Elokuu

tajusin juuri että kohta minulla on 5viikkoa laskettuun aikaan..! pitäs varmaan se sairaala kassikin pakata eteiseen valmiiksi.. :) hitsi ku ei malta odottaa..! joka yö näkee unta että saa pitää poikaa sylissä ja se tuntuu niin todelta..!
 
Mulla tänään se 5 viikkoa laskettuun, eikä mullakaan oo vielä sairaalakassia pakattu, osa pienen vaatteista pesemättä ja muut tavarat järjestämättä :D pitäs vissiinkin alkaa touhuamaan, ennen ku käy niin, että pikkunen syntyy ja mitää ei oo valmiina =)

Mulla noista supistuksista ei oo viel oikeen mitää tietoa, muutaman kerran oon havainnu harjotussupistuksia.. Ja sitten yks yö, en tiiä näinkö unta vai oliko ihan oikea tapahtuma, oli kaks semmosta oikein napakkaa. :D Aamulla oli hassu olo, ku rupes miettimää, että tapahtukohan oikeesti vai olisko se ollu vaan unta ja siirtyny tonne pääkoppaan niin todellisena tuntemuksena :D
 
Tässä alkaa järestäen kaikki tämän palstan mammat jäämään äippälomalle. Tai osahan on siis jäänyki jo!
Mulla on enää viikko äitiysloman alkuun.

Ois suunnitelmissa tyhjentää ja samalla vähän sulatellaki pakastinta, että saa sieltä "ylimääräset" hörskeet veke. Sit voi leipoa jotaki valmiiksi pakastimeen, että on jotaki tarjottavaa vieraille jokka tulee vauvaa kattomaan. En kyllä tod mitään paineita ota siitä, mutta kö tuntuu nyt olevan muutenki joku epämääränen leipomisvimma ni sehän käy hyvin.. Ja jotaki ruokaa vois myöhemmin tehä pakkaseen valmiiksi ekoja kotipäiviä varten. Ni tulis sit syötyä vähän fiksummin, kuin vaan kahvia ja leipää....emoticon

Ja lähempänä LA:ta aion pessä saunan... perinteikästä.;) Ois hauska käyä vielä vähäsen puolukkametälläki mutta saa nähä tuleeko mentyä.. Ei oo puolukkaa pakastimessa ko survoksena vaan. Johonkiha tää ylimääränen energia täytyy purkaa ja saa aikaaki sillai kivasti hukattua...:D:D

Hauskaa uutta viikkoa mammat!! =)
 
Mulla kans suunnitelmissa tehä vaikka mitä, mutta eilen alko olemaan aika tiuhaan suppareita, jotka ei enää tuntunu ihan vaa harkkareilta... Joten nyt huilin ja huilin ja huilin, katotaan että josko nää tästä helpottais ja vois vähä vielä leipoa jne. ennen ku vauva syntyy.
Sen kyllä päätin eilen illalla että tänää pakkaan sairaalakassin, jos vaikka tuleekin äkkilähtö!
 
Ajatella elokuuki lähenee jo loppua ja kohta onki jo syyskuu! Enää 7 viikkoa la:n, ihan tosi nopeesti aika taas menny, toivottavasti menee loppuun astikin.emoticon

Keskiviikkona on jo viiminen perhevalmennus kerta, yhdelle kerralle kolmesta en päässy, mut toivottavasti nyt vielä tällä neljännelle pääsis.

Muuttoki olis ens kuussa alusta, heti kun saa vaan vähän kunnostettua sitä asuntoa.
Vaihtuu th sitte taas. :s Tai saisin kai käydä täällä loppuunkin, mutta taidan mielummin haluta käydä tuolla uudessa sitte loppu ajan. En kuitenkaan ole kerenny täällä tällä uuudella th:lla käydä kun kerran ja nyt perjantaina on toinen kerta.



 
Heipparallaa!! Aattelin itsekin tänne keskustelufoorumiin kirjautua, oon jo jonkin aikaa seurannu keskustelujanne, mutta ei ole vain tullut aikaisemmin kirjoitettua.. Itsellä laskettuaika 1.10, saa nyt nähdä josko pikkuinen haluaisi jo aiemminkin tulostansa ilmoitella.. :) Äippälomalla jo tosiaan ollaan, vauvalle alkaa jutut olla valmiina, vaatteet pesty jne. Ainoa mitä vielä en ole tehnyt on sairaalakassin pakkaus, niin ja vauvan sänkyyn en vain ole saanut petivaatteita laitettua.. :) Ajatella, että enää 5 viikkoa jäljellä.. :) aika alkaa tosiaan käymään vähiin.. Hyvää viikon alkua kaikille!! :)
 
Tervetuloa vain mukaan Riksuh!!

Pikkuakka pitipä sattua, vielä tämmösessä vaiheessa!  Toivotaan, että kaikki menee mallikkaasti, niinku Strömsössä;) Tsemppiä! Joko on parempi olo, alkaako flunssa hiipua? Ja kiva kuulla, että oot vielä hyvässä voinnissa!=) Niin mieki, ihmettelen oikein ettei oo oikein mitään vaivoja..!! (Eilen pesin uunin, uunin alalaatikon, pellit, roskiskaapin ja -vaunun, sulatin + inventoin + pesin + uudelleentäytin pakastimen, pesin mikron, imuroin, moppasin keittiön lattian, pesin koneellisen pyykkiä.....jajajaja..ei tunnu missään.:) )
HYVIÄ VOINTEJA EDELLEEN!!=)

Kaiza, helpottiko supparit? :( Parempia vointeja sinnekin suuntaan!! Toivottavasti vauva jaksaa vielä pysyä masussa vaikka tulisikin vielä kipeitä supistuksia. <3

Elokuun viimeiset KAKS PÄIVÄÄ, apuva! Kaikille mammoille jaksuja omiin oloihin!!!=)
 
Hups, niin se elokuu vaan katosi jonnekin

Viime päivät on monella lokamammalla ollut aika hurjaa supistusten ja muitten "vaivojen" kanssa, ite oon edelleen päässy aika helpolla. Eilinen meni tk:ssa istuen, kun käsien ja jalkojen turvotus lisääntyi ja pää särki koko yön, panadolilla ei mitään vaikutusta. Pissit ja verinäytteet oli kuitenkin ihan kunnossa, joten tiedä sitten mistä oli kyse. Nyt kuitenkin olo on taas parempi kuiin pitkään aikaan

Vähäsen jo katselin vauvalle kotiinpaluuvaatteita valmiiksi, mut laukkua ei ole vielä pakattu. Tuleva viikonloppu menee vielä samalla meinigillä kuin koko kesä (eli kotona ehtii lähinnä vain kääntyä) mut sitten on luvassa vaan täysin ohjelmattomia viikonloppuja. Onneksi! Vaikka kaikki kesän juhlat ja muut hommat (kaverien muutoissa avustaminen, kattotalkoot, polttari, häät jne) on kivoja, on se silti aika raskasta viettää kesän kaikki viikonloput jossain muualla kuin kotona. Lokakuussa sitä ohjelmaa onkin sitten taas ihan joka päivälle 
 
Takaisin
Top