No emmiekään oo saanu mitään painoarvioita... Ärsyttää!! 
Mirr, tämmöinen tuli netissä vastaan kun ite yritin ettiä tuosta tarjonta-asiasta tietoa... Löytyy kotiohjeita, joilla voi koittaa saaha vauvan kääntymään rt:aan. :)
http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=194
Ei kai ketään voida pakottaa kääntämiseen, sehän on jokaisen äidin oikeus ite valita..? Mutta varmasti siellä on pikkuisella vielä hyvin tilaa kääntyä, ei vaan halua suotta kääntyä liian aikasin. ;)
Meillä taietaan rv 36 tehä vielä ultratutkimus, tehtäskö sielläki? Toivotaan että pääset siihen vielä!=)
Mirr, tämmöinen tuli netissä vastaan kun ite yritin ettiä tuosta tarjonta-asiasta tietoa... Löytyy kotiohjeita, joilla voi koittaa saaha vauvan kääntymään rt:aan. :)
http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=194
Ei kai ketään voida pakottaa kääntämiseen, sehän on jokaisen äidin oikeus ite valita..? Mutta varmasti siellä on pikkuisella vielä hyvin tilaa kääntyä, ei vaan halua suotta kääntyä liian aikasin. ;)
Meillä taietaan rv 36 tehä vielä ultratutkimus, tehtäskö sielläki? Toivotaan että pääset siihen vielä!=)
Mulla taitaa olla hormonit sekasin, ko toivon että kesä menis jo menojaan ja tulis syksy! Siis ei tod oo minun tapasta... :D Kaipaan pimeitä iltoja, lämpimiä vaatteita...mmmm<3 Oon jo poltellu kynttilöitä ekaa kertaa, siitä tulee varmasti taas joka iltanen tapa. :) Aina oon aikaisemmin ahistunu syksyn tulosta, vaikka syksy on kyllä kaunista aikaa jne mutta jään kaipaamaan kesää aina kovasti. Nyt ei tuu yhtään ikävä!
Voi rakkaus.. :):) <3<3 Mitä, alle yheksän viikkoa parasta ennen-päivään???
Pyydettiin sit äiti ja tytär meille kämppäämään vähäksi aikaa, ovat vielä aika sekaisin kaikesta... Ja ymmärrettävästi kotona olo tekee heille kipeetä. Tämmöstä ylimäärästä ressiä vähän.. Mutta kaveria ei jätetä!<3
Tää aiheuttaa ajoittan kaaosmaisia itkupotkuraivareita. Hormoonit <3
Vaikka mun hommaksi jäikin vanhan boordin poisto ja taulukoukkureikien (joita oli PALJON, en ymmärrä miten talon edellinen omistaja on saanutkin niin monta reikää pienen huoneen seiniin..) paikkaus ja hionta, tunsi kyllä tänä aamuna että on koko viikonlopun touhunnut täysillä. Tuo remppa siis tavallisten siivoilujen, pyykkipäivän ja kaupassa juoksemisen lisäksi.