Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Lumihiutale, minäkin näin unta että alkoi vuotamaan :( tosi inhottavia unia...onneksi oli vain unta.

Lumihiutale tsemppiä! Unet on kamalia ja tuntuu että tässäkohtaa on niin herkillä, että niitä näkeekin enemmän! Toivotaan että kaikki on hyvin!

Mulla on myös oireina karsee tissikipu! Ilman liivejä ei voi kävellä yhtään ja mieskin yöllä tönäs unissaan niin itku melkein pääsi :D sitten on nälkä, mutta ruokahalua ei ole, kaikki etoo! Tässähän alkaa laihtumaan jos ei mitään pysty/tee mieli syödä :D

Tytsyy kiva kuulla! Vertaistuki on kyllä tarpeen, kun lähipiirissä ei nyt ole samassa elämäntilanteessa olevia! Saatetaan olla samaan aikaan synnärillä jos kaikki menee hyvin!:)

Hei kaikki! :) Täällä 25-vuotias ihanan 1v8kk tytöntyllerön äiti. Mies 26. Nyt siis toinen raskaus hyvin alussa, viikkoja nyt vau.fi-laskurin mukaan vasta 3+6, ja niin kuin muutkin ovat sanoneet niin tässä raskaudessa pelottaa kyllä kaikki enemmän kuin ensimmäisessä. Kova huoli siitä ettei tätä pientä saisikaan syliin. Toivotaan kuitenkin tarrasukkia meidän kaikkien pienille ihan sinne heinä-elokuulle saakka! Oireista kun oli puhe, niin täällä ei oikeastaan muita oireita ole ollut kuin hajuherkkyys, pieni kuvotus silloin tällöin ja aivan järkyttävät iltaturvotukset :D Yritäpä tässä sitten vielä salata raskautta.. :D

Huomenta! :D yhdyn noihin uniin, oon myös nähnyt unta keskenmenosta :( Hirveetä. Mut onneks vaan unia. Varmaan myös kun kaveriporukassa ollut niitä ja täältä niistä lukee niin tunkeutuu alitajuntaan ja muutenkin ehkä vähän herkillä.

Mutta hei, tänään 5+0 <3 kuudes viikko lähtee käyntiin ja luin just että minin sydän alkaa sykkiä. <3 ihanaa! :)

Hei kaikki! Täällä kirjoittelee 23v naikonen. Esikoinen reilu 9kk ja nyt erittäin toivottua pikkukakkosta odottelen :) Tässä pari päivän ajan saanut haamuja testeihin ja nyt aamulla tuli sen verran selkeä viiva et uskallan jo liittyä varoivaisesti tänne. Tänään laskurin mukaan menossa vasta 3+5 ja la 23.8.16. En ole raskausviikoista ihan varma, kuukautiset ollut aika epäsäännöllisiä esikkon syntymä jälkeen. Oplussan sain 1.12 sen mukaan laskettu nää viikot. Vielä imetän 3x päivässä esikkoa, tarkoitus lopettaa imetys kun esikoinen vuoden ikäinen.
Täällä taustalla jatkuva pelko, eilisesta lähtien ollut tosi kovia menkkajomotusta ja alaselän särkyä muttei onneks mtn vuotoa ole. Sitten on ihan kummallinen oire poskien kuumotus, mun poskia kuumottaa niin paljon ja etenkin öisin o.O en ole saanut edes nukuttu vaivan takia -.- onko kellään muulla vastaava?

Onnee kaikille odotukseen :)

Minni hauska ajatus et oltais synnärillä samoihin aikoihin :D
Huomenna alkaa uusi viikko ja 5+0, jee :) odottelen varhaisultraa, johon enään 2 vko 29.12! Aika matelee kun toivoo, että menisi nopeasti ja pääsisi näiden riski viikkojen yli :)

Tytsyy samaa odotan, että aika menisi super nopeeta, jotta pääsisin ultraan!! Pelko menettämisestä on suuri...

Tein eilen aamulla positiivisen digin ja äskön tunnin pidätyksellä tollasen huonomaineisen onestep liuskan joka osottautui puhtaaksi negaksi! Kaikki ajatukset pyörii päässä ja tiedän että oli tyhmää tehdä, mutta pelottaa :/

Pitäisi olla kai rv4+5 ja dpo 19

Minni ne onestepit tosiaan on ihan pyllystä, niiden tuloksiin ei kannata ihan satavarmasti luottaa. Varmasti tuo säikäyttää kovasti, mutta koita olla murehtimatta. Jos sulla ei oo mitään vuotoa eikä kipuja, niin varmasti kaikki on ihan hyvin. :)

Ja eikö monissa testeissä suositella useamman tunnin pidätystä ja parashan on aamupissasta, joten jos viikot vielä aikaisia niin hyvin voi olla että aamulla kunnon viivat ja tunnin pidätyksellä ei juuri mitään vielä näy :)

Lumihiutale: taitaa olla noi unet aika tavanomaisia ku mäki näin sellasta unta. Ne on noi pelot jotka niitä sitten alitajunta yöllä työstää. Onneksi oli unta. Ja kaikki on hyvin huomisessa ultrassa.

Miks se on niin helppo tsempata muita mutta itse on paskat housussa heti sen jälkeen ku tsemppaus viesti on luettu. Hetken rauhan ne tuo.

Ja tosiaan tuotakin kysyin toisessa ryhmässä kun tänään pitäisi oviksesta laskettuna olla rv 4+5 ja siis oviksesta nyt 2vk 5pv niin silti digi näytti eilen vielä raskaana 1-2vk ja sekin huolettaa kun ilmeisesti pitäisi olla 3-4...

Minni, ymmärsinköhän kysymykseksi oikein. Testihän näyttää hedelmöittymisestä olevan ajan ja raskausviikot ei ole sama. Tässä toi "kaavio" miten ne menee :) ja raskausviikothan ainakin laskurit laskee viime kuukautisten ja kierron pituuden mukaan, ei oviksen. Näin mä ainakin oon ymmärtäny ku omia laskeskellu jne :D

Moony joo oon tota taulukkoa lukenut, tarkoitin siis että nyt on menossa 4+5 ja tiedän tarkan hedelmöityspäivän (testasin oviksen) ja kiertoni on noin 39 päivää joten sen mukaan viikkoja olisi jo 5+ eli ei ole realistinen. Digin pitäisi näyttää 1-2 (rv 3-4) ja olen yli rv4 eli eikös silloin pitäisi näyttää jo 2-3? :) hyvin mahdollista että hormonit nousee hitaasti, mutta silti huolettaa.

Hmm, okei. No sitten kieltämättä kinkkisempi. Itseasiassa itsekin sillon mietin, että miten ne oikein menee kun myös tiedän päivälleen millon hedelmöittyminen on tapahtunut :D mutta mulla se menee kyllä yks yhteen digin kanssa.

Jep, eipä se montaa päivää heitä, mutta teen toisen digin muutaman päivän päästä ja katson onko noussut. Jos ei niin sitten en tiedä mitä teen

Noi digithän ei oo mitenkään vedenpitäviä. Toisilla jos nousee se arvo hitaammin niin näyttää viikot sillon ihan väärin :o

Mulla näytti ensin 1-2, vajaa viikko siitä 2-3 ja tänään testasin rv 5+2 näytti +3. Nyt ei varmaa tarvii enää testata :D

Juuri pohdin, että sehän mittaa hcg hormonia joka alkaa nousta vasta kiinnittymisen jälkeen ja kiinnittyminenhän tapahtuu eri ihmisillä eri aikaan! Joten jos mulla on tapahtunut myöhemmin niin ehkä se vaikuttaa tulokseen :D no teen muutaman päivän päästä uuden digin ja haluan verikokeisiin. En halua poistua elokuisista :(

Kyfi muistatki paljon on rv:t kun näytti 1-2?

Takaisin