Elokuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

Mulla tämä testaaminen on ihan harrastus, joten tässäpä kuulkaa mun tämänhetkinen liuskatestikokoelma. 🤪😎 Nyt siis dpo 16. Jonkun aikaa vielä varmasti jatkan. Tiedän että viivojen vahvistuminen ei takaa yhtään mitään lopputuloksesta, mutta onpahan jotain konkreettista seurattavaa tähän alkuun. 🫣

20231128_074105.jpg

Varovaisesti liityn mukaan, dpo 10 tänään. Ohessa testit dpo 6, dpo 8, dpo 9 ja dpo 10. Taustalla 2-3 kemiallista ja yksi varhainen keskenmeno, joissa missään viivat eivät vahvistuneet kovin pitkään, joten olen antanut itselleni luvan testata dpo 16 asti, ja sitten vielä viikkodigin 5+0. 😇

Liitteet

• 20231128_112738.jpg
    20231128_112738.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 53
Lisää testihullujen kuvia, kiitos! 😅

Tässä omat dpo 9, 11 ja 13, jotka muistuttavat kuinka paljon parempi olisi testata vain joka toinen päivä. Itselläni dpo 10 oli yhtä vahva kuin 11, 12 tein eri merkillä. Mutta näistä eron pystyy huomaamaan ja vähän huoahtamaan.

@Magnoliae onko sun punaiset testit kanssa rfsu:n? Meillä oli vaan niitä aluksi lähikaupassa ja aloin testaamaan niillä, joten pakko pysyä samoissa. Mutta kyllä niissä on turhauttavan hailakka viiva muihin merkkeihin verrattuna!

Liitteet

• 20231201_091511.jpg
    20231201_091511.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 42
Mun mielestä @Kaakkuri toi viivan vahvistuminen näyttää hienolta ja tosi hyvä viiva RFSU-testille noilla dpoilla! 😍

Joo mulla kans noi RFSU-testit olleet käytössä Easy@Home-testien (10 miu) rinnalla. RFSU edelleen aika haalea vaikka e@h jo aika lailla tasavahva. 😎

20231201_095019.jpg

Muokattu viimeksi:
Eilen aamulla tehty eka plussa. Oon sen jälkeen tehny monta eri merkkistä testiä, ihan vaan varmuudeksi 👀 oon joka kerta aivan varma, että ei siinä nyt enää varmasti mitään näy. Kuvissa eiliset testit dpo12, tänään siis dpo13.

Liitteet

• IMG_20231130_124849.jpg
    IMG_20231130_124849.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 80
  • IMG_20231130_184721.jpg
    IMG_20231130_184721.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 80
Eilen aamulla tehty eka plussa. Oon sen jälkeen tehny monta eri merkkistä testiä, ihan vaan varmuudeksi 👀 oon joka kerta aivan varma, että ei siinä nyt enää varmasti mitään näy. Kuvissa eiliset testit dpo12, tänään siis dpo13.
Mahtavaa! Onnea!!!! Olisiko ensimmäinen?

@Jessia Ainakin näin 5+0/dpo 21 on aivan hyvä aika minulle vielä jatkaa testaamista! 😁😎 Mulla on vielä kaksi liuskaa jäljellä, teen ne dpo 23 ja dpo 25. Tässä raskaudessa olen kieltänyt itseltäni viikkodigien seuraamisen (tein vain yhden silloin ihan aluksi) niin aion sit tehdä kaikki liuskat mitä kaapista löytyy. 😉

Tässäpä tämän aamun kokoelma, vaaleanpunaiset testit jo loppui pari päivää sitten mutta RFSU:ssa vielä tummenemisvaraa. 🤞

20231203_063026.jpg

@Jessia Ainakin näin 5+0/dpo 21 on aivan hyvä aika minulle vielä jatkaa testaamista! 😁😎 Mulla on vielä kaksi liuskaa jäljellä, teen ne dpo 23 ja dpo 25. Tässä raskaudessa olen kieltänyt itseltäni viikkodigien seuraamisen (tein vain yhden silloin ihan aluksi) niin aion sit tehdä kaikki liuskat mitä kaapista löytyy. 😉

Tässäpä tämän aamun kokoelma, vaaleanpunaiset testit jo loppui pari päivää sitten mutta RFSU:ssa vielä tummenemisvaraa. 🤞

View attachment 128254
Haha loistavaa, arvostan kyl tätä riviä 😂🙌🏻 meinasin heittää ensin omani menemään mutta sun aiemman kuvan innoittamana oon kans säästellyt riviä 🙊 mulla ei ollu varastoa testejä valmiina, oon nyt käyny ostamassa melkein päivittäin lisää 😅

View attachment 128254
Nää on niin tyylikkäät!! Ja myös lohdullista nähdä, kuinka muillakin toi RFSU vaan hitaaaasti hivuttautuu kohti tasavahvoja, niin kiroan että aloitin sillä. Mä en ymmärrä miten se voi olla yhtä aikaa aika herkkä (aavistin hailuraisen siitä jo dpo 8, selvästi dpo 9) ja epäherkkä (dpo 15 viiva oli mulla vielä kovin hailakka vaikka pc jo tasavahva).

Takaisin