Elokuun elämöinnit

Minimonkey ja björn taitavat olla juuri niitä mitä ei suositella pitkiin kantoihin, minimonkeyssä juuri se kehtoasento ---> hengitystiet.
Manduca on hyvä, mutta melkeinpä vaatii että joku kokenut auttaa säädöissä, siinä ne on monimutkaisemmat että saa tuntumaan hyvälle.
Kudottu liina on mielestäni ergonomisin niin itselle kuin vauvalle, sen saa niin kiinni itseensä, repulla ei ihan siihen pääse :)
 
Itsekin tässä pähkäilen minkä ostais, kohta ollaan lähdössä reisuun ja siel ois hyvä vauvaa kanniskella. Eihän sieltä vauinuista kuitenkaan mitään näe :) ovat kuitenkin sen verran hintavii et olis hyvä löytää juuri oikea, lainatakkaan ei voi koska ei kenelläkään juuri ole mitään manducaa tai muuta..hmm täytynee osata päättää vain.
 
Iltatähti, ootko katsonut netistä löytyykö teidän kaupungista kantovälinevuokraamoa? Saisit testailla eri kantovälineitä tai vuokrata jonkun esim. Matkan ajaksi :)
 
Mä oon kyllä tykänny manducasta ja poikkeuksetta tytsi siinä nukkuu :)
 
Mä en oo oikeen osannu tuota manducaa näin pienellä käyttää?? Tuntuu et jaloissa ei riitä pituus vauvalla vielä ja asento on epämukava.
 
Mietin kans tuota manducaa, niitä sais käytettynäkin..paljo ihmiset myy, ei siis tarviis uutena ostaa. En oo ainakaan vielä huomannu et niitä sais täällä vuokrattuu, mut pitää tarkemmin tutkailla. Meillä on aika isokokoinen jo tää tyttö niin luulen että saattais siinnä viihtyykin. Joko muuten muilla vauvat nauraa ihan ääneen? Tosi hauskan kuulosta on :grin
 
Oih, ootan jo, että kuulisin vauvan naurun! :Heartred

Meillä Manduca o toiminu tosi hyvin ihan pariviikkosesta asti. Ny jätettiin jo vauvatuki pois, jotta vauva voi paremmin tutkiskella maailmaa. Manducan hyviä puolia on sen monipuolisuus ja se, että vauvatukee ei tarvi ostaa erikseen. Oon ruvennu kuolaan erilaisia ihania limited edition -kuoseja. Ilman Manducaa en tosiaan pystyis juurikaan liikkuun ulkona, koska vauva vihaa vaunuja ja tuttipulloa ja syö hyvin usein.
 
Mekään ei oikein enää ymmärretä, miten kukaan pärjää ilman jotain kantovälinettä,niin monta lkohtaa on pelastanut! :D muun muassa eilen nukkuin onnellisena kaksi ja puoli tuntia liinassa miehellä, kun oltiin vadelmia poimimassa ja maalla muutenkin. Meillä on nyt siis trikoinen ja rengasliina, osto sovittuna wrap taista. Katsotaan sitten myöhemmin pitäisikö hankkia ihan perus kudottu liina kun trikoinen jää pois käytöstä.
 
Iltatähti, viime viikolla meidän neiti oppi juttelemaan ("aappaa", "guu", "momm" jne. ja vokaalikiekahduksia eri sävelkorkeuksilta) mutta vielä ei osaa nauraa. Sitä odotellessa... :) Tuo juttelukin on niin suloista, neiti välillä kulmat kurtussa selittää vaikka kuinka pitkiä juttuja! Happikin loppuu aina kesken jutun ja alkaa yskittää. :D
 
Mangusti miten saat vauvan aseteltu manducaan? Onkohan meidän pojalla sit vain niin lyhyet reidet ettei oikein mahdu ulos sivuilta kunnolla, vaan jää jotenkin hankalasti ja sit tuntuu et levittelen sen jalkoja liikaa. Täälläkin on ensimmäiset naurut jo kuultu :Heartred suloista ja niin ihanaa. Paljon tulee juttua äitille joka kokoajan lässyttää :D Myös neuvolan hymynaama saa pojan juttelemaan ja isi on pääasiassa saanu noi naurut :D
 
Meil ei vieläkää naureta ääneen, mut höpötellään kyl senkin edestä. Ja ilmeissä on selkeesti semmosta naurumeininkiä kyllä, ei vaan se ääni sieltä vielä tule. Esikoinenkin alkoi nauramaan joskus 4-5kk ikäsenä vasta ellen ihan mäkeen muista. Sen muistan et ihmettelin ku muitten vauvat nauraa jo ääneen ja mein likka ei nauranut ja ikää oli se jotai 3kk. Kyl se siitä sit nauramaan jossain vaiheessa alkoi.

Joinpa muuten ekan energiajuoman sitten melkeen vuoteen :D Redbull summer edition. Oli kyl härön makuista (ei kylläkään pahaa). Toivottavasti potkis muhun vähän energiaa :D Oon ihan väsykoomassa.
 
Se höpöttely on kyllä niin ihanan kuulosta, meillä naureskelee silloin kun harsolla kutitellaan namaa ja laitetaan piiloon :D Joskus tuntuu et itelläki sylki valuu ku intoudutaan jutustelee :wink ollaan me varmaan ihmeellinen näky :D Meillä tyttö viel hauskan kuulosesti huokasee kun oikein sattuu tympimään :D
 
Höpöttely on kyllä niin suloista! Välillä tulee pitkät pätkät juttua ja ihan pitää hengetöönnä nauraa, kun toinen niin tosissaan kertoo jotain pitempää tarinaa :joyful: Paljon kiljutaankin, tuntuu, että joka päivä tulee vaan entistä korkeampia ääniä ja jäbä oikein kokeilee, että miten lujaa jo korkeelta saa kiljastua :p Pientä kikatuksenomaista oon kuullut, mutta kunnolla ei ole vielä nauranut! Tai se on semmoista kiljumista ja huutamista, kun oikein kutitellaan ja höpsötellään :)
 
Nebula meillä ei ainakaan jalat tule vielä ulos vaan sen vauvaosan kanssahan niitä voi huoletta pitää siinä sisällä, korkeintaan varpaat vilkkuu sivulla
 
Takaisin
Top