Elokuun elot

Nukutteko päikkäreitä? Mä en osaa nukkua päivällä ja yöunetkin jää välillä vähäisiksi. Oon kyllä omaan väsymykseen veikannut tätä ilmaa. Ukkosella tulee yleensä aina kova väsymys ja eilen särki päätä. Yöllä tuli sitten rankkasade ja salamat välkkyi. Onneksi poika ei vielä osaa pelätä ukkosta, nukkui vaan tyytyväisenä.
 
Mä välillä nukun, mutta se vaikuttaa sit yöuniin ja on vielä vaikeempaa yöllä nukahtaa..
 
Mä en pysty ottaan päikkäreitä. Ensinnäkin oon altis saamaan unihalvauksen päikkäreitä yrittäessäni joten ei kiitos. Sitten illalla nukkumaan ajoissa jos jotain
 
Nukuin alussa, mutta nyt en enää osaa tai pysty. Monesti yritän kun olen tytön kanssa kaksin, mutta joko se nukkuu liian pinnallista unta ja vaatii koko ajan nukuttamista, tai sitten en saa itse unta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
En pysty. Tyttö nukkuu korkeintaan 15-30 minuutin pätkiä päivällä ja aina kun Typy nukkuu niin mie siivoan tms.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Jos väsyttää niin kahvi korjaa

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Jos kovin väsyttää niin aamupäivän päikkäreille saatan mennä likan kaveriks mut harvemmin nykyään. Mut meillä nyt nukutaan pääsääntöisesti niin hyvin yöt et ei usein tarvii päikkäreitä...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä nukkuisin, jos pystyisin. Poika nukkuu vain joko sylissä tai liikkuvissa vaunuissa ja autossa. Joskus harvoin jos saa nukkumaan jotenkin muuten, en osaa rauhoittua kun meillä päiväunet ei yleensä kestä puolta tuntia kauempaa.
 
Tekis mieli nukkua, mut en oo koskaan oikein osannut. Ja nyt varsinkin kun ei nämä kaks aina nuku yhtä aikaa vaan saattaa käydä niin että kun toisen saa nukkumaan niin toinen herää. Ja jos nukkuukin yhtäaikaa molemmat, niin on vissiin pakko juoda kuppi teetä ja lukea/täyttää ristikkoa tai olla muuten vaan rauhassa. Ei muka osaa tuhlata omaa hetkeä nukkumiseen :) vaikka se ois joskus tärkeetä kun ei oo mitään järkeä olla silmät ristissä ja toivoa et molemmat nukkus mahd. pitkään :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
On kyllä vaikea saada mitään päivisin tehtyä alusta loppuun kun koskaan ei tiedä kauan poika sillä kertaa nukkuu. Meillä on remppa kesken ja vähän haastavaa tämä ajankäyttö. Omatunto soimaa jos pojan jättää yksikseen leikkimään pidemmäksi aikaa.
 
Toi on kyllä hankalaa kun ei tiedä kauanko vauva nukkuu..mulla usein käy niin et jään kattoon nukahtaako kunnolla ja sit hups keikkaa oon kattonu tunnin ja sit poika herää..ja hyvin ois ite kerenny tekeen jotain, mut se ajatus jos se herää..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä nukuin viime yönä n. 11 h kun olin pikkasen väsynyt. Heräsin puoli seiskalta tytön kanssa ja puoli kasi sain uudestaan unille ja jatkettiin yhdessä 10.15 saakka.
 
Tää mamma sai viime yönä nukkua oikeen kunnolla. Poika nukku reilu 13h yöunet :D toki syötöt välissä, mut silti..nyt on itsellä levännyt olo :)
 
Niin ja nyt poika nukkuu jo päikkäreitä :)
 
Tytö venkoili viidestä kahdeksaan ja nukkui tosi levottomasti. En raaskinut laittaa pinnikseen kun itse näin kurjaa painajaista, jossa vauvakin oli vaarassa. No, nukuin sitten 2 h päikkärit, imetin tytön ja tyttö nukkuu vieläkin! Nukkunut nyt 3 h yhteensä.
 
Ei jessus tuon miehen kanssa! :D Tuli ihan pökerryksissä tohon olkkarin kulmalle ja kysy "pitiks mun tuua jotain sulle" Vissii ihan täydessä unessa joten kysyin nukkuuko se. Meni takasin sänkyyn ja vaipu uneen! Se on myös puhunu unissaan puhelimessa mun kaverin kanssa ja muuta mukavaa. Saan repeillä sen unissaan tekemille jutuille vähän väliä :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Munkin mies välillä höpisee unissaan...kerran ihmettelin kun se rupes keskellä yötä höpiseen öljytikun valosta ja kerto sen olevan kirjahyllyssä :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Hahhaha!! Ihanaa et muillaki on tollasia miehiä. Monet kerrat saa hyvät naurut kun toinen höpöttää tai tolskaa. Pari yötä sitten katoin ihan kummissaan ku ukko nappas yöpöydältä mun ihovoiteen, piti hetken kädessä ja puotti lattialle. Eikä mitään havaintoo asiasta ku aamulla mainitsin siitä :D tytöstä alkaa tulla samanlainen höpöttelijä, monesti toistelee unissaan tuttuja ihmisiä ja eläimiä. Ja ikää 1v7kk :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko teidän lapsilla ollut vauvarokkoa? Meillä tyttö just parantumassa siitä, mut ilmeisesti saanut myös enterorokon perään kun suun ympärillä näppyjä ja ikenet punottaa ja välillä vuotaa verta. Ei halua syödä mitään kovaa (ellei oo jotain tosi hyvää, esim keksiä :D) kun sattuu suuhun välillä. Nyt on pojallakin ilmestyny näppyjä sinne tänne, mut ein näytä samalta ku esikon ihottuma. Että oisko sit enteron saanu hänkin. Vai onko molemmat mut lievempänä. Toivotaan et alkaa helpottaa jo pikaseen kun on niin kiukkunen tyttö että se ei itekään pysy välillä perässä omissa tunteissa. Ei kyl tarttis pojulle niin rajuna tulla jos on tullakseen..

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top