][8|].En tiedä,että onko muo hävettänyt ikinä niin pajon kuin silloin,kun koko mun persuus oli "levällään" eli siis ne housut repesivät ihan totaalisesti niin,että koko sauma oli auki [:D].
Mies jäi jatkamaan ostoksia,kun minä juoksin..lukekaa:lyllersin autolle.
MAIZA: JEE..Sinä tiedät Helvetinkolun [:)][:)]!!
Siis se on ihan mahtava paikka [:)].Ainoa vaan,että muo oikeesti pelotti kiivetä sinne ylös niitä lohkareita ja jyrkännettä pitkin,kun tämä pyörrytys ja korkeanpaikan kammo mulla on ihan valtava.
Herkkutatit ovat ihan ykkösiä kanttarellien kanssa [8D][8D]
Täällä meillä niitä on niin paljon,että ihan myyntiin asti saataisiin.Nythän täällä Pirkanmaalla noita herkkutatteja ostettaisiin Italiaan ja niistä maksettaisiin se 5 euroa kilolta [:)].Ja tämä tulohan olisi ihan verotonta [:)].
Mutta meiltä on niin hemmetin pitkä matka lähimpään ostopaikkaan,ettei millään aika riittäisi sinne lähteä [&:].
Heh..sun pitää tulla meille retkelle ja käydä samalla tuolla herkkusienimetsällä [;)]
Onnittelut mammavaatteista..hienoa [:)]
Ja onnea hipaisuista [:)]
(.) Mitäs tänne..Tänään taas sain vieraakseni arvon herran Ykän,joka oli niin ikävöinyt meikäläistä,että päätti palata takaisin vanhan ystävänsä seuraksi [:@][;)]
No,positiivisesti kun jälleen yrittää ajatella,niin enintään enään 25 viikkoa tätä olotilaa [;)]
Huomenna on klo:13 sisuslääkäri.Tulen sitten kertomaan lääkärikuulumiset,kunhan kerkeen.
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 14+6