[:)] TIISTAIN HÖPÖTYKSIÄ [:)]
TIPSI: KIITOS

Kyllä nämä oireet helpottavat viimeistään synnytyksen jälkeen [;)]
No voihan hammas,että mitä meni tekemään [&:]
Tseppiä huomiseen hamppuun [:)]!!
Mulla on myös syyskuussa aika hamppuun..pieni reikä on tuossa yhdessä hampaassa ja se paikataan sitten.
Meillä hammaslääkäri sanoi,ettei puudutetta anneta ennen rv12,mutta sen jälkeen sen voi hyvin antaa [:)].
VIBE: Mulla on ihan joka raskauden alussa ollut julmetonta turvotusta pötsissä [:-],joka on sitten laskenut jossakin vaiheessa.
Nyt mulla on viikkoja 14+0 ja turvotus on hävinnyt,mutta jäljelle on jäänyt kyllä ihana vauvamasu [:)]
Eli kyllä mulla ainakin tuo julmeton turvotus on ollut aina ihan normaalia [;)]
MIMMU: KIITOS

Sitten kun tuosta meidän Rikusta aika jättää,niin sitten ajattelin sitä papukaijaa katsella.
Toivottavasti siihen menee vielä pitkä aika..Tuo meidän Riku on niin ihana kaveri [:)]
No voi sentäs..Älä nyt vaan siellä itseäsi soimaa tuon äitiysloman takia *rutistaa* [:)]
En todellakaan usko,että työnantajasikaan sinusta mitään pahaa ajattelee!!!
Hänkin on varmaan onnellinen teidän puolestanne [:)]
Heh..aika sattumaa [;)]..Teidän Myttynen oli meidän Minin kanssa ihan saman kokoinen np-ultrassa ja myös meidän Mini potkii kokoajan tuonne vasemmalle puolelle [:)].
Onkohan ne sukua keskenään..heh heh [;)][:D]
SUKRIS: Hyvä hyvä [:)]
Teit aivan oikein,kun annoit painavat työsi muille [:)][:)]
Varmasti jokainen ymmärtää hyvin,että olet raskaana ja sinun on syytä välttää raskaiden taakkojen kantelua.Varsinkin,kun masusi on kipuillut.
Kuinkas muuten nyt..onko mahaan vielä sattunut?
Mulla vissiin vain on tämä kiva taipumus näihin rankkoihin olotiloihin raskaana ollessa [;)][&:]
Joka raskaus on ollut tällaista,tosin ei kyllä enään tässä vaiheessa oireet ole pahentuneet,kuten nyt on [8|].
No,kyllä tämä tästä helpottaa kohta *toivoo hän,joka ei vielä ole irtaantunut toivosta* [;)]
Toivottavasti sulle nyt ei enään mitään pahoja olotiloja sinne tule [:)]!!
OMAA: Tänään olin siis neuvolassa ja siellä oli kaikki hyvin [:)]
Paino oli alusta laskenut sen 2 kiloa,mutta nyt on neljässä viikossa ruvennut painoa tulee vähän takaisin eli huimat 800g..jee [;)]
Kohta sitä painoa tuleekin oikein rytinällä takaisin [:D][:D]
SYDÄNÄÄNET kuuluivat ja ihanaa oli niitä jälleen kuunnella [:)][:)]
Ainoa kakka puoli oli se,että sain taas itselleni verensokerimittarin eli joudun mittailemaan joka aamu tuota paastoarvoa [:(][&:].
Mulla siis on tuo paastoarvo ollut jo ennen raskautta yli viitearvojen,mutta ruoan jälkeiset arvot matalat eli matalammat kuin paastoarvo,mikä on todella outoa [:-]?
Eli mun ei tarvi mittailla noita ruoan jälkeisiä arvoja ollenkaan,koska ne eivät nouse,vaan laskevat,vaikka söisin mitä!!
Eli tässäkin raskaudessa sitten ollaan sormenpäät rei'itettyinä.
No,pientähän tuo on..mutta ainahan se vähän harmittaa,kun ei ymmärrä,että mistä johtuu moinen paastoarvojen heittely [8|]?
Mutta häppi häppi olen,kun kaikki muuten oli ok neuvolassa.
Seuraava aika on tasan 4 viikon päästä eli rv 18+0 ja silloin saan myös ajan rakenneultraan [:)]
Ihanaa vointia kaikille [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 14+0