Elokuun elelyt :)

Heips. Tuonne pieniä helmiä tulossa ketjuun jo tänään jotain kirjoitinkin.Eli olen 33v.lokakuussa täytän 34v. Turusta ja kolmatta odotan ja la 16.2. Ennestään 10v.poika ja juuri 1v. täyttänyt tyttö.  Tänään rv 15+2 ja keskiviikkona olis seuraava neuvola. Pahoinvoinnit onneksi takana päin ollut jo jonkin aikaa ja perjantaina tunsin pikkuisen pienen pienet liikkeet illalla paikallani maatessa :)
 
Tervetuloa Nenska!
Ihanaa varmasti tuntea liikkeet :) Täällä vähän malttamattomissa tunnelmissa ;)
 
Kiitos Trilli :) On ne ensiliikkeet kyllä aina ihana tuntea :) Ensin en ollut varma oliko ne niitä vai ei mutta tulin siihen lopputulokseen että kyllä ne oli ja olen nyt sen jälkeen tuntenut joka päivä jotain,yleensä tietty silloin kun olen rauhassa paikallani.
 
Mulla rv 15+4 ja minäki oon tuntenu jo useamman päivän potkuja! <3 oon niin kaivannu tätä <3 aina vasemmalla puolella tuntuu, hassua :))) Ne kyllä rajottuu siihen kertaan-pariin päivässä mut ihanaa tuntea ne vähäisetki kuitenki :). Miten muut, tunnetteko monestikki päivän aikana?
 
Mulla menossa jo viikko 17 enkä ole tuntenut vielä. Aikaisemmalla kahdella kerralla on alkanut tuntumaan siellä 18-20 tienoilla. Jotenki ajattelin että nyt vois tuntua tosi aikasin kun on jo kolmas ja vasta niin vähän aikaa siitä kun on viimeks ollu raskaana mutta näköjään seurataan vanhaa kaavaa.
 
Mä tunnen useimmiten iltaisin kun makaa rauhassa paikallaan. Joskus olen jo päivälläkin päiväunille mennessä tuntenu jotain pientä liikettä. :)
 
Onko sulla Marina87 ollu missä kohtaa istukka raskauksissa? Kerrottiinko ultrassa missä se on nyt? Mulle kerrottiin jo nyt vaikka se kuulemma voi vaihtaa vielä paikkaakin?! Aika outoa... takana oli taas eli oikein otollinen potkujen tuntumisen kannalta :)
 
Takaseinässä muistaakseni, ollu joka kerta. Viimeks oli np-ultrassa edessä ja rakenne ultrassa takana että kaipa ne sitte voi vaihtaa paikkaa.
 
Kysyin np-ultrassa, että missä kohti istukka on. Minulle sanottiin, että he ei mielellään sano siinä vaiheessa istukan paikkaa, sillä kun kohtu kasvaa, niin istukan paikka muuttuu sen mukaan. Sanoivat, että vasta rakenneultrassa määritellään istukan paikka.
 
Takaisin
Top