Elokuun Elämöinnit :)

Ja seki vielä kun ekaa kertaa siinä rakenneultras ja näkee että sielä se pikkuruinen pyörii mut ite ei tunne mitään...ja sit eka tönäsy että täällä mie oon ja kasvan kovasti....tos just muistelin et tähän aikaan sitä osastolla pyörittiin ja popsin käynnistys pilleriä että rupeis jotain tapahtumaan...pieniä supistuksia tuli mut eiii mitään muuta...kieltämättä oli hajottavaa kun toiset siellä joisen kans jutskaili oli yön aikana saanu vaavin ja ite pyöri siel epätoivoisena et mikkkkket sä jo tuu :wink
 
Voi naiset ku te ootte rupatellu ihan hirveesti kaikkee taas tänne... Kyl huomaa et oon hiljentyny tooosi paljo tääl ku oon ollu nyt töis... Poika menee syyskuussa hoitoon ja ens viikol tarvis mennä tutustumaan paikkaan...
Oon ny täs parin päivän ajan leiponu ja siivonnu ku lauantaina tulee vieraita pojan syntymäpäivää viettään.. Oikee päivä on vasta 25 pvä...
Tässä kuussa on muutenkin ollut ihan hiiirveesti synttäreitä.. Pikkuveljeni, äitini ja miehen pikkuveljen synttärit olivat viime vloppuna... Tällä viikolla on poikamme ja mun mummun synttärit.. Niin ja vielä mun parin kavereiden lasten synttärit!!! Johan meinaa juhlitaan!
Jos luoja suo vielä toisen lapsen meille niin toivon että se syntyy alkuvuodesta! :D
 
Meiänki lähipiiris riittää elokuulle synttäreitä; Tyynen lisäksi on mun veljen ja tämän vaimon synttärit, äitini ja tädin (ovat kaksoset) ja yhen kaverin juhlat. Ja sit eilenä oli yhen kaverin laskettu aika, jos sekii sit ehtis viel tälle kuulle :p
 
Nyyh, sinne lähti ylläpitohevonen. :sad001 Oma huutelee vieläkin laitumella toisen perään, vaikka lähti tossa melkein pari tuntia sitten. Nyt sentään meni laitumen puolelle ettei koko aikaa nökötä portilla. On tää vaan haikeeta, mut parempi näin ja ens kesänä uudestaan saman pollen kans. :)
 
Bettie, eihän meillä vaa oo sama tuttu :grin
Tutulle syntyi myös eilen tyttö... ja käyttäiskö meijän tutut samaa sairaalaa... :grin
 
Ei se mahottomuuskaan ole :wink
 
me käytii tänään pitkästä aikaa vauvatuvalla,tai koska tyttö on jo 1v,niin käytii vekaratuvalla.reissu meni kaikinpuolin hyvin vaikka ekoja päikkyjä ei nukkunukkaa.tuli sit samalla ilmottauduttua muskarii,se on vaan vissiin kerran viikossa ja kestää huimat puol tuntia.jotain virikettä meijänkin päiviin..
 
Esikoinen sai tänää ensimmäsien mitalinsa :) Oli yleisurheilukoulussa kesäkauden päätös kerta, ja kaikki jotka oli kesän aikan osallistunu vähintään kolmeen kisaan palkittiin. Kisojen sijoituksista sai tietyn määrän pisteitä (esim. 1.sija 10p 2.sija 8p) ja ne laskettii yhteen. Esikon ikäryhmässä esikko tuli 4.ksi ja osallistujia oli 8. Ekat kolme sai pokaalin ja loput mitalin.
 
Kiitos Jozzuuh :) Laskin et la olis 3.5. Jos siis kaikki menee hyvin. Oireita on kyl niin joka lähtöön, ja pahoinvointi tullu kehiin jo viikko sitte, ja nyt vast olis 5+0 :eek: Jännittää :scared007
 
Takaisin
Top