Elokuun elot

Mulla on yölliset vessakäynnit kans alkanut. Joskus jopa kolme kertaa! Ihan kun en nuorimmaisen takia heräis yöllä välillä tarpeeksi.
Nyt saan ainakin lasten puolesta nukkuu rauhassa, ku menivät miehen isälle yökylään, ku kysyin että voivatko ottaa että saisin levättyy tässä köhässä, kun maanantaina olisi tarkoitus viedä itseni ja mies(joka ei tiedä mitää) päiväkylpylään rentoutumaan ;)
Otin itelleni jonkun odottaville äideille suunnatun hierontapaketin ja mieskin pääsee hierontaa ja johkuu kääre hommaan :D  Sitten kans meillä on omaa aikaa tiistai iltapäivään asti. No tietty koirat pitää hoitaa kotona, mutta voidaan nukkua tiistaina PITKÄÄN! Miehelläkin tässä ollut stressiä ja väsymystä, niin tekee sillekkin hyvää.
Tietenkin toi väsymys johtuu myös siitä kun itsepäinen aasi ottaa ylimääräisiä vuoroja! Tänäänkin töistä soittivat voiko mennä toisen vuoron jälkeen heti tekee yövuyoron! Eikä mun mielipidettä kysynyt! Sanoi vaa että on ihan sama onko hän töissä vai kotona yön! 
Mä vedin tietty pultit tästä asiasta. Ei oo eka tai vika kerta tää. Tossa välillä mietin että peruutan koko hemmottelupäivän, ku osaa toi mies olla totaallinen aasi! Tai no aasikin on viisaampi ku toi mies välillä.
 
Takaisin
Top