Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtavaa! Onnea!!!! Olisiko ensimmäinen?Eilen aamulla tehty eka plussa. Oon sen jälkeen tehny monta eri merkkistä testiä, ihan vaan varmuudeksioon joka kerta aivan varma, että ei siinä nyt enää varmasti mitään näy. Kuvissa eiliset testit dpo12, tänään siis dpo13.
Kiitos!Mahtavaa! Onnea!!!! Olisiko ensimmäinen?
Siis tää on jotenkin aika tyydyttävää ja jopa koukkuttavaa hommaa

Haha loistavaa, arvostan kyl tätä riviä@Jessia Ainakin näin 5+0/dpo 21 on aivan hyvä aika minulle vielä jatkaa testaamista!Mulla on vielä kaksi liuskaa jäljellä, teen ne dpo 23 ja dpo 25. Tässä raskaudessa olen kieltänyt itseltäni viikkodigien seuraamisen (tein vain yhden silloin ihan aluksi) niin aion sit tehdä kaikki liuskat mitä kaapista löytyy.
Tässäpä tämän aamun kokoelma, vaaleanpunaiset testit jo loppui pari päivää sitten mutta RFSU:ssa vielä tummenemisvaraa.
View attachment 128254
Jee onnea!!Tänään dpo11 tai 12 ja varovasti kurkin tänne odottajien puolelle. Täytyypä ottaa myös joku tuollainenkin kuva mistä näkyy vahvistuminen, mutta tässä nyt ensin tämän aamun testitView attachment 128275
Nää on niin tyylikkäät!! Ja myös lohdullista nähdä, kuinka muillakin toi RFSU vaan hitaaaasti hivuttautuu kohti tasavahvoja, niin kiroan että aloitin sillä. Mä en ymmärrä miten se voi olla yhtä aikaa aika herkkä (aavistin hailuraisen siitä jo dpo 8, selvästi dpo 9) ja epäherkkä (dpo 15 viiva oli mulla vielä kovin hailakka vaikka pc jo tasavahva).@Jessia Ainakin näin 5+0/dpo 21 on aivan hyvä aika minulle vielä jatkaa testaamista!Mulla on vielä kaksi liuskaa jäljellä, teen ne dpo 23 ja dpo 25. Tässä raskaudessa olen kieltänyt itseltäni viikkodigien seuraamisen (tein vain yhden silloin ihan aluksi) niin aion sit tehdä kaikki liuskat mitä kaapista löytyy.
Tässäpä tämän aamun kokoelma, vaaleanpunaiset testit jo loppui pari päivää sitten mutta RFSU:ssa vielä tummenemisvaraa.
View attachment 128254