Elokuisten plussatestien kuvia

Varovaisesti liityn joukkoon mukaan. Tänään vasta dpo 9, joten hyvin aikaista vielä on. Aamulla herättyä tein ekan testin, ja nyt illasta vielä toisen. Vahvistumista on jo havaittavissa 🥹 Mulla on siis aikasemmissakin raskauksissa testit vahvistuneet tosi nopeasti, joten siksi tämä luo itselle nyt toivoa siitä, että joku olisi tarrannut kiinni. Voi että mä toivon, että tämä raskaus nyt jatkuisi… 🩷

Ylempänä illasta tehty testi.

IMG_4295.jpeg
IMG_4272.jpeg

Ylin dpo 16 ja alin nyt dpo 18. Kauhea pelko siitä että testit lähtisi haalenemaan, toistaiseksi oon testannut joka päivä. Mutta varmaankin näillä päivillä voisi olla ihan hyvä testata nyt vähän harvemmin. Leffa viivoja odotellessa 😅🫣

Liitteet

• IMG_20251129_111328.jpg
    IMG_20251129_111328.jpg
    404.7 KB · Katsottu: 44
IMG_4299.jpeg

Dpo 10 tältä päivältä. Mä jatkan varmaan testailuja nyt parin päivän välein jos maltan. Jotenkin yllättävän rauhallisin mielin olen nyt ollut. 😂 Johtunee osittain siitä, etten ole miehellekään vielä päässyt uutista kertomaan, kun mies on nyt reissussa ja haluan kertoa kasvotusten. 😊

Noh, se siitä odottelusta 😂 Olihan se pakko yksi testi tänäänkin uittaa, dpo 11 ja kyllä se vaan vahvistuu joka päivä! 😍

IMG_4313.jpeg

Yhden viikkodigin ostin myös, mutta ajattelin säästellä sitä ja tehdä myöhemmin. Tiedän, että nyt siihen se 1-2 viikkoa tulisi joka tapauksessa. Enemmän kiinnostaa, nouseeko ne viikot siitä korkeammaksi. 😁

Hei kaikille!

Uskaltaudun ehkä vihdoin kirjoittamaan tänne. Olen taustalta seurannut keskustelua ja tehnyt raskaustestejä nyt neljä päivää, toivoen viivojen vahvistumista ja samalla peläten, että vahvistuuko tarpeeksi. Kun vertaa moneen samoilla dpo-päivillä olevien testeihin niin tuntuu, että omat on tosi hailakoita (joka saattaa toisinaan enteillä kemiallista tai muuten viallista raskautta) Mutta kaipa tärkeintä on se, että joka toinen päivä on havaittavissa vahvistumista testillä, joka kyllä näistä kuvista on huomattavissa ❤️ tällä menolla joutuu varmaan odottamaan pitkään ennen kuin näkisi ne kuuluisat leffaviivat 😅 Tämä raskaus sai toki alkunsa PASista ja voi hyvinkin olla, että on hengannut kohdussa pari päivää ennen kuin kiinnittyminen tapahtunut.

IMG_2206.jpeg
IMG_2205.jpeg

Hei kaikille!

Uskaltaudun ehkä vihdoin kirjoittamaan tänne. Olen taustalta seurannut keskustelua ja tehnyt raskaustestejä nyt neljä päivää, toivoen viivojen vahvistumista ja samalla peläten, että vahvistuuko tarpeeksi. Kun vertaa moneen samoilla dpo-päivillä olevien testeihin niin tuntuu, että omat on tosi hailakoita (joka saattaa toisinaan enteillä kemiallista tai muuten viallista raskautta) Mutta kaipa tärkeintä on se, että joka toinen päivä on havaittavissa vahvistumista testillä, joka kyllä näistä kuvista on huomattavissa ❤️ tällä menolla joutuu varmaan odottamaan pitkään ennen kuin näkisi ne kuuluisat leffaviivat 😅 Tämä raskaus sai toki alkunsa PASista ja voi hyvinkin olla, että on hengannut kohdussa pari päivää ennen kuin kiinnittyminen tapahtunut.

View attachment 150603
View attachment 150604
Tervetuloa mukaan 🥰 Ei kannata tosiaan vertailla muihin, itsekin tulee sitä tehtyä, mutta ei se kerro oikeasti mitään sinun omasta raskaudestasi. Ja jotkut ei edes usko tähänkään jatkuvaan testailuun, koska eihän näitä raskaustestejä ole luotu seuraamaan tällaista vaan ylipäänsä havaitsemaan onko raskaana vai ei. Itse kuitenkin seuraan vahvistumista, ja koska tämä on jo neljäs raskaus niin vertaan niihin kolmeen edeltävään raskauteen näitä omia viivoja. Ihan vaan, jotta saisin vähän enemmän mielenrauhaa ja luottamusta. Mutta plussa on plussa, ja vahvistuminen on hyvä merkki 😊🙏🏻

@Edenn kiitos viestistäsi 💕 Näinhän se on ja jokaisen keho toimii eri tavalla ja erittää hormonia erilailla. Olisi kuitenkin tarkoitus mennä myös HCG-kokeeseen tällä viikolla, niin viimeistään siitä nähdään, miten asia etenee 🙏💕 Siinä on omat haittapuolensa, että on joutunut hengaamaan tällä palstalla näin kauan, kun nähnyt liian monen hailakan testirivin päätyvän ikävästi. Mutta olen superkiitollinen tästä plussasta, sillä se on ensimmäiseni koskaan ❤️😍

@Edenn kirjoitti hyvin. 💜 Mulla on ollu kevään jälkeen säännöllinen kierto, ovista en oo ikinä saanu kiinni edes tikuttamalla. Eli kiertopäivien mukaan oon menny. Mulla esim ei vielä kp25 näkynyt minkäänlaista viivaa ja kp28 piti alkaa menkat. No ei alkanu ja kp30 tein positiivisen testin. Nää on niin yksilöllisiä asioita. 😊 kuvassa kp30 tehdystä testistä, viiva ilmestyi kiduttavan hitaasti esiin. 😅

Liitteet

• 20251124_183847.jpg
    20251124_183847.jpg
    716.6 KB · Katsottu: 20
@Ness ihana saada sinut tänne mukaan 😍 Ymmärrän hyvin tuon epävarmuuden, onko testit tarpeeksi vahvistuneet. Kaikki on tietysti niin yksilöllistä ja sullakin tosi tosi hyvin vahvistunut kun vertaa just 2 päivän välein. 🌈

Tervetuloa myös @Mangojugurtti 🥰

Täällä tänään dpo 20 ja melkein ollaan leffaviivoissa 🤩 tuossa taas ylempi testi joka siis dpo 18.

Liitteet

• IMG_20251201_111916.jpg
    IMG_20251201_111916.jpg
    455.9 KB · Katsottu: 22
Mä hiivin kans varovaisesti mukaan. Kp 27 (oletettu dpo 13, ei vahvistettu) herkkä testi näytti vielä ihan puhdasta negaa ja olin ihan varma että menkat alkaa. Kp 30 oli pakko testata uudelleen, kun ei menkkoja näkynyt ja siihen testiin haamu😊 Kp32 jo kivasti vahvistunut😍

Liitteet

• PXL_20251202_042126516.jpg
    PXL_20251202_042126516.jpg
    719.7 KB · Katsottu: 31
Dpo 13 ja oletettu kuukautisten alkamispäivä. Vitsi näitä positiivisia testejä on paljon kivempi katsella kuin niitä negatiivisia viivanpaikkoja 🤭 Nyt alkaa olla jo nättiä viivaa 😍 Ehkä teen parin päivän päästä vielä yhden liuskatestin kaapista pois enkä enempää niitä osta. Viikon päästä ajattelin tehdä viikkodigin, jolloin periaatteessa pitäisi tulla 3+ tulos.

IMG_4332.jpeg

Mulla oli vaan kolme liuskatestiä ja kaikki meni jo. Yks digi on jemmas. Yritän malttaa olla vielä viikon testaamatta sillä.😆

Takaisin