Juu mä kans itseksini ajattelin, kun tosta navan ympäriltä on vatsa pyöristynyt, niin eihän se vauva siinä kohtaa kasva, vaan se työntää sen muun materiaalin ylöspäin joka saa sitten mahan pullottaan, eikö niin?
Mä tosiaan vaihdoin työpaikkaa kuun vaihteessa, ja koeaika on sen 2kk. Päätin olla kertomatta raskaudesta ennen kun koeaika loppuu (1.10) silloin on rv 21 tai 22... että tuota saa nyt nähdä miten käy, pysyykö piilossa. Ostin kyllä sellasia paitoja jotka vähän piilottaa masua, j nyt on hyvä kun tulee kylmemmät ilmat niin saa laittaa vähän enemmän päälle. En kerro siksi, koska hain työpaikkaa jo ennen kuin tiesin raskaudesta ja koskaan ei tiedä miten nämä firmat suhtautuvat asiaan, ja kaiken lisäksi mut on helppo heivata ulos kun olen vuokratyöfirman kautta.
Palkka on niin paljon parempi että äitiyspäivärahakin nousee melko paljon kun lasketaan 6kkn tuloista. No varmasti kaikki menee hyvin, nää ukot täällä on sellasia puusilmiä ettei varmasti huomaa:)
Nyt kun vaan jaksais olla täällä vuoden loppuun, en ehkä olis vaihtanut jos oisin tarkemmin tienyt millaiseen duuniin sitä tullaan, pelkän rahan takia vaihdoin, mutta ehkä se oli virhe, edellinen duuni oli kuiteskin ihan mukavaa. No mutta dollarin kuvat silmissä painetaan vielä ainakin jouluun asti! Jään aikasessa äityslomalle, mitä pikemmin sen parempi.. vaikka se tietty on pois siitä toisesta päästä.
No tulipas juttua, ihan omaksi terapiaksi kirjotellaan [:D]
Jaksamisia mammat![:)]