Elokuun elämöinnit

Ostin edellisessä raakaudessa tuulitakin, jonka alle mahtuu maha ja villapuseroita. Ajattelin mennä sen kanssa, jos ei ohuempi vaate riitä. Poika on jo 14-vee, joten aika hyvin on takki kestänyt käyttöä.
 
Mä venyttelin tänään näillä ohjeilla ja tekipä hyvää! Lisäksi venytin pakaraa ja selkää kiertämällä selällä maaten toista jalkaa oman keskilinjan yli. Toivon että tämä tuo ensi yöhön vähän apua, kun sai paikkoja rennommaksi. Viime yönä nukuin varmaan jotain kolme tuntia ja muuten vain pyörin hereillä. Jokin hermo oli reidessä pinteessä ja ajatukset pyöri vaan päässä.... Oli vähän rankkaa heräillä aamulla töihin.
 
Oon yrittänyt takkoa etsiä vaan en löydä. Niin huonosti äitiysvaatetta kaupoissa. Ekassa ostin hm takin, mikä on jo niin virttynyt et nolottaa mut sitä oon nyt käyttänyt. Käytin synnytyksen jälkeen jne.,siks kulunut.

Mun mielestä nykypäivän äitiysvaatteet käy myös ei raskaana, ainaki yläosat. Niistä edes kaikista huomaa et on raskausvaatteeksi tarkotettu :grin pötsi on niin iso ettei normitakit riitä vaan oltava etumukselle kasvuvaraa.

Myös mietin esim.mama licious kokoja et kuin isoja/pieniä l ja xl? Netissä myynnissä mut ei huvittas tilata useempaa, kun joutuis kuitenki palauttaan.

Mut nyt oon kylläkin saikulla loppuun asti, joten voi olla et pärjään tuolla, koska ei tarvi ihmisten ilmoilla niin paljoa kulkea (eli töissä).
 
Oon yrittänyt takkoa etsiä vaan en löydä. Niin huonosti äitiysvaatetta kaupoissa. Ekassa ostin hm takin, mikä on jo niin virttynyt et nolottaa mut sitä oon nyt käyttänyt. Käytin synnytyksen jälkeen jne.,siks kulunut.

Mun mielestä nykypäivän äitiysvaatteet käy myös ei raskaana, ainaki yläosat. Niistä edes kaikista huomaa et on raskausvaatteeksi tarkotettu :grin pötsi on niin iso ettei normitakit riitä vaan oltava etumukselle kasvuvaraa.

Myös mietin esim.mama licious kokoja et kuin isoja/pieniä l ja xl? Netissä myynnissä mut ei huvittas tilata useempaa, kun joutuis kuitenki palauttaan.

Mut nyt oon kylläkin saikulla loppuun asti, joten voi olla et pärjään tuolla, koska ei tarvi ihmisten ilmoilla niin paljoa kulkea (eli töissä).

Mamalicious on mun kokemuksen mukaan reilua. Mulla oli esikoisen aikaan niiltä toppatakki käytössä kokoa L ja meni hyvin loppuun asti ja mulla oli ihan järkyttävän iso maha ja oon jso nainen muutenkin. Nytkin on koon M housut merkiltä käytössä kun normaalisti oon sitä xl kokoa.
 
Kokeilin muutamia liciouksia. Koko ok mut ei istunut malli yhtään. Olin aivan typerän näköinen, kuin ois liian pieni takki. En siis näyttänyt raskaana olevalta vaan epäsymmetrisesti lihavalta :wtf: hankala kuvailla.

Nykyinen ei sit mene enää kii, joudun auki pitään. Luulin sillä pärjäävän. Nyt hm:ltä neljä takkia tilauksessa. Muutenkin kuljen melko keveissä vaatteissa muihin nähden. Leggarit ja avonaiset kengät, takki auki, ei huivia tai hanskoja. Kiitos hormoneille tästä kropan lämmityksestä :grin
 
Takaisin
Top