Elokuun Elämöinnit :)

Kiitos :) No niin on, kyllä jännittääki tosi paljon, miten kaikki saadaa sujumaan.
 
täällä muut iloitsee raskauksista,mä iloitse sitä et tyttö sai kolmannen hampaan ikenestä läpi:eek:o_O:grin:laughing002 ei siinä menny ku puol vuotta et se ton kolmannen hampaan sai....sit ku viimesin maitohammas on tullu ni johan ne rupeekii sit jo irtoomaa poies...
 
Ää, mitä multa on menny ohi?! :eek::grin Oikein paljon onnea Bettie! :thumright

Täällä nyt jätetty ehkäisy pois. Jännittää ihan sikana! Mut tultiin siihen tulokseen, että ei mun oo mitään järkee mennä tässä välissä töihin nimittäin, jos yhtä pahat liitoskivut tulee taas, niin en mä siellä kumminkaan pysty oleen ja sit on taas kauhee säätö sairaslomien kanssa. Katotaan nyt miten käy tän asunnon rempan kanssa, että mihin me joudutaan siks aikaa ja koska. :eek: Yritetään nyt vaan säästää viimesetkin pienet pennit omaan omakotitaloon.
 
Jonnuli86 ei tietenkään unohdeta :Heartred

Meillä on koko tää viikko täynnä ohjelmaa, et oikein hirvittää miten energia riittää kaikkeen ku väsyttää ihan älyttömästi. Tänään pitäs vielä tulla myöhäsiä synttärijuhlijoita, huomen kanssa ja sit huomisiltana tulee naapurin tyttö tunniks hoitoon. Keskiviikkona on Tyynen rokotukset, torstaina alkaa mulla astangajooga, ja perjantaina tulee taas kaveri lapsineen kylää + illalla alkaa esikolla yleisurheilukoulun syyskausi. Huhhuh...

Ja sit toi jooga mietityttää, ku se on kai vähän rankempaa kuin hatha-jooga, niin kauanko mä siel pystyn sit olemaa, ja kuinka paljon liikkeitä joutuu skippaamaa mahan kasvaessa. Mä toivon et se ohjaaja on ollu joskus raskaana, niin vois saada jotain vinkkejä. Ja sit viel sekii et just ostin ne urheiluliivit, ni ne ei taidakaa kauan mahtua, ja ei tekis mieli ihan heti uusia ostaa ku hintaa se 69€. Niis on kyl senttimäärät niin et ei ihan kuppukokojen mukaa mene, vaan on pientä kasvuvaraa, mut nää mitkä mul jo on, on sen verran napakat et ei kyl kauan mahu, siis jos kaikki menee hyvin ja tää raskaus etenee.

Paljonhaa sitä tulee mietittyäkii...Nyt pitäs sit viimestää ruveta säästämää et saatas miehelle ajokortti, mut mistä sitä oikee säästäs. :excited001
 
No voi ny vee. Pakkoko sitä on just tulla kipeeks, kun torstaina pitäis mennä tayssiin ja lauantaina olis Santun synttärijuhlat. Että näin, ei ketuta ei. :smiley-angry019
 
Kiitos Tiutsi :) Nii ja ku oli puhetta siitä et kaverille synty tyttö 23.8 niin jos se sun tuttus synnytti myös PHKS:ssä niin sinä päivänä sielä synty vain kaksi tyttö-vauvaa joten mahdollisuudet on 50/50 :wink
 
No sehän on aika 50/50 siis :grin tää mun tutun tyttö syntyi illalla, mites sun? :)
 
Meidän pimuilla alkoi tänään jumppa! Mä olin pienemmän ja mies isosiskon kanssa. Tyttö oli niin innoissaan koko touhusta :) Hän ei ollut porukan nopein mutta taatusti kovaäänisin :grin siellä hän konttasi menemään, leikki palloilla, kiipeili ja hytkyi musiikin tahdissa. Ja molemmille jäi niin hyvä mieli!

Ja huomenna meillä olisi ohjelmassa se 1-vuotiskuvaus.....toivottavasti tyttö on hyvällä tuulella ja saadaan suloisia kuvia. Otetaan myös muutama yhteiskuva isosiskon kanssa. Molemmille ostin samanlaiset mekot ja rekvisiitaksi mm.valkoinen ruusu ja saippuakuplia :)
 
Tiutsi tää synty iltapäivällä kahen tienoilla, et ei taida olla sama :grin
 
Takaisin
Top