Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Mäkin voisin tänne varovaisesti tulla :) eilen tosiaan plussattu ja yritystä on ollut 2/15 saakka! Vihdoin odotus palkittiin ja nyt toivon vain parasta, että kaikki menee hyvin! Itse olen siis 22 ja mies samaa vuosimallia.
Kotoisin olemme pirkanmaalta ja la olisi vissiin 16.8.

Onnellista odotusta kaikille! :)

Täällä tänään ollut kaiken kaikkiaan parempi olo kun tällä viikolla muuten :) hetkellinen etova olo aamulla. Eilen olin totaalisen väsyny illalla, puol ysiltä meinas silmät painua väkisin kiinni. Onneks alkaa viikonloppu :) ja kohta viisi viikkoa täynnä <3

Mie kävin lääkärissä tänään hakemassa kortisoonipiikkejä kipeisiin niveliin. 3 kpl, molempiin käsiin ja oikeaan jalkaterään. Ja samalla kerroin alavatsakivuista. Niin reilu viikko sairaslomaa. Lepoa paljon. Jospa kaikki kuitenkin kunnossa. Nyt 4+6.
Ihmetteli se lääkäri sitä eikö raskauden seuranta ole naistentautien polilla kun on reumalääkityskin.. Mutta eihän tuo ainakaan neuvolassa sanonut mitään silloin kun soitin sinne... :/

No mutta jospa asia selviää sit eka käynnillä.

Minni meillä aika sama historia, meillä kans 1/15 yritys aloitettu ja nyt ensimmäinen plussa, LA 15.8. Minä myös Pirkanmaalta :)

Huh tää huono olo vaan pahenee.. Töissä käynti on tuskaa kun on niin heikko olo kun kokoaika oksettaa :( ma ultra niin ajattelin kysyä onko jotain turvallista lääkettä pahoinvointiin... Viimeyönä nukuin yhtäkkiä 13h yöunet, vähän pelästyin kun heräsin :D

Heipparallaa! Täällä kirjoittelee kahden ihanan tytön Pirkanmaalta, jonka masussa pompottelee pienen pieni ihmisen alku. Viikkoja on tänään 5+4 ja laskettu aika on 8.8.

Ensimmäinen neuvola on vasta 7.1. joten sinne asti täytyy malttaa odotella ennen kuin pääsee toteamaan onko murunen pysynyt matkassa. Mulla on yksi km tyttöjen välissä, joka havaittiin vasta hiukan ennen ensimmäistä ultraa. Viikkoja oli 10 plus jotain.

Perheeseen kuuluvat aviomies, tyttäret 7/11 ja 10/13 sekä koiruus.

Kirjoittelin tänne pitkät pätkät aiemmin, mutta sähläsin ja onnistuin poistamaan koko tekstin.

Oireita ei hirveästi ole, väsyttää ja paleltaa ajoittain sekä hajuaisti on parantunut liikaa. Vähällä olen aiemmissakin raskauksissa päässyt.

Kirjottelen nyt vielä tänne, kun ei tuolla salaisessa ryhmässä vielä taida montaa olla :D

Pitäis huomenna mennä ostamaan uudet housut töihin. Tuntuu hölmöltä ostaa kun tietää et ei taida kauaa mahtua :D toki eihän sitä tiedä mistä suunnasta alkaa kasvaa ja miten paljon. Mammahousutkin ois voinut ostaa valmiiksi, mutta sekin tuntuu hölmöltä. Ja jopa vähän riskiltä, mitä jos jotain tapahtuiskin... Ehkä ostaa jotkut halvat normihousut niin ei harmita, jos jää nopeesti pieneksi :)

Monessa paikassa lukenut, että raskaus saattaa tehdä hajamieliseksi... En tiedä onko vaan väsymystä, mutta tänään ainakin ollut niin hölmö olo ja toheloinut :D ja kylmä!!

Muokattu viimeksi:
Kirjottelen nyt vielä tänne, kun ei tuolla salaisessa ryhmässä vielä taida montaa olla :D

Pitäis huomenna mennä ostamaan uudet housut töihin. Tuntuu hölmöltä ostaa kun tietää et ei taida kauaa mahtua :D toki eihän sitä tiedä mistä suunnasta alkaa kasvaa ja miten paljon. Mammahousutkin ois voinut ostaa valmiiksi, mutta sekin tuntuu hölmöltä. Ja jopa vähän riskiltä, mitä jos jotain tapahtuiskin... Ehkä ostaa jotkut halvat normihousut niin ei harmita, jos jää nopeesti pieneksi :)

Monessa paikassa lukenut, että raskaus saattaa tehdä hajamieliseksi... En tiedä onko vaan väsymystä, mutta tänään ainakin ollut niin hölmö olo ja toheloinut :D ja kylmä!!

Haha, ootahhan vaan kun pääset imettämään, sillon lähtee loputki aivosolut :D Musta tuli imetyksen myötä tosi hajamielinen, kerran olin jopa lähdössä kauppaan ilman housuja x)

Hei kaikille! :)

Plussasin itsenäisyyspäivänä ja nyt siis olen viikolla 5+0 tai 4+4. Tärppäsi eka kierrosta kierukan poiston jälkeen, joten meni sekaisin, missä vaiheessa kierukan tyhjennysvuoto muuttui menkoiksi. Varmistuu sitte ultrassa ajallaa nuo viikot. Kolmatta odotellaan. Ennestään meillä on 6- ja 3-vuotiaat tytöt. Itse olen 33-v ja mieheni 38-v. Synnytyssairaala tulee olemaan OYS.

Tämän viikon olen ollut aika väsynyt (siis kaikki lihakset on ihan puutuneet väsymyksestä!) ja tissit ovat hurjen kipeät. Huonoa oloa ei ainakaan vielä onneksi ole ollut.

Pitääpä lueskella ajan kans teidän kirjoitukset ja alkaa sitten kirjoittelemaan lisää :)

Mulla on ihan kaameet tissikivut. Tänään on ollu pakko pitää pakastettuja urheiluliivejä ja niihin öljytyt vanutupot. Viime yönä en saanu nukuttua ku koko aika sattu.

Varovaisesti ajatusta elättelen elokuussa 2016 äidiksi tulosta. Puolisen vuotta ehdittiin tärppiä toivoa, ja plussat napsahti ruutuun 26.11.15. Nyt viikkoja 6+3 ja LA 3.8.16. Ensimmäinen ultra tulossa parin viikon päästä. Lapsi meille ensimmäinen ja Oulun alueelle väkilukua tarkoitus kasvattaa :)

Alkuraskauden oireita ilmaantunut tännekin: väsymys ja yleinen vetämättömyys, päänsärky, tissikivut ja pahoinvointi. Pahoinvointiin kävin hakemassa apteekista B6-vitamiinia, mutta apua ei kyllä tunnu olevan. Onko täällä SeaBand-rannekkeista apua saaneita?

LaRa ei oireile täälläkään tissit, ei niin minkäänlaisia tuntemuksia.. Ei ollut ensimmäisessä raskaudessakaan :eek: Niin ollaan ihmiset erilaisia myös oireiden kanssa...

Mäkin voisin tänne liittyä. Ensimmäistä kertaa äidiksi tuleva 33-vuotias nainen Pirkanmaalta. Jännittää, pelottaa, oudoksuttaa ja kaikenlaisia tuntemuksia muutenkin. Laskettu aika olisi 15.8 ja neljännestä kierrosta nyt sitten tärppäsi.

Nännit on aika kosketusarat täälläkin, muuten en oo tisseissä sen suurempia muutoksia huomannut.

Näin kauheaa painajaista viime yönä kun olen menossa huom sinne ultraan niin unessa alkoi kauhea vuoto ja ultrassa ei löytynyt ketään :( nyt jännittää niin miten siellä menee, en kestä jos täytyy elää tää lapsettomuuspaska uudestaan :(

Takaisin